תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל מוקה
  • אופל מוקה מוזלת – החל מ-129 אלף ש"ח

    אופל מוקה

    אופל מנצלת את שערי המטבע ומכריזה על מחיר חדש למוקה - 128,990 ש"ח במקום 144,990 ש"ח.

    • 11-05-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    אופל מוקה מצטרפת אל חגיגת ההוזלות ומפחיתה מחירים. לאחר שבשבועות האחרונים התבשרנו על הוזלות משמעותיות בדגמי פיאט ובדגמי פולקסווגן אליהן הצטרפו הוזלות קצת "פחות רשמיות" מבית פיג'ו, סיטרואן או רנו. נראה שרוב יבואניות הרכב האירופאי מנצלות את שערי המטבע הנוכחיים לטובת הוזלות שמגיעו ישירות אל כיסו של הצרכן, בין אם בהפחתה של המחירון הרשמי ובין אם במסגרת מבצעי מכירות אגרסיביים.

    המצטרפת הנוכחית לחגיגה היא כאמור המוקה. הג'יפון הקומפקטי של אופל חולק את מכלוליו עם שברולט טראקס אך עד כה היה יקר ממנו בצורה משמעותית. כעת, כשייצור דגמי המוקה עבר מקוריאה לספרד תוכל היצרנית לנצל את שער היורו לטובת הוזלה משמעותית במחירו של הדגם. מחירו ההתחלתי של המוקה יעמוד כעת על 128,990 ₪, הוזלה של כ-16,000 ₪ לעומת מחירו הקודם שעמד על 144,900 ₪.

    אופל מוקה

    הגרסה החדשה של אופל מוקה תשמור על מפרט טכני דומה לזו של הגרסה המוכרת. היא תצויד במנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין המוכר בהספק של 140 כוחות סוס ובתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים. שני אלו יאפשרו למכונית לזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.8 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 191 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת של הדגם עומדת על 14.7 קילומטרים לליטר לפי נתוני היצרן.

    גם רמת האבזור תישאר ללא שינויים מהותיים ותכלול חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש', פנסי ערפל קדמיים, פסי גגון, בקרת שיוט, בקרת אקלים, 4 חלונות חשמל ו-6 כריות אוויר. אם זאת הדגם החדש לא יגיע עם מערכת המולטימדיה המקורית של אופל (IntelliLink) אלא עם מערכת שמע פשוטה יותר הכוללת דיבורית בלוטות', חיבורי USB וחיבור AUX.

    אופל מוקה

    dddd