תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • וולוו
  • וולוו V40
  • וולוו V40 קרוס קאונטרי
  • וולוו V40 מגיעה לישראל

    וולוו V40

    הקומפקטית היוקרתית וולוו V40 מושקת בישראל בשתי גרסאות עיקריות - האצ'בק וקרוס-קאונטרי. מחיר החל מ-183 אלף ש"ח.

    • 19-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מאיר חברה למכוניות השיקה אמש (שני) את וולוו V40 החדשה בישראל. ה-V40, קומפקטית יוקרתית שמתחרה במכוניות כמו מרצדס A קלאס או במוו סדרה 1, נחשפה לראשונה כבר לפני כשנה אך שיווקה בישראל התעכב עד כה. לאחר השקתה זכתה ה-V40 למחמאות רבות מאיגוד ה-EuroNCAP המבצע מבחני ריסוק למכוניות חדשות על רמת הבטיחות הגבוהה שלה וקיבלה ציון גבוה למדי של 98 אחוזי הגנה על מבוגרים וחמישה כוכבי ריסוק, כמובן.

    וולוו V40

    וולוו V40 תשווק בישראל עם מבחר של שני מנועי בנזין. מנוע הבנזין העיקרי, T4, יהיה מנוע מוגדש בנפח של 1.6 ליטר ובהספק מרבי של 180 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (Powershift) וצורך בממוצע כ-15.5 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן. מעליו ימוקם מנוע ה-T5 החזק יותר, שמפיק מנפח של 2 ליטרים הספק מרבי של 213 כוחות סוס. ה-T5 יצויד בתיבת הילוכים אוטומטית רגילה.

    ה-V40 תשווק בישראל בשתי גרסאות עיקריות. גרסת ההאצ'בק תשווק בשלוש רמת אבזור - קינטיק, אקטיב ו-R Design. רשימת האבזור של הקינטיק כוללת בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת ה-City Safety, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע ועוד. האקטיב מוסיפה לכל אלו גם דיבורית בלוטות' אלחוטית, חיבור USB למערכת השמע ובקרת שיוט. רמת האבזור הבכירה והספורטיבית, R Design, כוללת בנוסף גם חישוקי 17 אינטש', חלונות אחוריים כהים וגימור פנים ספורטיבי יותר.

    וולוו V40

    בנוסף לדגמי ההאצ'בק תוצע וולוו V40 גם בגרסת Cross Country מוגבהת ובעלת עיצוב קרבי יותר. למרות עיצובה הדמוי-קרוסאובר, גרסת ה-Cross Country לא תוצע בישראל עם מערכת הנעה כפולה אלא עם הנעה קדמית רגילה. ה-Cross Country תוצע כסטנדרט עם מנוע ה-T4 אך ניתן יהיה להזמינה גם עם מנוע ה-T5.

    מחירה של וולוו V40 בישראל יחל ב-183 אלף ₪ לדגם ההאצ'בק קינטיק, 200 אלף ₪ לדגם ה-Cross Country ו-220 אלף ₪ לגרסת ה-R Design הספורטיבית. לכל הגרסאות יהיה ניתן להוסיף גם חבילת בטיחות הכוללת מערכת בקרת ערנות, מערכת אורות חזית אקטיביים, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה ומערכת לזיהוי אוטומטי של תמרור - בתוספת של כ-8,000 ₪ לכל הדגמים.

    וולוו V40

    dddd