פורשה ממשיכה להרחיב את היצע דגמי הבוקסטר והקאיימן, שני דגמי הכניסה שלה, עם גרסת GTS חדשה וחזקה מהגרסאות ששווקו עד כה. הדורות החדשים של הבוקסטר והקאיימן נחשפו ב-2012 אך עד כה הייתה גרסת ה-S הגרסה הבכירה והחזקה ביותר שלהן. גרסאות ה-GTS החדשות יתברגו מעליהן בהיצע הדגמים, כשיגיעו לשוק לקראת אמצע השנה הנוכחית (2014). זמן קצר לאחר מכן הן צפויות להגיע גם לישראל, אם רק תסתיים העברת השליטה ביבואנית פורשה לישראל מידיה של מכשירי תנועה לידיה של צ'מפיון מוטורס.
גרסאות ה-GTS של פורשה קאיימן ובוקסטר יצוידו בגרסה משודרגת של מנוע ה-3.4 ליטרים ששימש עד כה את דגמי ה-S, שיציע תוספת של כ-15 כוחות סוס להספק המרבי – 330 כוחות סוס בבוקסטר, 340 כוחות סוס בקאיימן. המנוע החדש יוצע בשידוך לתיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים או רובוטית כפולת מצמדים (PDK) עם שבעה הילוכים.
פורשה תציע את המכוניות עם חבילת Sport Chrono שתסייע לשיפור הביצועים ולקיצור זמן הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש. זה, אגב, יעמוד על 4.6 שניות בדגם הקאיימן ו-4.7 שניות בדגם הבוקסטר, שיפור קל של כעשירית השנייה לעומת גרסאות ה-S.
בנוסף יציעו גרסאות ה-GTS של פורשה קאיימן ובוקסטר מספר עדכונים קוסמטיים כמו פגושים חדשים מלפנים ומאחור, יחידות תאורה חדשות מלפנים עם תאורת קסנון ומערכת תאורה אקטיבית (Porshe Dynamic Light System, PDLS) וחישוקי סגסוגת 20 אינטש' בעיצוב חדש. בנוסף תציע פורשה את שני הדגמים עם מערכת מתלים אקטיבית (PASM) המאפשרת גם הנמכה של 20 מילימטרים בגובה המכונית וכן עם מושבי ספורט בגימור משודרג.
שני הדגמים ייחשפו רשמית בתערוכת הרכב של בייג'ינג שתיפתח בחודש הבא ושיווקם באירופה יחל מיד לאחר מכן. שם יחל המחיר בכ-70 אלף אירו (כ-337 אלף ₪).