תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ג'יפ
  • ג'יפ צ'ירוקי
  • ג'יפ צ'ירוקי החדש 2014 – תמונות ראשונות

    ג'יפ צ'ירוקי

    תמונות רשמיות ראשונות של ג'יפ צ'ירוקי החדש לשנת 2014, שיחליף בסוף השנה את הליברטי הוותיק.

    • 24-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הציצו בעיצוב החזית החדש של ג'יפ, שנחשף בתמונות רשמיות ראשונות. יצרנית הרכב ג'יפ פירסמה במהלך סוף השבוע תמונות רשמיות ראשונות של הצ'ירוקי החדש לקראת השקתו הרשמית בתערוכת הרכב של ניו-יורק שתיפתח בעוד כחודש ימים. הצ'ירוקי החדש הוא לא מחליפו של הגרנד-צ'ירוקי הנוכחי אלא מחליפו של רכב אחר ומצליח פחות בפורטפוליו של ג'יפ - הליברטי. בג'יפ מקווים שהשם החדש, שמקושר ישירות לאח היותר מצליח במשפחה (ג'יפ גרנד-צ'ירוקי), יעזור לשיפור המכירות והתדמית של הרכב בעולם.

    ג'יפ צ'ירוקי 2014

    בשלב זה לא מפורסמים פרטים טכניים אודות ג'יפ צ'ירוקי החדש לשנת 2014, למעט העובדה שג'יפ מבטיחה שיפור של כמעט 50 אחוז בצריכת הדלק לעומת הליברטי. הצ'ירוקי החדש מבוסס ככל הנראה על פלטפורמת הדודג' דארט, שמקורה בכלל באלפא-רומאו. כזכור, קבוצת פיאט רכשה באמצע שנת 2011 את קבוצת קרייזלר ואיתה גם את ג'יפ, במטרה לחדור לשוק האמריקאי. כחלק מהמהלך הזה משתפת פיאט פלטפורמת בין החטיבה האירופאית שלה (הכוללת את פיאט, אלפא-רומאו ולנצ'יה) עם החטיבה האמריקאית שלה (הכוללת את קרייזלר וג'יפ).

    תמונות נוספות של ג'יפ צ'ירוקי 2014 יפורסמו בשבועות הקרובים ואז נזכה גם לראות את תא הנוסעים החדש ואת עיצוב חלקו האחורי של הרכב. שיווקו של הרכב בארצות הברית צפוי להתחיל בסוף שנת 2013 ואליו הוא צפוי להגיע רק בתחילת שנת 2014.

    ג'יפ צ'ירוקי 2014

    dddd