שברולט ספארק מסתערת מחדש על סגמנט מכוניות המיני הידניות והזולות עם גרסת בסיס חדשה ומוזלת במיוחד. עד כה נמכרה הספארק בישראל בגרסה אחת, שמחירה החל בכ-63 אלף ₪. בחודשים האחרונים הציגו כמה מהמתחרות העיקריות של הספארק, כמו סיאט מיי וסוזוקי אלטו, גרסאות בסיס ידניות זולות במיוחד שנמכרו בכ-55 אלף ₪ (במקרה של המיי) או 52 אלף ₪ (במקרה של האלטו). בשברולט לא נשארים חייבים ומציגים גרסת בסיס חדשה לספארק, במחיר שיעמוד על קצת פחות מ-55 אלף ₪.
לגרסת הבסיס החדשה של שברולט ספארק יש מנוע בנפח של 1 ליטר שהספקו המרבי הוא 68 כוחות סוס (לעומת הגרסה ששווקה עד כה, לה מנוע בנפח 1.2 ליטר שהספקו המרבי הוא 82 כוחות סוס). מנוע זה משודך גם הוא לתיבת הילוכים ידנית ומציג כצפוי ביצועים פחות טובים, עם זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-15.3 שניות ארוכות (לעומת 12.7 שניות בגרסה שנמכרה עד כה). בדרך כלל ירידה שכזאת בנפח ובהספק המנוע גוררת גם ירידה בצריכת הדלק של הרכב, אבל לא במקרה של הספארק. צריכת הדלק הממוצעת של הדגם החדש נשארת זהה כמעט לצריכת הדלק של הגרסה הבכירה, עם כ-19.6 קילומטרים לליטר בממוצע על פי נתוני היצרן.
גרסת הבסיס החדשה תשווק ברמת אבזור נמוכה, LS. רמת אבזור זו כוללת 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, ביטול לכרית האוויר הקדמית, עיגוני ISOFIX ומערכת שמע מקורית עם חיבור USB. אך בניגוד לגרסת ה-LT שנמכרת כיום תשווק רמת אבזור חדשה זו עם חלון חשמלי אחד בלבד, ללא מאפרה ומצת, ללא כיוון הגה לגלגל ההגה, ללא תאורת DRL, ללא ספוילר אחורי, ללא מראות חשמליות וללא ידיות בצבע הרכב. גם מידת הצמיגים תהיה קטנה יותר, עם חישוקי 13 אינטש' (במקום 14 בדגם הבכיר).
קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת ספארק חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum