סקודה - שיפור באבזור בלי לגעת בתמחור

סקודה אוקטביה

סקודה ישראל משדרגת את האבזור של האוקטביה, הסופרב, הקארוק והקודיאק מבלי לשנות את המחירים

  • 30-04-2019
  • מאת: פבל צ'רניצקי

לסקודה ישראל יש מין קטע כזה, שעבור רוכשים פוטנציאליים הוא נפלא, אבל בשביל כל מי שמסקר את התחום או מעדכן קטלוגים באתרי מדיה שונים (כמונו) הוא פשוט סיוט נוראי. צ'מפיון מוטורס, היבואנית, מציעה את דגמי סקודה השונים עם פחות או יותר כל שילוב אפשרי של מנוע/אבזור כאשר התוצאה היא לא פעם מספרים דו ספרתיים של גרסאות לאותם רכבים. כאמור, למי שרוצה לרכוש רכב, זה מעולה - לא רק שזה מאפשר לתפור חבילה כמעט מדויקת לצורכי הלקוח, אלא גם אין את תחושת ה"חסכו עליי" שקיימת במותגים אחרים בהם הרוכשים נאלצים לבחור בין דגם פשוט לדגם בכיר, וזהו. לא מתאים לכם? יאללה ביי.

כאילו שעד עכשיו המצב לא היה מספיק מסובך (כאמור, בשבילנו. בשבילכם זה אחלה), סקודה ישראל מודיעה כעת על עוד שינויים ברמות הגימור של כל היצע הדגמים שלה להוציא הפאביה והראפיד. עוד נתון שהופך את הסיפור הזה לממש אחלה עבורכם, הוא שהמחירים נותרו ללא שום שינוי, שזה כשלעצמו רווח כפול מכיוון שגם עדכון המס של אפריל חלף למרבית הדגמים של סקודה מעל הראש ולא השפיע עליהם. הדגמים שכן התייקרו (בתחילת אפריל, כאמור), עשו זאת בשיעור של 1000-25000 שקלים ברוב המוחלט של המקרים, עם גרסאות בודדות שהתייקרו ב-4000-5000 ₪.

סקודה קודיאק

השינויים שעורכת סקודה משפיעים במיוחד על האוקטביה, שם יופסק שיווק גרסת הסטייל שתוחלף בגרסת אמבישן הבסיסית (129,000-135,000 ₪) שתקבל חיזוק לרשימת האבזור שלמעשה ישווה אותה לאותה גרסת סטייל. במילים אחרות, הגרסה שנקראה עד היום סטייל, תיקרא מהיום אמבישן, וגרסת סטייל תרד מההיצע. אך זה לא נעצר שם, כי גרסת ה-1.0 ליטר של האוקטביה אמבישן תקבל מעתה חישוקי 16 אינץ' קלים שיחליפו את גלגלי הפלדה עטויי הטאסות. גרסת אקסקלוסיב (141,000-172,000 ₪) לא מוחלפת ולא מחליפה, אבל היא כן מקבלת בנוסף לאבזור הקיים גם פנסי לד מלאים וחיישני חניה קדמיים.

סקודה אוקטביה

סקודה סופרב בגרסת אמבישן (167,000 ₪) תקבל מעתה מצלמת רוורס מקורית, מושב נהג חשמלי עם זכרונות ותמיכה לגב התחתון, ותא ייעודי לטלפון עם משטח טעינה אלחוטית.

בסקודה קארוק תרד מההיצע גרסת אקסקלוסיב הבכירה שתוחלף בגרסת פרימיום בכירה-עוד-יותר שתוסיף לרשימת האבזור מערכות בטיחות בהן סייען פקקים (שיוט אדפטיבי ותיקון סטיה במהירויות נמוכות), ניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה חוצה ברוורס. בנוסף, יתווסף לוח שעונים דיגיטלי, גג שמש פנורמי נפתח, כוונון חשמלי וזכרונות למושב הנהג, ריפוד בד משולב עור, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי 18 אינץ'.

סקודה קארוק

סקודה קודיאק חותם את רשימת השינויים עם פנסי לד מלאים ומצלמת רוורס מקורית שיצורפו לגרסת אמבישן הבסיסית (183,000 ₪), גרסת סטייל (204,500-236,000 ₪) תקבל גג שמש נפתח ומושב נוסע חשמלי, שמקבלת גם גרסת אקסקלוסיב (248,000-252,000 ₪) הבכירה.

dddd