תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

בעקבות הקורונה: Car2Go נרתמת לעזור

חברת השכרת הרכבים Car2Go יוצאת במספר מהלכים על מנת להקל על הציבור. תאפשר שכירת אופניים ללא עלות, מכוניות ללא דמי מנוי, ותפתח מוקד 24/7

  • 16-03-2020
  • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: Car2Go

חכם סיני פעם אמר "חברים לא נמדדים כאשר קל. הם נמדדים כשקשה. וכשהם אומרים לך שאתה יוצא עם כלבתא מהגיהנום". עתות משבר הן אף פעם לא עניין פשוט, אבל יש בהן גם דבר חיובי, יחסית, בעובדה שבמהלכן מתגלה אופיין האמיתי של חברות ותאגידים. יש כאלה שמכפילות את מחיר האלכוג'ל בגלל המחסור, ויש כאלה שפותחות את שירות הפרימיום שלהן ללא עלות (אתן יודעות מי אתן).

Car2go, חברת השכרת הרכב-לפי-שעה, החליטה להיכנס לקטגוריה השניה ולהציע אופניים ללא עלות בתל אביב ורמת גן, ושכירת רכבים ללא התחייבות וללא דמי מנוי (התשלום יבוצע פר-נסיעה).

החברה הודיעה כי החל מהיום היא תאפשר שכירה של אופני Mobike הכתומים ברחבי תל אביב ורמת גן. היא מציינת גם שרכיבה באוויר הפתוח היא פתרון נוח ויעיל למרחקים קצרים (וגם כזה שמקטין את הסיכוי שלכם להידבק בקורונה). כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את אפליקציית Mobike Global (כאן) ולהזין קוד הקופון Couponafree. בעזרת האפליקציה ניתן לאתר אופניים פנויים ולהזמין אותם. כאשר מגיעים אליהם, סורקים באמצעות האפליקציה את הברקוד המופיע עליהם ורוכבים לעבר השקיעה (או לכל כיוון אחר. לגמרי תלוי בכם). השימוש חינם יתאפשר עד ה-30.4.

Car2Go - Mobike

מי שצריך תחבורה לטווחים ארוכים יותר ולא רוצה לעשות שימוש בתחבורה ציבורית (דבר שלחלוטין אפשר להבין), יכול לשכור את אחד הרכבים של Car2Go ללא דמי מנוי וללא התחייבות. החברה תאפשר פתיחת חשבון, כאמור, ללא דמי מנוי וללא התחייבות, והלקוחות יוכלו לשכור את הרכבים ולשלם את עלות ההשכרה בלבד.

לבסוף, החברת תפעיל גם מוקד 24/7 שיסייע ללקוחות למצוא רכב במידת הצורך ולקבל מענה וליווי בהגעה ממקום למקום.

בנימה אישית, אנחנו רוצים – קודם כל – להוריד את הכובע ולהצדיע ל-Car2Go על המהלך. ושנית, לבקש בכל לשון של בקשה, מכם הקוראים, לא לעשות שימוש שלא לצורך בשירות הזה או כל שירות אחר שניתן בחינם או בהנחה עקב המצב החריג רק כי אפשר. בבקשה מכם, אנא אפשרו לאנשים שבאמת אין להם אופציה אחרת לנצל את ההטבות הללו.

dddd