אם נגיד לכם שמאחורי היצירה שבתמונות עומדת סדנת איטלדיזיין, אנחנו בספק שמישהו אפילו יניד עפעף מהפתעה, שכן הסדנה האיטלקית אחראית לאין ספור גרסאות מיוחדות ומוגבלות של מכוניות עם עיצובים משוגעים לגמרי. וה-GT-R50 הזו אינה שונה.
המכונית הוצגה כקונספט ותצוגת יכולות בפסטיבל המהירות של גודווד ביולי האחרון לרגל ציון 50 שנה להולדתה של הניסאן GT-R (לכן השם). כעת מדווחת הסדנה שאחרי מאות אנשים שהתעניינו ברכישת המכונית, היא תכניס אותה לייצור מוגבל של 50 יחידות, כאשר המחיר של כל אחת מהן יעמוד על 990,000 אירו. לפני מיסים ותוספות כמובן. היינו מעדיפים תג מחיר של 50 (בלי אלף) אירו, אבל גם אנחנו מניחים שיש גבול לסמליות.
הייצור של המכונית יהיה בשיתוף פעולה בין ניסאן לבין איטלדיזיין והמכונית - כך עפ"י שתי החברות - תצא משערי הסדנה "כמעט ללא שינויים ביחס לדגם התצוגה". כיאה למכונית שתצא משעריה של סדנה שמתמחה בייצור דגמים על-פי דרישה, ברי המזל שיזמינו לעצמם את אחת מ-50 היחידות יוכלו לבחור בצבע חיצוני ועיצוב פנימי לטעמם, זאת בתנאי, כמובן, שהצבע הכחול של הדגם בתמונות או האפור של המכונית שהוצגה בגודווד לא יהיו לטעמם.
ה-50 תשתמש בפלטפורמה הרגילה של ה-GT-R ובמנוע ה-3.8 ליטר טווין טורבו מגרסת הניסמו שקיבל זוג מגדשי טורבו משופרים ממכונית המירוץ GT3, אינטרקולר גדול יותר, גל ארכובה ובוכנות מחוזקים וחלקים משופרים נוספים כדי להגיע להספק של 710 כ"ס וכמעט 80 קג"מ (600 כ"ס ו-66.5 קג"מ בניסמו). מעבר לזה, תקבל המכונית גם תיבת הילוכים מחוזקת, מתלי בלישטיין אדפטיביים בכיול שונה, וחישוקי 21 אינץ' שיחליפו את גלגלי ה-20 אינץ' של פשוטי העם.
ניסאן ואיטלדיזיין יתחילו למסור מכוניות בשנה הבאה, ותהליך הייצור והמסירה ימשיך לתוך 2020, אז אם יש לכם את הרצון והיכולת, היינו מציעים לכם להעלות את אחת החברות על הקו ולדאוג שלא ישכחו מכם או לפחות לשלוח לה הודעה באמצעות ה"צרו קשר" באתר שלהם.