הדור השלישי של קאדילק CTS מתחרה ראש בראש עם מיטב תוצרת גרמניה, ממש כמו שני הדגמים האחרים שמשווקת היצרנית בישראל. בניגוד לעבר הקאדילק הזו אינה נחותה מבחינה דינאמית מכל מקבילותיה האירופאיות. אבל לא רק מבחינת דינאמית. גם תא הנוסעים איכותי מבעבר ומציע רמות אבזור גבוהות מאוד שכוללות כסטנדרט בין היתר גם 10 כריות אוויר, בקרת בטיחות אלקטרוניות מתקדמות, מתלים אקטיביים - וכל זה ברמת האבזור הבסיסית. מי שיבחר בדגם המאובזר יותר יוכל אפילו לקבל שקע 220 וולט לטעינה של מחשב נייד או הפעלה של מקרר קטן. המנוע של קאדילק CTS הוא מנוע ה-2.0 ליטרים טורבו-בנזין המוכר של היצרנית, כאן בגרסה מחוזקת עם מעט יותר מומנט. אין מה לחשוש מנפח המנוע הצנום, המכונית זריזה והביצועים טובים כמעט כמו באחות הקטנה, ה-ATS. האמת? כנראה שהצליח להם.
התנהגות כביש; אבזור;
צריכת דלק; עיצוב ותדמית;
למי שמחפש רכב גרמני, אבל לא מגרמניה.
במסגרת תערוכת ניו יורק חושפת קאדילק את הפרטים המלאים אודות ה-CT5 החדשה. מנועי 2.0 ו-3.0 ליטר טורבו, עשרה הילוכים ונהיגה אוטונומית בכביש מהיר
קאדילק חושפת פרטים ראשונים על ה-CT5, מחליפת ה-CTS. בין היתר תקבל מנוע 3.0 ליטר טווין טורבו והנעה אחורית
קאדילק מוזילה את ה-CTS ומוסיפה למבחר הדגמים גרסת בסיס חדשה עם מחיר אטרקטיבי במיוחד - 330 אלף ש"ח.
640 כוחות סוס, 320 קמ"ש מרביים ורעב גדול למכוניות סאלון גרמניות. קאדילק חושפת את הדור השני של ה-CTS-V
הדור השלישי של קאדילק CTS הושק הבוקר בישראל ומציג עיצוב מרשים, מנוע טורבו-בנזין מתקדם ומרווח פנים טוב מבעבר. מחיר החל מ-360 אלף ש"ח.
נחשף הדור השלישי של קאדילק CTS - מעוצב, מאובזר וגדול מקודמיו. שיווקו צפוי להתחיל בתחילת שנת 2014.