תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל אסטרה סטיישן
  • אופל אסטרה סטיישן יורדת לעם

    אופל אסטרה סטיישן

    באופל ממשיכים לרענן את היצע הדגמים שלהם בישראל, הפעם עם גרסת טורבו-בנזין 1.4 ליטר לאסטרה סטיישן.

    • 30-05-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    אופל ממשיכה לעדכן את היצע הגרסאות שלה בישראל, הפעם עם גרסת טורבו חדשה של אופל אסטרה סטיישן. האסטרה סטיישן משווקת בישראל משנה כשנתיים אך עד כה לא נמכרה במספרים גדולים, בעיקר בשל העדרה של גרסה אטרקטיבית מספיק. עד כה שיווקה אופל את האסטרה בישראל עם מנוע בנזין 1.6 ליטר במחיר של למעלה מ-130 אלף ש"ח או בגרסת טורבו-דיזל אוטומטית שהייתה יקרה יחסית (כ-160 אלף ₪) וזכתה להצלחה חלקית רק בקרב נהגי המוניות. כל זה אמור להשתנות כעת, עם השקתה של גרסה חדשה ואטרקטיבית יותר.

    אופל אסטרה סטיישן

    אופל אסטרה סטיישן מושקת מחדש בישראל עם מנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין המוכר מגרסאות הההאצ'בק, הסדאן והקופה (GTC) של האסטרה. למנוע זה הספק מרבי של 140 כוחות סוס והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם 6 הילוכים. יחד הם מציגים צריכת דלק ממוצעת של כ-14.5 קילומטרים לליטר בממוצע, זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות ומהירות מרבית של 198 קמ"ש.

    גרסת הסטיישן מציעה מידות נדיבות במיוחד, עם אורך כללי של 470 סנטימטרים, בסיס גלגלים באורך של 268.5 סנטימטרים ונפח תא מטען של כ-500 ליטרים (1,550 ליטרים לאחר קיפול המושבים). גם רשימת האבזור תהיה נדיבה ותכלול בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', 6 כריות אוויר ועוד.

    מחירה של אופל אסטרה סטיישן 1.4 ליטר טורבו בנזין אוטומטית יעמוד על כ-127 אלף ₪. הרכבים הראשונים צפויים להגיע ארצה במהלך חודש אוגוסט הקרוב.

    קבלו הצעות אטרקטיביות לרכישת כל דגמי אופל מהמומחים של CarsForum. הירשמו עכשיו.

    אופל אסטרה סטיישן

    dddd