תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה סיטיגו
  • סקודה סיטיגו המחודשת עכשיו בישראל

    סקודה סיטיגו

    עם אבזור משודרג ועדכון קל לעיצוב החיצוני, מכונית המיני של סקודה נוחתת בישראל- המחיר החל מ-60,990 שקלים

    • 28-11-2017
    • מאת: זיו כהנא | צילום: יצרן

     

    סקודה סיטיגו, מכונית המיני של היצרן הצ'כי ואחותן התאומה של פולקסווגן אפ וסיאט מיי, הוצגה כבר בשנת 2012 והגיעה ארצה לקראת סוף אותה השנה. בתערוכת ז'נבה האחרונה הוצגה המכונית לאחר שעברה מתיחת פנים קלילה, וכעת היא מגיעה אלינו.

    הסיטיגו עברה עדכון קל למדי ביחס למכונית בת 5, והוא מתמקד בעיקר בפנסים הראשיים שכוללים כעת תאורת יום מסוג לד ונורה נפרדת לאורות הגבוהים. עדכונים נוספים בעיצוב החיצוני נעשו בפגוש הקדמי ובמכסה המנוע, שמיישרים קו עם העיצוב הנוכחי של דגמי סקודה. ישנה כעת גם אופציה לצביעה דו גוונית עם גג ומראות בצבעים שונים מצבע המרכב.

    עיצוב הפנים של הסיטיגו לא עבר שינויים משמעותיים, והשינויים העיקריים הם גלגל הגה חדש בעל 3 צלעות, לוח מחוונים בעל מסך מרכזי גדול ומפורט יותר מבעבר, ומערכת שמע חדשה עם 6 רמקולים ומעמד מובנה לטלפון הנייד יחד עם אפיליקציה יעודית לאנדרואיד ואייפון. יחד עם זאת טוענת סקודה גם לשיפור באיכות החומרים.

    בתחום מערכות הבטיחות של הסיטיגו לא נעשו שינויים לצערנו, אם כי כמו בעבר מוצעת הסיטיגו עם מערכת לבלימת חירום אוטונומית במהירויות עירוניות (עד 30 קמ"ש) ובנוסף אליה מותקנת גם מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

    יחידת ההנעה של הסיטיגו זהה לעבר וכוללת מנוע בנזין בנפח 1.0 ליטר המספק 60 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-9.7 קג"מ ב-3,000 סל"ד ומשודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית חד מצמדית עם 5 הילוכים, התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 14.4 או 16.7 שניות בהתאמה, וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 23.2 ק"מ לליטר ברובוטית ו-22.7 ק"מ לליטר בידנית עפ"י נתוני היצרן.

    אבזור הנוחות והבטיחות של סקודה סיטיגו המחודשת כולל: 4 כריות אוויר, בלימה אוטונומית במהירות עירונית, סיוע לזינוק בעליה, חיישני תאורה וגשם, חלונות אחוריים כהים, מערכת שמע עם מסך צבעוני ו-6 רמקולים ועוד. למפרט המלא של סקודה סיטיגו לחצו כאן.

    מחירי סקודה סיטיגו המחודשת יעמדו על 60,990 שקלים בעבור הגרסה הידנית ו-67,990 שקלים בעבור הגרסה הרובוטית.

    dddd