תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל אדם
  • אופל אדם רוקס
  • אופל אדם רוקס בישראל

    אופל אדם

    אופל ישראל משיקה את גרסת ה"כאילו שטח" של האדם. עם גג קנבס נפתח, סנטימטר וחצי יותר במרווח הגחון ומחיר של החל מ-120,000 ש"ח

    • 16-06-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    יכול מאוד להיות שאופל אדם רוקס היא ה"קרוסאובר" העירוני האולטימטיבי. היא קטנה, זריזה, איכותית מאוד, נראית נהדר ועטופה בשלל חיפויי פלסטיק שחור שמדמים מראה שטח קשוח אבל בפועל כנראה יתפקדו כמגני פתיחת דלתות מהודרים. הודות למרווח גחון שגבוה בסנטימטר וחצי מזה של האדם הרגילה היא כנראה גם תתקשה פחות בטיפוס על המדרכה ליד בית הקפה השכונתי.

    אופל אדם רוקס החדשה

    היום נוחתת בישראל אופל אדם רוקס עם מחיר המתחיל ב-120,000 ש"ח. בדיוק כמו באדם הרגילה, גם את הרוקס מניעה יחידה בנפח 1.4 ליטר עם 87 כ"ס ו-13.3 קג"מ שמשודכת לתיבה רובוטית עם חמישה הילוכים. צריכת הדלק גם היא דומה מאוד, ועומדת על 21 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

    העיקר באדם רוקס הוא כמובן העיצוב, וזה מספיק שונה מהאדם הרגילה כדי לגרום לה להיות מעניינת אף יותר. חיפויי הפלסטיק השחורים מאריכים את האדם רוקס ב-5 ס"מ ומביאים אותה ל-375 ס"מ מפגוש לפגוש. בתוך בתי הגלגלים המנופחים יושבים כעת חישוקים בגדלים של עד 18 אינץ' (16 אינץ' בגרסת הבסיס) ובגג יש חלון ענק שמכוסה בגג קנבס שנפתח חשמלית והופך את המכונית ל"כמעט קבריולט". בשונה מפיאט 500c או סיטרואן DS3 קבריו, כאן נפתח רק החלק העליון של הגג בעוד החלון האחורי וכל דלת תא המטען נשארים קבועים בדומה למצב בפיג'ו 108 טופ.

    אופל אדם רוקס החדשה

    המחסום היחיד שעליו יצטרכו הרוכשים הפוטנציאליים להתגבר הוא תג המחיר הגבוה שמתחיל כאומר ב-120,000 ש"ח אבל מזכה אתכם בגרסה הבסיסית. אם תרצו את חבילת האבזור ה"מפנקת" שתכלול גם מערכת מולטימדיה וחישוקי 17 אינץ', תצטרכו להוסיף 5,000 ש"ח. חבילת "יוקרתית" הבכירה שכוללת חישוקי 18 אינץ', בקרת אקלים, מושבים ספורטיביים בריפוד משולב עור ואפשרות להתאמת צבע הקונסולה לצבע המרכב תאלצו להיפרד מ-5,000 שקלים נוספים לסך של 130,000 ש"ח.

    dddd