תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ג'יפ
  • ג'יפ גראנד צ'ירוקי
  • ג'יפ גרנד צ'ירוקי
  • ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש בישראל

    ג'יפ גראנד צ'ירוקי

    דגמי 2013 החדשים של ג'יפ גרנד צ'ירוקי מגיעים לישראל, לאחר שזה זכה לעדכון קל ולתיבת הילוכים חדשה. מחירו יחל ב-300 אלף ש"ח.

    • 02-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    חברת מכשירי תנועה משיקה בימים אלו בישראל את ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש, לאחר שזה זכה למתיחת פנים בינואר האחרון. הגרנד צ'ירוקי, רכב הפנאי הבינוני/גדול של ג'יפ, שהוצג כבר לפני כשלוש וחצי שנים ופותח בשיתוף פעולה עם מרצדס, זוכה להצלחה נאה בארץ גם בייבוא סדיר וגם בייבוא אישי. אל הגרנד צפוי להצטרף בשנה הבאה גם האח הקטן, שנחשף כחודשיים מאוחר יותר, ג'יפ צ'ירוקי החדש (2014).

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי 2014

    מתיחת הפנים של ג'יפ גרנד צ'ירוקי כוללת מספר עדכונים קוסמטיים, כשהבולט שבהם הוא החלפת יחידות התאורה הקדמיות שכוללות כעת גם תאורת LED. בנוסף מציג הדגם החדש גם גריל קדמי בעיצוב מעודכן, חישוקי סגסוגת חדשים, גלגל הגה חדש ומערכת שמע חדשה עם מסך צבעוני.

    השינוי העיקרי מסתתר מתחת למכסה המנוע, שם מקבל הגרנד צ'ירוקי תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם 8 הילוכים, שתחליף את תיבת ה-5 הילוכים איתו שווק הרכב עד כה. התיבה החדשה אמורה לשפר את צריכת הדלק ואת פליטת המזהמים של הרכב, אך גם לתרום לשיוט נוח ושקט יותר. התיבה החדשה תוצע בשידוך לשני המנועים שנמכרים בארץ, בנזין ודיזל. גרסת הבנזין מצוידת במנוע V6 בנפח 3.6 ליטרים שהספקו המרבי הוא 282 כוחות סוס, גרסת הדיזל מצוידת במנוע בנפח 3 ליטרים שהספקו המרבי הוא 247 כוחות סוס.

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי 2014

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי ישווק בישראל בשתי רמות אבזור - לרדו הבסיסית (בדגם הבנזין בלבד) ולימיטד המאובזרת יותר. דגמי הלימיטד יוצעו עם ריפודי עור, חימום למושבים הקדמיים והאחוריים, פנסי קסנון, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס וגג שמש פנורמי. בנוסף תוצע בדגמי הלימיטד גם אופציה למערכת מתלי אוויר ואופציה למערכת ה-Select Terrain עם בחירה בין חמישה מצבי נסיעה שונים בשטח.

    מחירו של ג'יפ גרנד צ'ירוקי יחל ב-300 אלף ₪ לגרסת הבנזין הבסיסית (לארדו). גרסאות הלימיטד יחל ב-350 אלף ₪ לדגם הבנזין וב-390 אלף ₪ לדגם הדיזל.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת ג'יפ חדש או משומש מהמומחים של CarsForum

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי 2014

    dddd