מרצדס E קלאס בדורה ה-5 קרובה יותר לאחותה הגדולה ה-S קלאס יותר מאי פעם. ה-E הנוכחית בעלת עיצוב חיצוני נועז ובולט מבעבר,המזכיר את העיצוב של אחותה הגדולה. גם תא הנוסעים מרשים מבעבר הן מבחינת איכות החומרים ומרחב הפנים והן מבחינת המערכות השונות בהן הוא מצוייד. ה-E מציגה מערכות נוחות ובטיחות מרשימות למדי עם יכולת כמעט אוטונומית לחלוטין בכבישים בין עירוניים. היצע המנועים של ה-E כולל מגוון רחב של מנועי בנזין ודיזל המשודכים לתיבות הילוכים אוטומטיות, וישנה גם גרסת 350e היברידית נטענת שקע.
נוחות נסיעה, איכות חומרים, מערכות בטיחות.
הנדסת אנוש, מחיר.
הוד והדר מהטובים שבנמצא.
גיל מסכם 8 חודשי אחזקה של מרצדס E350e פלאג אין היברידית. למה רק 8 חודשים? כי החיידק היה יותר מדי חזק
מרצדס ישראל קפצו ראש לנישת הפלאג אין הייבריד, הפעם לקחנו את ה-E קלאס המחושמלת למבחן וגילינו מכונית עגלגלה ועגולה
מרצדס E קלאס החדשה היא תצוגת תכלית של טכונולוגיה ואוטונומיה, לקחנו למבחן את ה-E400 לבדוק האם היא יותר מרצדס או יותר או יותר טכנולוגיה, והאם בכלל צריך לבחור
מרצדס ישראל מרחיבה אל ליין הדגמים עם חמישה דגמי פלאג-אין הייבריד. החל מ-320,00 ש"ח
על רקע שיבוץ הקרוסאוברים בכל קטגוריה אפשרית, מרצדס תציג בתערוכת פאריז את גרסת השטח הרך מאוד של מרצדס E קלאס החדשה
בארצות הברית פורסם מכתב הקורא לרשויות לחקור תשדיר פרסומת של מרצדס E קלאס החדשה שעשוי להטעות צרכנים בנוגע ליכולות האוטונומיות של המכונית
אלגנטית מבחוץ, אבל מתפקעת מטכנולוגיה מבפנים – זו מרצדס E קלאס החדשה, המכונית הכי קרובה לרכב האוטונומי שכולם מבטיחים לכם, עכשיו החל מ-465 אלף שקלים