לפני שנה ו-4 חודשים שבר יונדאי ix35 את טווח המחיר המקובל בקטגורית הג'יפונים הבינוניים כשהושקה גרסת ה-Prime Edition שלו ב-150 אלף ₪ - הזולה של כ-10,000 ₪ בהשוואה לרמות המחיר שהיו מקובלות עד אז בקטגוריה. בינתיים הספיקה המתחרה גדולה מקוריאה להגיב לתחרות עם גרסת ה-Urban של קיה ספורטאז'. עכשיו מנסה יונדאי לעשות שוב את אותו הדבר עם גרסת Prime נוספת, הפעם כזו שמצוידת במערכת הנעה כפולה קבועה.
נזכיר כי ה-i35 עבר בסוף השנה שעברה מתיחת פנים קלה במסגרתם עודכנו יחידות התאורה, עודכנו רמות האבזור והתווספה מערכת מולטימדיה כסטנדרט בכל הדגמים. אך החידוש העיקרי במסגרת מתיחת הפנים מסתתר מתחת למכסה המנוע, שם קיבל ה-ix35 מנוע בנזין חדש בנפח 2.0 ליטרים עם פליטת מזהמים וצריכת דלק משופרים.
גרסת ה-4X4 החדשה של יונדאי ix35 מצוידת באותו מנוע 2.0 ליטרים בנזין (154 כוחות סוס) שהכרנו בדגמי ההנעה הקדמית המחודשים. גם תיבת ההילוכים האוטומטית נותרה ללא שינוי והיא כוללת שישה הילוכים. אך כאן משודכים שני אלו למערכת הנעה כפולה קבועה נשלטת מחשב שתשפר את אחיזת הרכב על שבילים שאינם סלולים ואולי גם תסייע במידה מסוימת לעבירות בשטח טכני קל. גרסת ההנעה הכפולה תהיה מעט איטית מגרסת ההנעה הקדמית (זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11.7 שניות לעומת 11.5 שניות בגרסה הרגילה) אך צריכת הדלק שלה נותרה ללא שינוי (על פי נתוני היצרן).
רמת האבזור Prime של גרסת ה-4X4 החדשה תהיה זהה לגרסת ההנעה הקדמית. רמת אבזור זו כוללת 6 כריות אוויר, סיוע לזינוק בעליה ולירידה במורד, מסילות גג, חישוקי פלדה בקוטר 17 אינטש', שמשות אחוריות כהות, מערכת מולטימדיה, דיבורית בלוטות' ובקרת שיוט.
מחירה של הגרסה החדשה יעמוד על 159,900 ₪
יונדאי ix35 הנעה כפולה Prime – מפרט טכני להורדה