תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן מיקרה
  • הדור הבא של ניסאן מיקרה ייוצר בצרפת

    ניסאן מיקרה

    ניסאן תייצר את הדור הבא של המיקרה במפעל של רנו בעיר פלינס שבצרפת. תיכנס לייצור סדרתי לקראת 2016.

    • 28-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הדור הבא של ניסאן מיקרה עושה צעד נוסף בדרך לפס הייצור. בהודעה לעיתונות שפרסמה בסוף השבוע יצרנית הרכב ניסאן נמסר כי רנו תייצר בעבור ניסאן את הדור הבא של המיקרה, במפעל שנמצא בסמוך לעיר פלינס (כ-40 קילומטרים מפריז). כמו יצרניות רכב אירופאיות רבות גם רנו סובלת בשנים האחרונות מעודף ניכר בכושר הייצור, שנגרם כתוצאה מהמשבר הכלכלי באירופה שהאט את קצב מכירות הרכבים החדשים ביבשת. מדובר בגלגל הצלה חשוב בעבור כ-7,500 העובדים במפעל זה של רנו.

    ניסאן מיקרה החדשה תיכנס לייצור סדרתי בשנת 2016 ותיוצר במקביל גם במפעל ההודי, המייצר את הדור הנוכחי של המיקרה. הרכבים שייוצרו בצרפת יהיו מיועדים בעיקר בעבור השוק האירופאי וקצב הייצור מוערך בכ-82 אלף רכבים בשנה. ביחד עם פרויקטים נוספים שצפוי המפעל לקבל, מקווים ברנו להעלות את אחוזי הניצול של המפעל מכ-65 אחוזים כיום לכ-85 אחוזים בשנת 2016. בניסאן, שכ-45 אחוזים ממנה נמצאת בבעלות רנו, מסבירים את ההחלטה בכך כי כיום כל מפעלי הייצור שלהם מלאים עד למקסימום הקיבולת וכי אין בהם מקום לדגמים נוספים.

    הדור הנוכחי של ניסאן מיקרה משווק מאז שנת 2010 (בישראל מתחילת 2011) ומבוסס על פלטפורמה שפותחה בשיתוף פעולה עם רנו. הדגם צפוי לעבור בקרוב מתיחת פנים ראשונה, שתסייע לו לשמור על קצב המכירות הנוכחי, לפחות עד להופעתו של הדגם החדש ב-2016. ככל הנראה גם הדגם החדש יתבסס על מכלולים שיפותחו בשיתוף פעולה עם רנו, בדגש על פלטפורמת הקליאו החדשה ועל מנוע הטורבו-בנזין החדשים החדשים שפיתחה.

    ניסאן מיקרה 2013

    dddd