תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק CT6
  • קאדילק CT6 בישראל

    קאדילק CT6

    מנוע אטמוספרי בשרני, הוד והדר אמריקאי, ומחיר שמתחרה בקטנות ממנה. קאדילק CT6 באה לעבוד

    • 28-02-2017
    • מאת: טל אבן | צילום: יצרן

    UMI, יבואנית קאדילק, השיקה הבוקר בישראל את ספינת הדגל שלה, ה-CT6. רכב הסלון-פאר החדש של קאדילק נוחת בסגמנט הסאלון-פאר, בו נמצאות מרצדס S קלאס, ב.מ.וו סדרה 7, אאודי A8 ורבות וטובות אחרות, אולם קאדילק מצמידה ל-CT6 מחיר של 550 אלף שקלים אשר שם אותה בלב פלח הסאלון בו מתחרות ב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E קלאס ואאודי A6. מה שאומר שהיא תתחרה הן בספינות הדגל והן באחיותיהן הקטנות יותר.

    לפי דברי היבואן, התוכניות הן למכור מספר דו ספרתי של רכבים כבר בשנה הקרובה, ולהרחיב את היצע דגמי ורמות הגימור של ה-CT6 בהתאם לביקוש שיתעורר.

    כן צוין, כי מטרת המותג לשנה הקרובה היא לחצות את קו 500 הרכבים מבית קאדילק, שיקבלו מספרי רישוי צהובים השנה, כאשר 200 מהם כבר נמסרו מתחילת ינואר והיעד לשנת 2020 הוא לחצות את קו אלף הרכבים לשנה.

    למרות שה-CT6 מציגה מידות גדולות מאד (אורכה לא פחות מ-5.18 מטרים!), בזכות שילוב חלקי אלומיניום בשלדה וברכיבים חיצוניים, הצליחו מהנדסי היצרן לייצר רכב במשקל 1,781 ק"ג, קל בכ-100 ק"ג מרוב המתחרים בסגמנט הפאר. שילוב משקלה הנמוך של ה-CT6 עם מנוע V6 אטמוספרי בנפח 3.6 ליטר עם 335 כ"ס ו-37.6 קג"מ, גיר 8 הילוכים והנעה כפולה קבועה, מסייעים להציג ביצועים מצוינים של 5.6 שניות ל-96 קמ"ש (60 מייל לשעה).

    מאחר שה-CT6 שייכת לקטגוריה גבוהה ממה שהציעה היצרנית עד היום, תג המחיר - באופן מובן - גבוה משמעותית מדגמי היצרן שנמכרו עד כה. למעט כמובן גרסאות ה-V הקיצוניות. הCT6- תשווק בגרסה אחת - LUXURY.

    ברכב מותקנות שלל מערכות בטיחות, ביניהן 8 כריות אוויר, מערכת התראה מפני התנגשות חזיתית כולל אינדיקציה על המרחק (בשניות) מהרכב מלפנים, האטה ועצירת הרכב במהירויות נמוכות למניעת התנגשות, מערכת התראה ותיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים, אור גבוה משתנה למניעת סינוור, והתראה על תנועה חוצה מאחור בעת נסיעה לאחור.

    יש לציין כי ה-CT6 מצוידת בבקרת שיוט, אך כזו שאינה אדפטיבית. שלא כצו השעה וכפי שתרגלנו כבר גם ברכבים זולים בהרבה.

    כמו כן, מצויד הרכב בסט מצלמות המקנה ראייה היקפית 360 מעלות (מעוף ציפור), מערכת CUE משודרגת עם מסך מגע 10.2 אינץ' ומשטח מגע על הקונסולה המרכזית,10 רמקולים של BOSE, משטח הטענה אלחוטי לטלפון נייד, הגה מחומם, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום ואוורור, ומושבים אחוריים מחוממים.

    כדי להשלים את חבילת האבזור, ניתן למצוא כאן מערכת התנעה מרחוק, שלט חכם לזיהוי נהג ופתיחה/נעילה, כפתור התנעה, מערכת בקרת אקלים עם שליטה נפרדת לנהג ולנוסע, פתח מיזוג מאחור, חלון גג פנוראמי חשמלי כולל פתיחה מהירה וצלון חשמלי קדמי ואחורי, ווילון אחורי חשמלי כולל שליטה של הנהג והיושבים מאחור.

    לצד השקת ה-CT6, היבואן אף רמז על תכניות המותג לעתיד הקרוב. נאמר כי בתקופה הקרובה יושקו בעולם ובישראל רכבים נוספים בקטגוריות שונות. בהם יהיו מספר רכבי פנאי, בין היתר אח קטן ל-XT5 שהושק לפני חודשים ספורים. כל זאת כחלק מאסטרטגיה אגרסיבית של קאדילק העולמית להתרחב ולהתחזק, ולקחת את התחרות מול השלישיה הגרמנית צעד אחד קדימה.

    dddd