Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב למטרת גרירה - טויוטה אוונסיס או טויוטה קורולה ספייס היברידית


Men35

פוסטים מומלצים

יש ברשותי נגרר של 750 kg עם בלמים

עד היום סחבתי אותו עם קורולה 2005 (בסביבות 100,000 ק”מ ב4 שנים!)

והאמת היא שאין לי שום תלונות - כמעט 0 תקלות והרכב עדיין סוחב, למעט תושבת שהחלפתי פעם אחת ותחזוקה תכופה יותר של בלמים.

 

בקצרה אפשר לומר-שהקורולה הוא רכב חלש לגרירה אבל אמין מאין כמוהו, ואם יש תקלה היא יחסית זולה, בניגוד לרכבים רבים שהם חזקים (פורסטר טוסון ועוד)

אבל הגיר שלהם יהרס מהנגרר מהר יותר, ויעלה הון תועפות.

 

אבל עכשיו הרכב קצת הזדקן וקצת נוזל.. ואני לא רוצה לחכות לסוף שלו בשביל להחליף,

ובעיקר אני מחפש רכב שיהיה לו קל יותר...

באמת לקורולה קשה עם ה99 כ”ס שלה לגרור בכל הארץ החמה שלנו; ובטח בעליות.

 

ואני מחפש רכב שיתן לי מענה דומה עם קצת יותר כח

ואני מתלבט בין שני הדגמים האלו ברכישה למטרת גרירה

 

1.) טויוטה אוונסיס:

מבירור שטחי הבנתי שכדאי לי ממש ללכת על גיר לא רציף

ובאוונסיס הגיר הלא רציף זה בדגם עד 2008 תחילת 2009

השאלה האם ההנחה הזו נגד הרציף נכונה

והאם למישהו פה ניסיום עם הרכב עד השנים האלו מבחינת אמינות, דלק ותקלות

 

אז למה אוונסיס?

 

●אמינות טויוטה

●חזק ובעל כושר גרירה גבוה

●מחיר נמוך יחסית לאפשרויות אחרות

נקודות למחשבה עליו:

○האם לחפש דווקא את הישנים יותר לפני הגיר הרציף?

○מאחר והוא נחשב כמתאים להנעת גז, האם אפשרי לגרור עם גז?

 

חסרונות: 

●ישן קצת

●קושי מסויים בהשגת חלקים (אבל יש מוסכים שמכירים אותו יותר ובירור אפשרי להשיג הכל)

●בדגמים עם גיר רציף, הבנתי שזהו חיסרון גדול לגרריה

 

2.) טויוטה קורולה ספייס היברידית

    למה קורולה ספייס היברידית?

זה פשוט נשמע טוב 

טויוטה היברידית שגם יכול לגרור..

השאלה הגדולה האם הוא באמת בנוי לסחיבה רבה

אשמח אם למישהו פה יש נסיון או ידע בעניין

 

חסרונות:

כושר גרירה נמוך יותר

מחיר.

 

אשמח לכל עזרה

(ואולי גם לרעיונות נוספים, שאתבלבל עוד קצת😉)

תודה לכולכם!

 


 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להשוות בין רכב בן 16 לרכב בן 3-4 זה קצת לא הגיוני

קודם צריך להגדיר תקציב כדי לכוון יותר טוב. אולי תלך על משהו באמצע נגיד רכב דיזל בן 6-7 הוא יסחוב מצוין נגרר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@TZR84   כמובן שאין השוואה בשום פרמטר 

אבל ספציפית לצורך של גרירה יש לי התלבטות בין שני אלו

 

לגבי הדיזל, יש לך רעיון ספציפי לרכב דיזל שהגיר שלו לא יהרס לאורך זמן?

אשמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר עם B4 בעלת גיר רציף גורר איתו כמעט כל סופ"ש נגרר עמוס וכבד.

זו כבר הסובארו השלישית שלו, והוא טוען שאין לו שום בעייה בהקשר הזה של הגיר.

לפני כשעה, Men35 כתב:

רעיון ספציפי לרכב דיזל

אם לא חייב אוטומט, דאסטר דיזל ידני יכול להיות אופציה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, TZR84 כתב:

קודם צריך להגדיר תקציב כדי לכוון יותר טוב. 

אתה צודק, קודם כל צריך להגדיר תקציב.
אממה, זה לא נגמר רק בתקציב. השאלה היא - האם הוא בכלל מודע להוצאות אחזקה בין אלטזעכן מ 2005 לרכב מודרני מהשנים האחרונות ?

ביטוח (מקיף), עלויות טיפולים, פוטנציאל תקלות....

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר גררתי עם פורסטר (2011) אוטומתית רגילה,
וכיום עם ראב4 היברידית (2018) עם גיר רציף - בשני המקרים לא נתקלתי בבעיות.

גם נגררים של 1.5 טון צלחו את המשימה.

 

רכבים בעלי הנעה כפולה מועילים במיוחד בתחילת גרירה בשיפוע... הפורסטר הצטיינה במיוחד באחיזה טובה בכל תנאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תודה לכל העונים, זה מדהים!

 

אני מודע להבדל בין רכב ישן לחדש

ולו מהסיבה שיש לי כזה וגם כזה.

זו בדיוק הסיבה שאין תשובה ברורה מה עולה יותר

האם הישן הזול שצורך יותר טיפולים בשוטף (ודלק) אבל עולה פחות בקניה 

או החדש שעולה יותר בקניה (ברשיון רכב ובביטוח) אבל פחות בתחזוקה

 

וכן אני צריך דווקא אוטומט בדווקא, זה רכב שנוהגים עליו עובדים שלי והידני מגביל

אני שמח לשמוע שגיר רציף לא מהווה בעיה, זה משנה לי את החשיבה

כי ההנחה שלי היתה שזה לא מומלץ בכלל

(חבר שלי גרר לאורך שנה בערך עם פורסטר 2012 והגיר הלך...)

 

עדיין אשמח לשמוע אם יש למישהו מידע מנסיון לגבי גרירה בא’ הדגמים שהוזכרו למעלה.

 

תודה ❣️

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקילומטרז שלך, ועם הצרכים שלך, דיזל.

שם המשחק הוא מומנט

 

חפש צרפתיות דיזליות, נחשבות לאמינות בשונה מהסטיגמה בשל המנועים, והמון פינוקים שתמצא ברכב צרפתי מבחינת אבזור ונוחות פלוס הבונוס של שנתון חדיש יותר באותו מחיר שתמצא יפני. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...