Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב עם ישיבה גבוהה - אבל לא "רכב גדול" - בתקציב של 120-130 אלף


Danny13

פוסטים מומלצים

היי!

כיום אני נוהג בסיאט ארונה FR Pro ואני רוצה רכב עם ישיבה גבוהה יותר, ואם אפשר מעט יותר מרווח מאחור. מצד שני לא רוצה את הג׳יפים ורכבי הפנאי הגדולים.

 

העדיפות היא לרכבי VAG (כמעט כל הרכבים שהיו לי ב-15 השנים האחרונות היו סיאט על שלל הסגמנטים) ולכן האטקה קרצה לי ראשונה, אבל אני פתוח להצעות ואשמח לשמוע אילו עוד אופציות יש מלבד סיאט... 

 

חשוב לי בנוסף שיהיה אבזור בדומה ל-FR וצפונה ושהמושבים יהיו נוחים. עם שאר הפרמטרים אני אסתדר. 

 

התקציב סביב ה-120-130 אלף. 

 

תודה על העזרה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/lyvpm6ls?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=4&pagination=1
אני יודע שקפצתי טיפה מעל הפופיק, אבל לא יכלתי שלא למצוא איזה Q3 שתשב לך בול. 
דבר איתם אולי יוכלו גם להתגמש במחיר טיפה .
אבל איך שאני רואה את זה ,זה ה שדרוג .

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אטקה או סקודה קארוק או טיגואן. כולם 1.5

Q3 עם מנוע 2.0 בהחלט מפתה . אבל צריך לקחת בחשבון שמשלמים על הסמל אקסטרה גם במוסך וגם לחברות ביטוח. צריכת דלק של רכבים כאלה יותר גבוהה.

אפשר לחפש טיגואן 2.0, אם צריכת דלק פחות שיקול.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ninickname כתב:

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/lyvpm6ls?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=4&pagination=1
אני יודע שקפצתי טיפה מעל הפופיק, אבל לא יכלתי שלא למצוא איזה Q3 שתשב לך בול. 
דבר איתם אולי יוכלו גם להתגמש במחיר טיפה .
אבל איך שאני רואה את זה ,זה ה שדרוג .

"קצת" מעל הפופיק :-) לא מדובר רק ברכישה יקרה יותר אלא בעיקר באחזקה יקרה יותר בבסיס: מוסך ודלק, וזה עוד לפני שמשהו יתקלקל.... 

אגב, ל-Q3 מושבי עור וזה מבחינתי "דיל ברייקר" - אין לי בעבודה חניה תת קרקעית/מקורה והרכב כל היום, מהבוקר ועד הערב, עומד בשמש הקופחת. כבר היום עם מושבים משולבי עור בארונה, זה סיוט להיכנס לרכב בצהריים אחרי כמה שעות בשמש, לא נעים לשבת וקשה להחזיק בהגה מצופה העור. 

 

כיצד אגב בודקים ישיבה גבוהה? למשל ל-Q3 מרווח גחון של 17 ס"מ וגובה של 156 ס"מ. האטקה או הקארוק שהזכיר Vladclar עם מרווח גחון גבוה יותר וכן נתון הגבוה עם מספר גבוה יותר. כשאני רוצה לדעת אם הישיבה גבוהה - מה בודקים באתרים עם נתוני הרכבים: מרווח גחון או גובה או גם וגם?

לפני 44 דקות, vladclar כתב:

אטקה או סקודה קארוק או טיגואן. כולם 1.5

Q3 עם מנוע 2.0 בהחלט מפתה . אבל צריך לקחת בחשבון שמשלמים על הסמל אקסטרה גם במוסך וגם לחברות ביטוח. צריכת דלק של רכבים כאלה יותר גבוהה.

אפשר לחפש טיגואן 2.0, אם צריכת דלק פחות שיקול.

 

הקארוק נראית לי "פשוטה" מדי. פחות אבזור. עיצוב משעמם אפילו יותר מ-2 האחיות של ל-VAG. לאטקה אבזור רב יותר בגרסה הבסיסית ואילו ב-FR זה מרשים יותר. אבל זה סיאט ואני לא אובייקטיבי. השאלה מה קורה "מחוץ" לפולקסווגן-אאודי? יצרנים אחרים - PSA או אסיאתיות? אני פחות מכיר רכבים לא אירופאים (אהבתי את ה-C-5 איירקרוס, אפילו יותר מה-3008 ומישהו המליץ לי על הסיטרואן כששמע שאני סובל לעתים מכאבי גב). 

ליתר ביטחון אשאל פה את מה ששאלתי לפני: אם רוצים לדעת כמה גבוהה תנוחת הישיבה: האם בנתונים היבשים להתעכב על מרווח גחון או נתון הגובה או גם וגם? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווח גחון חשוב ליכולת שטח. לא תמיד הנתון הזה מצביע במדוייק על גובה הישיבה.

3008 מנוע 1.6 בנזין ורמת אבזור גבוהה זה רכב מפנק. 

הסתכלת על מאזדה CX5?

סיטרואן C5 איירקרוס לדעתי פחות מפנק מאשר 3008, היתרון של סיטרואן זה המרווח וסידור המושבים בשורה השניה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה מתכוון לישיבה גבוהה אני מניח שאתה מתכוון לגובה המושב יחסית לריצפת הרכב הפנימית.

 

ישיבה גבוהה אבסולטית, נניח מושב במשאית לא תהיה נוחה אם המושב עצמו נמוך יחסית לריצפת הרכב.

 

את גובה המושב יחסית לריצפת הרכב אתה צריך למדוד בעצמך, לשבת ברכבים פוטנציאליים ולכוון את המושב לגובה שיהיה לך בו נוח (כיוון המושב למצבו הגבוה ביותר לא בהכרח יהיה לך נוח יותר לאור היחסים בין המושב - להגה - למשענות היד - זוית הברכיים - דוושות).

 

עריכה:

 

אני יכול להגיד לך שספיציפית בסיאט אטקה כיוון גובה המושב למצב גבוה לא היה לי נוח לאור כך שלא יכלתי להשעין את הידיים על משענות היד (המרכזית ובדלת) כי הן היו נמוכות מדי.

 

רק כיוון המושב למצב מאד נמוך אפשר לי זאת (בשילוב עם הגבהת משענת היד המרכזית) וזה הביע לתנוחת ישיבה נמוכה מדי וגם ל"הבלעות" שלי בתוך הרכב.

 

בסופו של דבר לא הצלחתי לסגל תנוחת נהיגה נוחה בשבילי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, green כתב:

כשאתה מתכוון לישיבה גבוהה אני מניח שאתה מתכוון לגובה המושב יחסית לריצפת הרכב הפנימית.

 

ישיבה גבוהה אבסולטית, נניח מושב במשאית לא תהיה נוחה אם המושב עצמו נמוך יחסית לריצפת הרכב.

 

את גובה המושב יחסית לריצפת הרכב אתה צריך למדוד בעצמך, לשבת ברכבים פוטנציאליים ולכוון את המושב לגובה שיהיה לך בו נוח (כיוון המושב למצבו הגבוה ביותר לא בהכרח יהיה לך נוח יותר לאור היחסים בין המושב - להגה - למשענות היד - זוית הברכיים - דוושות).

 

עריכה:

 

אני יכול להגיד לך שספיציפית בסיאט אטקה כיון גובה המושב למצב גבוה לא היה לי נוח לאור כך שלא יכלתי להשעין את הידיים על משענות היד.

 

רק כיוון המושב למצב מאד נמוך אפשר לי זאת (בשילוב עם הגבהת משענת היד המרכזית) וזה הביע ל"הבלעות" שלי בתוך הרכב.

 

בסופו של דבר לא הצלחתי לסגל תנוחת נהיגה נוחה בשבילי.

 

 

לא. אני מתכוון לזה שהרכב עצמו, הרצפה, גבוהה עוד לפני שבכלל נדרשתי לגובה המושב. למשל, לפני כמה שנים הייתי לוקח מאבי את הגרנד צ'ירוקי שלו. לא נגעתי בגובה המושב ולדעתי היה עוד לאן להעלות אותו, אבל הישיבה עצמה היתה גבוהה כי היית צריך ממש "למשוך" את עצמך מעט כדי לעלות ולהתיישב ברכב. לזה אני מתכוון. אני מקווה שהצלחתי להעביר את המסר.

לפני 11 דקות, vladclar כתב:

מרווח גחון חשוב ליכולת שטח. לא תמיד הנתון הזה מצביע במדוייק על גובה הישיבה.

3008 מנוע 1.6 בנזין ורמת אבזור גבוהה זה רכב מפנק. 

הסתכלת על מאזדה CX5?

סיטרואן C5 איירקרוס לדעתי פחות מפנק מאשר 3008, היתרון של סיטרואן זה המרווח וסידור המושבים בשורה השניה.

אז איך אני יכול לדעת מעיון בנתונים איזה רכב "גבוה" יותר, לא מבחינת גובה מהכביש עד לתקרה אלא מבחינת הישיבה? אם יש נתון כזה בכלל.....

וכן למה לדעתך ה-3008 מפנק יותר? הטענה הרווחת היא שסיטרואן, בטח בגרסה המאובזרת יותר, היא רכב מפנק ברמת פרימיום. הויכוח הוא על האמינות שלה, אולי הסחירות שלא קיימת בשוק המשומשות. אבל יש מי שיכול לטעון נגד נוחות הישיבה, הנהיגה והאבזור של סיטרואן? אני מניח שהאחות לבית פיג'ו לא מפגרת הרבה אחריה, אלא שאתה טוען שהיא אפילו עולה על ה-C5 ומעניין אותי לשמוע במה. 

 

אבדוק את המאזדה, תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לשבת פיזית ברכבים כדי להרגיש גם את הנוחות וגם את הגובה.

גרנד צ'רוקי זה כבר גובה אחר מאשר ג'יפונים בהם דנים כאן.

 

לי 3008 מרגיש יותר נעים בפנים, העיצוב, החומרים.בהשוואה ל С5.

המושבים נוחים מאוד בשני הרכבים.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסע ברגיל באטקה ועד לפני מספר ימים גם ב 3008 דיזל. ה 3008 נוחה יותר, אבל עסוקה יותר על הכביש, האטקה מדויקת יותר ומתנהגת טוב יותר. המושבים נוחים בשתי המכוניות, עם יתרון קל לפז'ו. הסיאט בגירסת ה 1.5 "סוחבת" טוב יותר מהפז'ו, לגמרי צפוי בהתחשב בהבדלי המשקל והמספר הסוסים. שילוב גיר מנוע טוב בשתיהן, לסיאט יתרון קל בזכות העברה מהירה יותר של ההילוך וסינרגיה מצוינת גיר מנוע. תא מטען מאוד לא נוח, למרות גודלו המרשים, באטקה, שפת הטענה מאוד גבוהה וגם קיפול המושב האחורי מארגן מדרגה שמקשה על ההטענה. בפז'ו ריצפת תא המטען היא המשך שפת ההטענה, הרבה יותר נוח. בגדול שתי מכוניות מאוד ראויות, ענין של טעם. ועניין אחר, לזכרוני קארוק בגירסה הבסיסית מאובזרת יותר מהאטקה באותה רמה ובהתאם גם יקרה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא אוהב את תא המטען באטקה, שפת ההטענה גבוהה בה כי בסיאט ויתרו על ריצפה כפולה בגובה שפת ההטענה.

 

אם תשאל אותי ריצפה כפולה כנ"ל זה דבר מיותר לחלוטין שכן היא גורמת לחלל אחסון צר ולא שימושי מתחתיה וגוזלת עומק מנפח תא המטען.

 

כמו כן כאשר מורידים את הריצפה הכפולה למצבה התחתון התושבות של הריצפה מפריעות לשים דברים גדולים ובאטקה אין את התושבות האלה.

 

לא רואה שום בעיה עם סף הטענה גבוה מרימים את החפצים מעליו והוא בסך הכל כמה ס"מ גובה ולא מדובר בגרנד קניון ומרויחים כאמור עומק לתא המטען.

 

לא רואה גם בעיה עם המדרגה שנוצרת בקיפול המושבים, דברים ארוכים פשוט מניחים באלכסון: הצד האחורי שלהם על ריצפת תא המטען והצד הקדמי על המדרגה וככה לא מפסידים מעומק תא המטען.

 

אצלי בקורולה סטיישן הריצפה הכפולה נמצאת קבוע במצבה הנמוך ביותר דבר שגורם לסף הטענה גבוה ולמדרגה בקיפול המושבים אבל ליותר עומק לתא המטען כאמור, אבל תושבות הריצפה מפריעות כאמור להכנסת חפצים גדולים כגון מזוודות.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.9.2024 בשעה 23:53, vladclar כתב:

צריך לשבת פיזית ברכבים כדי להרגיש גם את הנוחות וגם את הגובה.

גרנד צ'רוקי זה כבר גובה אחר מאשר ג'יפונים בהם דנים כאן.

 

לי 3008 מרגיש יותר נעים בפנים, העיצוב, החומרים.בהשוואה ל С5.

המושבים נוחים מאוד בשני הרכבים.

 

לאילו רכבים יש ישיבה גבוהה כמו הגרנד צ׳ירוקי? לא בהכרח מאלו שאוזכרו כאן, גם אם הם יותר גדולים. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבי שטח אמיתיים:

ג'יפ רנגלר,  טויוטה לנד קרוזר, לנד רובר דיסקברי.

האמת, גם סאנגיונג רקסטון מרגיש די גבוה ( יצא לי לנהוג באותו היום בקיה סורנטו וברקסטון, רקסטון מרגיש עם ישיבה גבוהה יותר משמעותית ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Danny13 כתב:

לאילו רכבים יש ישיבה גבוהה כמו הגרנד צ׳ירוקי? לא בהכרח מאלו שאוזכרו כאן, גם אם הם יותר גדולים. 

 

 

דאציה דאסטר, אבל היא לא עונה על הדרישה של האבזור.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.9.2024 בשעה 11:13, green כתב:

אני דווקא אוהב את תא המטען באטקה, שפת ההטענה גבוהה בה כי בסיאט ויתרו על ריצפה כפולה בגובה שפת ההטענה.

 

אם תשאל אותי ריצפה כפולה כנ"ל זה דבר מיותר לחלוטין שכן היא גורמת לחלל אחסון צר ולא שימושי מתחתיה וגוזלת עומק מנפח תא המטען.

 

כמו כן כאשר מורידים את הריצפה הכפולה למצבה התחתון התושבות של הריצפה מפריעות לשים דברים גדולים ובאטקה אין את התושבות האלה.

 

לא רואה שום בעיה עם סף הטענה גבוה מרימים את החפצים מעליו והוא בסך הכל כמה ס"מ גובה ולא מדובר בגרנד קניון ומרויחים כאמור עומק לתא המטען.

 

לא רואה גם בעיה עם המדרגה שנוצרת בקיפול המושבים, דברים ארוכים פשוט מניחים באלכסון: הצד האחורי שלהם על ריצפת תא המטען והצד הקדמי על המדרגה וככה לא מפסידים מעומק תא המטען.

 

אצלי בקורולה סטיישן הריצפה הכפולה נמצאת קבוע במצבה הנמוך ביותר דבר שגורם לסף הטענה גבוה ולמדרגה בקיפול המושבים אבל ליותר עומק לתא המטען כאמור, אבל תושבות הריצפה מפריעות כאמור להכנסת חפצים גדולים כגון מזוודות.

כשהמטענים שלך יהיו שלוש מזוודות גדולות ובמיוחד כבדות להפליא, תראה ששפת הטענה גבוהה ומדרגה גבוהה בהמשך הם לא בדיוק מתכון להטענה קלה. ואני מדבר על השוואה אחד לאחד, הגענו עם שתי המכוניות לנתב"ג תוך ידיעה שנזדקק לתא המטען בשתיהן. באחת היה קל יחסית, בשניה הרבה פחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...