תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן קשקאי
  • בקרוב – קשקאי חדש

    ניסאן קשקאי

    טיזר ראשון של ניסאן קשקאי החדש פורסם, לקראת חשיפתו של הדגם בשבוע הבא. לישראל הוא צפוי להגיע רק בעוד כשנה.

    • 29-10-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    כפי שסיפרנו לכם בעבר, ניסאן קשקאי החדש מתקרב בצעדי ענק אל אולמות התצוגה. הדור השני של הקשקאי, רכב הפנאי הרך של ניסאן, ייחשף בסוף השבוע הבא לקראת תחילת שיווקו בעולם במהלך שנת 2014. בניסאן חשפו בשלב זה תמונה ראשונה של הרכב, כשהוא מכוסה לחלוטין. גם הפרטים הטכניים ומועדי ההשקה טרם נחשפו במלואם, אך בכל הקשור לשוק הישראלי נוכל לעדכן כי הדגם החדש צפוי להגיע ארצה רק לקראת סוף שנת 2014. עד אז תשווק קרסו מוטורס בישראל את הדור הנוכחי של הקשקאי, ממלאי שקיים וצפוי להגיע ארצה בשבועות הקרובים.

    הקשקאי נחשב לאחד מסיפורי ההצלחה הגדולים של ניסאן בשנים האחרונות, לצד אחיו הקטן - ניסאן ג'וק. אמנם, בניגוד לג'וק, רכבי פנאי רכים בגודל בינוני היו כאן לפניו (למשל יונדאי טוסון), אבל הקשקאי היה הראשון שהציע שילוב בין מנוע בנזין חסכוני, גיר אוטומטי ועיצוב חיצוני נאה. אלו הספיקו כדי להפוך אותו לאחד מהרכבים הנמכרים ביותר של ניסאן בשנים האחרונות, עם למעלה מ-2 מיליון יחידות שנמכרו בכל רחבי העולם.

    בניגוד לדור הנוכחי, הדגם החדש לא יוצא בתצורת 7 מושבים (קשקאי+2). במקומה תציע ניסאן את האקסטרייל החדש, שיהווה תחליף. היצע המנועים צפוי גם הוא להתעדכן, כאשר מנועי ה-1.6 וה-2.0 ליטרים המסורתיים יוחלפו במנוע טורבו-בנזין מודרני וחסכוני יותר. ככל הנראה יהיה זה מנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין החדש של רנו, שכבר עשה את הופעת הבכורה שלו בישראל עם הקליאו החדשה. תיבת ההילוכים האוטומטית תהיה, ככל הנראה, רובוטית כפולת מצמדים עם שישה הילוכים, בדומה לזאת שמוצעת בדגמי רנו.

    dddd