תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה קורולה
  • טויוטה קורולה החדשה – מגיעה לישראל

    טויוטה קורולה

    טויוטה קורולה, המכונית שהפכה לשם כמעט נרדף למשפחתית, מגיעה ארצה עם דור חדש. מחיר: 124 אלף ₪ לדגם הידני, החל מ-128 אלף ₪ לאוטומטי.

    • 07-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    שש שנים חלפו מאז הושק בישראל הדור האחרון של טויוטה קורולה וכעת, במהלך השבוע הקרוב, תשיק יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, את הדור החדש וה-11 במספר של הקורולה בישראל. יש לציין שהדגם מגיע ארצה זמן קצר מאוד לאחר השקתו העולמית, פחות מחודש לאחר שנחשף לראשונה בחו"ל. אין זה פלא, לאור העובדה שחלק מהמתחרות הישירות כבר הוחלפו ואלו שעוד לא הוחלפו יוחלפו ממש בקרוב, כמו למשל מאזדה 3 החדשה. אחרי הכל, הקורולה בפרט וסגמנט המשפחתיות בכלל הוא עדיין החשוב ביותר בשוק הרכב הישראלי וביוניון מוטורס מצפים למכור כ-10,000 דגמי קורולה כבר במהלך השנה הקרובה, נתון מרשים שבהחלט יכול להעביר את טויוטה למקום השני בטבלת המסירות בסיומה של 2013.

    טויוטה קורולה החדשה

    טויוטה קורולה החדשה מתאפיינת בעיצוב חיצוני חדש הממשיך את קווי העיצוב של האוריס החדשה ושאר דגמי טויוטה החדשים. הדגם החדש יהיה גדול ומרווח מקודמו, עם בסיס גלגלים באורך של 270 סנטימטרים, אורך כללי של 462 סנטימטרים ורוחב של 177 סנטימטרים. אך למרות הגידול בממדים, מקדם גרר נמוך יותר (0.27 לעומת 0.29Cd), משקל עצמי קל יותר (1290 לעומת 1330 קילוגרמים) ויחידת הנעה מתקדמת יותר יסייעו לקורולה החדשה להציג צריכת דלק ממוצעת טובה יותר, שתעמוד על 17.8 קילומטרים לליטר בממוצע בדגם האוטומטי.

    לארץ תגיע הקורולה החדשה כשהיא מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר שהספקו המרבי 132 כוחות סוס. מנוע זה ישודך לתיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) או לתיבה אוטומטית-רציפה (MultiDrive S) עם אפשרות לתפעול ידני (7 הילוכים). הדגם האוטומטי יהיה חסכוני יותר בדלק, לפחות על פי נתוני היצרן, ויצרוך בממוצע 17.8 קילומטרים לליטר. הידני - 16.6 קילומטרים לליטר. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש יארך 11.1 שניות בדגם האוטומטי או 10 שניות בדגם הידני.

    טויוטה קורולה החדשה

    טויוטה קורולה החדשה תוצע בשתי רמות אבזור - SUN הבסיסית ו-GLI המאובזרת יותר. שני הדגמים יגיעו עם אותו האבזור הבטיחותי הכולל 7 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, אפשרות לניתוק כרית אוויר קדמית ומערכת HAC לסיוע בזינוק בעליה. גם מערכת השמע המקורית Toyota Touch II תהיה סטנדרט בשני הדגמים ותכלול מצלמת רוורס, דיבורית בלוטות' ומסך מגע.

    ההבדלים בין שתי רמות האבזור יהיו בפרטים הקטנים. דגם ה-SUN יגיע ללא מראות צד מתקפלות חשמלית, פנסי ערפל קדמיים, חישוקי סגסוגת או בקרת אקלים. כל אלו יהיו סטנדרט בדגם ה-GLI, כמו גם ריפודים עם תפירה שונה ומהודרת יותר. בדגם ה-GLI יותקנו חישוקים בקוטר 16 אינטש' (205/55R16) בעוד דגם ה-SUN יסתפק בחישוקים בקוטר 15 אינטש' (195/65R15).

    מחיר טויוטה קורולה החדשה יחל ב-123,990 ₪ לדגם ה-GLI הידני. הדגמים האוטומטיים יחלו ב-127,990 ₪ לדגם ה-SUN או 129,990 ₪ לדגם ה-GLI המאובזר יותר. השיווק צפוי להתחיל במהלך השבוע הקרוב, בכל סוכנויות המשנה של טויוטה בישראל.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת קורולה חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    טויוטה קורולה החדשה

    dddd