תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן GT-R
  • ניסאן GT-R50 תיוצר במהדורה מוגבלת

    ניסאן GT-R

    אחרי "מאות מתעניינים" איטלדיזיין תייצר מהדורה מוגבלת של ה-GT-R50 - מנוע וגיר משופרים, צביעה ייחודית, ותג מחיר של מיליון אירו לפני מיסים

    • 10-12-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    אם נגיד לכם שמאחורי היצירה שבתמונות עומדת סדנת איטלדיזיין, אנחנו בספק שמישהו אפילו יניד עפעף מהפתעה, שכן הסדנה האיטלקית אחראית לאין ספור גרסאות מיוחדות ומוגבלות של מכוניות עם עיצובים משוגעים לגמרי. וה-GT-R50 הזו אינה שונה.

    ניסאן איטלדיזיין GT-R50

    המכונית הוצגה כקונספט ותצוגת יכולות בפסטיבל המהירות של גודווד ביולי האחרון לרגל ציון 50 שנה להולדתה של הניסאן GT-R (לכן השם). כעת מדווחת הסדנה שאחרי מאות אנשים שהתעניינו ברכישת המכונית, היא תכניס אותה לייצור מוגבל של 50 יחידות, כאשר המחיר של כל אחת מהן יעמוד על 990,000 אירו. לפני מיסים ותוספות כמובן. היינו מעדיפים תג מחיר של 50 (בלי אלף) אירו, אבל גם אנחנו מניחים שיש גבול לסמליות.

    ניסאן איטלדיזיין GTR-50 קונספט

    הייצור של המכונית יהיה בשיתוף פעולה בין ניסאן לבין איטלדיזיין והמכונית - כך עפ"י שתי החברות - תצא משערי הסדנה "כמעט ללא שינויים ביחס לדגם התצוגה". כיאה למכונית שתצא משעריה של סדנה שמתמחה בייצור דגמים על-פי דרישה, ברי המזל שיזמינו לעצמם את אחת מ-50 היחידות יוכלו לבחור בצבע חיצוני ועיצוב פנימי לטעמם, זאת בתנאי, כמובן, שהצבע הכחול של הדגם בתמונות או האפור של המכונית שהוצגה בגודווד לא יהיו לטעמם.

    ניסאן איטלדיזיין GT-R50

    ה-50 תשתמש בפלטפורמה הרגילה של ה-GT-R ובמנוע ה-3.8 ליטר טווין טורבו מגרסת הניסמו שקיבל זוג מגדשי טורבו משופרים ממכונית המירוץ GT3, אינטרקולר גדול יותר, גל ארכובה ובוכנות מחוזקים וחלקים משופרים נוספים כדי להגיע להספק של 710 כ"ס וכמעט 80 קג"מ (600 כ"ס ו-66.5 קג"מ בניסמו). מעבר לזה, תקבל המכונית גם תיבת הילוכים מחוזקת, מתלי בלישטיין אדפטיביים בכיול שונה, וחישוקי 21 אינץ' שיחליפו את גלגלי ה-20 אינץ' של פשוטי העם.

    ניסאן איטלדיזיין GT-R50

    ניסאן ואיטלדיזיין יתחילו למסור מכוניות בשנה הבאה, ותהליך הייצור והמסירה ימשיך לתוך 2020, אז אם יש לכם את הרצון והיכולת, היינו מציעים לכם להעלות את אחת החברות על הקו ולדאוג שלא ישכחו מכם או לפחות לשלוח לה הודעה באמצעות ה"צרו קשר" באתר שלהם.

    יש לכם שאלות על ה-GT-R50? רוצים לשחק איתנו ב"איזה חבר משפחה אתם הייתם מוכרים כדי לקנות את המכונית הזו"? הצטרפו לדיון בפורום

    dddd