Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירשור תצפיות רכבים מעניינים


amosbmw

פוסטים מומלצים

כבר שנה שאני רואה את הרכב בעבודה מדי יום, אז עבורי הוא הפסיק להיות מעניין אבל עבורכם בוודאי..

20231128_081405.jpg

20231128_081358.jpg

20231128_081353.jpg

  • אהבתי 6
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

PXL_20231128_062418659~2.jpg

  • אהבתי 6

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, חולגי כתב:

אתה לא טועה.

מפקד הגף שלי בחיל האוויר, חלק "חצי רנו 4" עם מפקד גף אחר (שבוע - שבוע). אם אני זוכר טוב, זה היה רכב חלופי ל205 שהיתה משותפת להם (לפני כן, רנו 4 היתה הרכב הקבוע שלהם גם על בסיס חצי-חצי).

לקצין אחר מהגף ולי, לקח פחות מ-10 דקות להשבית את הרנו 4... 🫣

לפני כמה עשרות שנים הצבא מאוד אהב את מה שכולם שונאים כאן היום. טנדרים של 404 ואח"כ 504 היו סוסי עבודה שחבל על הזמן ( האחרון היה מפונק קצת יותר ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסך הכל גם פיז'ו 205 שאחרונות ממנה יצאו מהשרת באיזור שנות 2001, הייתה די מוצלחת מבחינת אמינות. 

 

הייתי "מקושר" למש"ק רכב שאחראי על התאום בין הצבא לבין אחד המוסכים המורשים של לובינסקי שטיפל במכוניות האלו, היה לו מידע מלא. 

 

היו הרבה תקלות רובן בגלל השימוש המאסיבי והלא מתחשב שעברו המכוניות האלו אבל בגדול היה רכב די אמין, רבות מהן הגיעו ל 300-400 אלף ק"מ. זמן שרות היה כ 6-7 שנים. 

 

ודווקא פיאט פונטו HSD שנרכשה ב 1995 כמחליפה של 205, נכשלה בקטע הזה. יותר מידי תקלות והצבא לא המשיך לרכוש אותה, עברו לרנו מגאן דיזל. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, רועי5 כתב:

לפני כמה עשרות שנים הצבא מאוד אהב את מה שכולם שונאים כאן היום. טנדרים של 404 ואח"כ 504 היו סוסי עבודה שחבל על הזמן ( האחרון היה מפונק קצת יותר ).

כנראה היו עמידים, אבל לנהוג בטנדר 404... כשהייתי בקבע מדי פעם קיבלתי כזה לסופ"ש (עם קצת תלושי דלק). בקושי סחב, בכל עיקול צריך להאט ל-40 קמ"ש כדי לא להתהפך ובפניות ימינה הכוח הצנטריפוגלי היה פותח את דלת הנהג. הרכב עבר לבית הקברות אחרי שאיזה קצין מקושר ועם רגל כבדה מידי גלגל אותו באיזה עיקול.

 

מצד שני, היה לי קולגה שנהג ב-404 פרטית בת למעלה מ-30 שנה ולא הבין למה צריך להחליף אותה למשהו מודרני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, sperial כתב:

היה פותח את דלת הנהג

זה קורה לי עכשיו ב204 פשוט כי המנעול תקול...

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל שלך לא פנסיונרית של צה"ל.

 

ההתעללות שאותו טנדר ספג היתה לא מהעולם הזה. אמנם יחידה עורפית, אבל מי שנהג בה בדרך כלל היה מועד לפורענות יחד עם הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

עבורי הוא הפסיק להיות מעניין אבל עבורכם בוודאי

בטח מעניין.

מעניין מי on his right mind ירצה להסתובב בדבר כזה.

הרכב האולטימטיבי לטווס, if ever there was one

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, חולגי כתב:

לארק לא נראה ככה.

זה פליימוט וואליאנט.

אכן, דור ראשון, אזור שנות השישים המוקדמות.
אני אהבתי את הדגם עם הגלגל ספייר שהורב במכסה תא המטען מבפנים.

image.png.a0b1e40ec6169d34f862a7045016bdee.png   image.png.ab03d2752ed92d60ec98f188add34c28.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת תופעה-IMG_6499.thumb.jpeg.a5ada4e1c79a43c05fb765ba2a1aabc5.jpegכבר כמה שנים קלטתי אותה יש לה אופנוע פחות מ50 סמ״ק אז פטורה מקסדה-(לא יודע להסביר את הכלי והחוקים שלו עד הסוף אולי מישו פה ידע

IMG_6500.jpeg

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, דובצע כתב:

כמה שנים קלטתי אותה יש לה אופנוע פחות מ50 סמ״ק אז פטורה מקסדה-(לא יודע להסביר את הכלי והחוקים שלו עד הסוף אולי מישו פה ידע

כל הכלים הממונעים מחייבים חבישת קסדה, כולל החשמליים, אבל מי יאכוף סבתא כזו?!

 

הקטנוע נראה יותר כמו אחת מרפליקות ה- CUB שטפטפו לארץ בשני העשורים האחרונים.

אם כן, אז זה מנוע 125 4 פעימות. קשה לזהות במדוייק דרך התיק והשקית שתלויים עליו.

אם יש לך את מס' הרישוי אפשר לקבל זיהוי מדויק.

מזכיר גם את הפיאג'ו C אבל הגלגלים לא מתאימים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...