תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

אופל קורסה מקבלת גרסת אלגנס

אופל קורסה החדשה מקבלת גרסת ביניים חדשה שתיקרא אלגנס ותעלה 110,000 ₪

  • 10-08-2020
  • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

אופל קורסה החדשה הושקה בישראל במה שנראה היום כעולם אחר, נטול מכסות וריחוק חברתי, אי שם לפני שפטיש הקורונה נפל על רחובות ישראל, באמצע פברואר האחרון. אחת התלונות שהופנו כלפי הקורסה הייתה כי כדי לקבל את המנוע החזק ופריטים כמו בקרת שיוט אדפטיבית לא הייתה ברירה מלבד גרסת GS ליין היקרה.

אופל קורסה 2020

היום מודיעה חברת לובינסקי, היבואנית, על תחילת שיווק גרסת אלגנס, שתתמקם בין שתי הגרסאות שכבר נמכרות, הן במחיר והן באבזור, ונראה שתציע את הטוב מכל העולמות. גרסת אלגנס מוסיפה כאמור את גרסת 130 כוחות הסוס ו-23.4 קג"מ של מנוע ה-1.2 ליטר המוכר של קונצרן פיג'ו-סיטרואן (בעל הבית של מותג אופל בשנה וחצי האחרונות) המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ומאיץ את הקורסה ל-100 קמ"ש תוך 8.7 שניות.

על האבזור שקיים בגרסת הבסיס, מוסיפה האלגנס כמעט את כל הפריטים שהיו קיימים עד כה רק בגרסה הבכירה. לדוגמה, ניטור שטחים מתים, בלימת חירום עד 140 קמ"ש, חישוקי 17 אינץ', כניסה והנעה ללא מפתח ועוד. את המפרט הטכני המלא של הגרסה החדשה (ושל שאר הגרסאות) תוכלו לקרוא כאן.

היתרונות שה-GS שמרה עליהם ביחס לאלגנס הם מושבים ספורטיביים עם ריפוד ייחודי, גג פנורמי, חבילת העיצוב הספורטיבי והאפשרות לקבל פנסי מטריקס לד וצביעה דו-גונית בתוספת תשלום.

אופל קורסה 2020

גרסת אלגנס תעלה 110,000 ₪, מחיר שמעמיד אותה מול מכוניות כמו ניסאן מייקרה, רנו קליאו ומאזדה 2, ומעל שתי המתחרות שלה מבית – סיטרואן C3 ופיג'ו 208. בקרוב צפויות להגיע טויוטה יאריס, הונדה ג'אז ופיג'ו 208 חדשות לישראל. השתיים הראשונות יהיו ככל הנראה יקרות יותר מהקורסה, אבל יהיה מעניין לראות מה הן יציעו כדי למשוך את הלקוחות אליהן והאם הקורסה תשמור על האטרקטיביות שלה גם עם השקתן (אני מהמר שכן).

dddd