תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן מיקרה
  • ניסאן מיקרה בעיצוב אישי – Oh My Micra

    ניסאן מיקרה

    מהדורת Oh My Micra של ניסאן אקו-מיקרה תציע נגיעות עיצוב ייחודיות לכמות מוגבלת של 200 רכבים. המחיר והמפרט הטכני - ללא שינוי.

    • 27-05-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    חברת קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, משיקה בימים אלו בישראל מהדורה מוגבלת של ניסאן מיקרה בשם Oh My Micra. מדובר בגרסה מעוצבת של הרכב, הכוללת מספר נגיעות עיצוביות בהתאמה אישית לבחירת הלקוח. הדגם המעוצב ישווק בשלושה צבעים - לבן, שחור ואדום - כשהצבעים הלבן והשחור יגיעו עם ידיות, ספויילר אחורי ומראות בצבע אדום. הדגם האדום יגיע כשאותם החלקים צבועים בלבן. כמו כן יוצע ללקוחות מבחר של שש מדבקות בעיצובים שונים, שיודבקו על מכסה המנוע והכנף האחורית.

    בנוסף תשווק המכונית עם מספר נגיעות עיצוביות גם בתוך תא הנוסעים כשגלגל ההגה, המראה המרכזית והשטיחים יוצעו בצבע אדום. מהדורת ה-Oh My Micra מוגבלת ל-200 יחידות בלבד ומחירה יהיה זהה לזה של הגרסה הרגילה - החל מ-69,900 ₪.

    Oh My Micra

    המפרט הטכני של Oh My Micra יישאר זהה לזה של הדגם שהוצע עד כה. ניסאן מיקרה משווקת בישראל עם מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר בהספק מרבי של 80 כוחות סוס, תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה (CVT). המפרט הטכני כולל גם 6 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, חימום מושבים ומראות חשמליות.

    לפרטים נוספים ולהצעת מחיר ברכישת הרכב - הירשמו כאן!

    Oh My Micra

    dddd