Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
סלבו

בעיות בגיר בסופר לנסר

שימו לב! השרשור הזה בן 4841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

מדי מספר ק"מ (בממוצע כל 5-15 ק"מ) אני מרגיש מעיין קפיצה במהלך הנסיעה. בד"כ זה קורה מחוץ לעיר (הילוך 3 או 4). לעיתים הקפיצה היא קלה וכמעט ולא מורגשת ולפעמים מדובר במשהו רציני.

 

כשקניתי את הרכב לפני כחודשיים, כבר אז נאמר לי ע"י הבעלים הקודמים שהגיר "מחליק" לעיתים בהחלפת הילוכים.

בבדיקת מכון הרכב נאמר לי שיש בעיה עם הגיר, אבל לא כיוונו מה הבעיה בדיוק.

 

התיאור הכי מוחשי לקפיצה - כאילו ש"זורקים" קלאצ' בנסיעה איטית מאוד בגיר רגיל.

 

מדובר במיצובישי סופר לנסר GLI סאלון, שנת 97', 1600 סמ"ק, 152 אלף ק"מ, גיר אוטומט.

 

האם עלי להחליף את הגיר? לשפץ? או שמדובר בבעיה אחרת לחלוטין?

במידה ומדובר בבעיה שדורשת טיפול בגיר - יש צורך להתקין רדיאטור נוסף למניעת בעיות מהסוג הזה בעתיד?

 

מה עלות משוערת של תיקון כזה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ומדובר בבעיה שדורשת טיפול בגיר - יש צורך להתקין רדיאטור נוסף למניעת בעיות מהסוג הזה בעתיד?

 

כן!5תווים

עד מתי ספטמבר 08.:(

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נשמע כמוני אחרי שקניתי את האוטו.

karo4e paslywai

 

קודם כל תתקין רדיאטור, זה חובה, אל תסע בלעדיו- התחממות הגיר רק תחמיר אתה בעייה שיש לך.

 

הקפיצה שאתה מתאר, אני כמעט יכול הלבטיח לך שהיא באה במהירויות 80-90 קמש, או בעת החלפת הילוך משלישי לרביעי, אם לא תתפל בה מיד הגיר יהרס בחודש הקרוב!.

 

הייתה לי את הבעייה הזאתי ( קצת יותר חמורה אומם), והחליפו לי מחשב גיר, אחרי 1,200 קילומר היא חזרה ( אומנם במתכונת אחרת), וכרגע אני רוב היום במוסך במסגרת האחריות.

 

אני משער שאצלך הסיבה היא מחשב גיר, הוא משבל שני הילוכים ביחד, לא טוב.

קודם כל, סע מוקדם בבוקר כשלא חם למוסך שיתקינו לך קולר לגיר, לאחר מכן תעשה נסיעה ותבדוק אם הבעייה נעלמה ( סביר להניח שלא).

לאחר מכן גש למוסך, ובדוק תקלות שהמחשב רשם, ככה תדע הכי טוב מה גורם לזה, ולא ללכת למוסך להחליף משהו ואחרי יום עוד משהו ( את הקפיצה הזאתי אשר לתקן לכמה ימים ע"י החלפת שמן\ הוצאת כמות שמן, או לחילופים לחזק ולשחרר כמה ברגים בגיר).

 

סביר להניח זה המחשב גיר.

תגיד אחרי שיש מכה אתה מרגיש מין כאלה תזוזות כאילו שהמחשב נוסע על כביש מקורצף? מין גררררררר חלש כזה?

 

אם אתה מאזור חיפה אני יכול להביא לך את המוסכים שאני עושה אצלם, סה"כ חברה מאוד טובים, רק הגיר מניאק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עולה להתקין קולר לגיר?\

 

כולל עבודה והכל?

 

ולמה זה טוב? איזה שיפור או שינוי זה נותן לגיר?


הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא תמהר , תאחר!!

 

מה שבטוח עולה פחות מגיר.

 

מה שקורה שהמצנן מקרר עם שמן הגיר ובכך מונע התחממות הגיר ונזק גדול!

 

טפל.

 

אורן


VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מה העלות של התקנת קולר לגיר אוטומטי של סופר לאנסר?

 

האם יש שינוי משמעותי אחר כך בגיר?


הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה להתייחס לעניין התקלה שפותח הת'רד מתאר אך לדעתי, לגיר שכבר עבר 150,000 ק"מ הוספת קולר כבר לא תעזור. הנזק כבר נגרם.

 

אם אכן יש בעיה בגיר, לדעתי עדיף לטפל בה קודם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עלות 300-700 שקל תלוי במוסך.

אין שום שיפור במהירות, תאוצה כוח וכל זה.

 

מה שכן הגיר מתחמם הרבה פחות וככה הבלאי שלו קטן בצורה משמעותית.

 

ואם הוא יוסיף קולר לגיר יתכן והבעייה תחלוף, גם אחרי 150 או 190K.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם לא תמהר , תאחר!!

 

מה שבטוח עולה פחות מגיר.

 

מה שקורה שהמצנן מקרר עם שמן הגיר ובכך מונע התחממות הגיר ונזק גדול!

מה עולה פחות מגיר??

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

Russian speed, לא הבנתי - הבעיה בגיר או במחשב של הגיר?

מה עושה בדיוק הקולר?

 

לא שמתי לב לרעשים שאחרי הקפיצה. אבדוק ואעדכן בהקדם.

 

אגב, איזה רכב יש לך?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתוב לי בחתימה איזה רכב יש לי.

 

ורוב הסיכויים שהבעייה היא במחשב, הוא שולט על הגיר, והוא כנראה מכניס שני הילוכים.

מחשב גיר לא עולה להחליף הרבה, לא כמו גיר.

 

לגבי הקולר, הקירור שהגיר מקבל מהרדיאטור הוא עלוב, לכן הגיר מתחמם מאוד ומזה הבלאי שלו מואץ מאוד.

נסיעה בלי קולר בסופר לאנסר היא מאוד לא מומלצת.

 

והאם הקפיצה בין העברת הילוך שלישי לרביעי?

 

והוא התכוון שקולר עולה מגיר, אפשר גם להתקין לבד את הקולר הזה, ממש לא בעייה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, לא כדאי להתקין קולר לגיר אוטומטי כמעט בכל רכב עם גיר אוטומטי? גם בתור מקדם ביטחון וגם בשביל לשמור על הגיר בטווח הרחוק...

 

היכן יושב הקולר הזה? מקדימה? ,בתא המנוע?

 

איפה ניתן למקם אותו?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המכוניות הקירור הקיים הוא טוב, רק בסופר לנסר הוא לא משהו ועם השנים המצב מחמיר


התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתכוון, אולי שווה לשים 300 שקל ולהתקין קולר בתור קירור נוסף לגיר, אקסטרא, זה יכול רק להועיל, העלות לא יקרה, בטווח הרחוק זה שווה לא?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ורוב הסיכויים שהבעייה היא במחשב, הוא שולט על הגיר, והוא כנראה מכניס שני הילוכים.

מחשב גיר לא עולה להחליף הרבה, לא כמו גיר.

 

לגבי הקולר, הקירור שהגיר מקבל מהרדיאטור הוא עלוב, לכן הגיר מתחמם מאוד ומזה הבלאי שלו מואץ מאוד.

נסיעה בלי קולר בסופר לאנסר היא מאוד לא מומלצת.

 

והאם הקפיצה בין העברת הילוך שלישי לרביעי?

 

והוא התכוון שקולר עולה מגיר, אפשר גם להתקין לבד את הקולר הזה, ממש לא בעייה.

איך אדע איפה בדיוק הבעיה?

ממש לא בא לי להתחיל לתקן דברים במאות ואלפי שקלים, רק כדי לגלות שהבעיה במקום אחר...

 

הקפיצה היא בד"כ בין הילוך שלישי לרביעי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 4841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...