Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דובי מילר

ההיסטוריה של הספורט המוטורי בישראל בתמונות !

שימו לב! השרשור הזה בן 618 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

עונת 91 וסוף עידן הראלי קרוס בישראל



דני לוי בויזה ורמי שוכטוביץ עדיין באלפא ולא באבו

מישהו מזהה את הפיאט

אני בטוח שכן

1.jpg

2.jpg


הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זהו , סוף תקופה



נגמרו הראלי-קרוסים בישראל

חלק מהנהגים יצאו מהמשחק וחלק אחר החל למצוא את הפתרון הקפריסאי

האי השכן סיפק קרקע נוחה לישראלים הן בגלל הקירבה , הפתיחות וכמובן הגביעים

אבל זה בפעם אחרת

 

אני רק מבקש להוסיף דבר קטן

כל מה שכתבתי והתמונות ששמתי פה הן מזוית אישית כך אני ראיתי את זה במשך כמעט עשור כאשר הייתי בגיל 14 לערך או משהו כזה והתבגרתי עם הספורט עצמו

באם מישהו נכח באחד מהארועים ויש לו תמונות או תוספות אשמח לשמוע ובטוח שגם אחרים כי חשוב שנשמור על מה שהיה

בנוסף באם מישהו רוצה תמונה מסוימת שלא נמצאת פה רק לבקש ואחפש כי יש לי אוסף גדול וממש לא סרקתי הכל

 

תהנו כמו שאני נהניתי ושוב תודה למריוס ואילן על העלאת הזכרונות והדלקת הניצוץ

 

אגב - למנהלי הפורום - אולי שווה לעשות את זה דביק שישאר למזכרת ולא יעלם בעוד זמן מה אבל זאת סתם הצעה

 

דובי


הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד דובי על התיעוד והתמונות, קבל ח"ח !

נ.ב, לא זיהיתי את הפיאט


Suzuki Jimny

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לכבוד

דובי מילר

חברי הפורום

 

1.שוב תודה על הקומפלימנטים, שאפו ע-נ-ק על התמונות מתקופת הזוהר.

 

2.למי שעדיין לא השלים את החסר....

היסטורית הספורטיביות בישראל/ספורט מוטורי/ירחוני הרכב-מאת: אילן פייביש.

קישור:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

 

3.להנהלת הפורום/אתר

 

בבקשה, העבירו ת'רד המופיע בקישור הנ"ל לדביק.

למען הדור שלא ידע את יוסף...לדעתי זה חשוב במיוחד.

 

 

בכבוד רב

אילן פ.


אילן פ ייביש - turbo

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד דובי !

 

על המידע והתמונות...

ערן


חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו פיאט 128 ספורט, לא?

איזה תמונות יפות... כ"כ עצוב לראות את הפתיחות של שנות ה80' לעומת המצב השורר היום :sad:


עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אך כמה שהמכונית היו מדהימות בתקופה היא.....

 

האודי קוואטרו

 

הרנו 5 אלפין

 

הסיירות והברנדות

 

וכמובן ה 205 T16

 

חבל שנעלמו כל האגדות.... :cry:


Drive carefully! most people are caused by accident.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תמונה אחת שווה אלף חוקים בכנסת


SAY MY NAME | www.alonadler.com

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין,המשטרה לא התנכלה לכם באותה תקופה? הרי גם אז הספורט המוטורי לא היה מעוגן בחוק.


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה שרשור.

 

 

יפה מאוד דובי.


"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים לראות מה היה עוד לפני שנולדתי.

הזמן עבר ורק הלכנו אחורה.

פשוט חבל מה שקרה למדינה הזאת.

צריך מישהוט שילך ויציג טיעון טוב.

הטיעון הכי טוב זה כסף.

זה בטוח יכניס כסף למידנה איכשהו..

 

סתם חלמאות.. וחבל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דובי

אני הייתי קצת יותר קטן ממך בתקופה ההיא ולצערי לא יכלתי להגיע למסלול באשקלון לעיתים קרובות .

יש ברשותי תמונות ממרוצי הראלי שנארכו באיזור ים המלח וערד הבעיה שאין לי כל כך איך לסרוק אותם .

אכן זאת הייתה תקופה אפילו ספונסרים היה להם .

תגיד רם לנדס הוא לא מנכ"ל ערוץ 10 היום ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
דובי

אני הייתי קצת יותר קטן ממך בתקופה ההיא ולצערי לא יכלתי להגיע למסלול באשקלון לעיתים קרובות .

יש ברשותי תמונות ממרוצי הראלי שנארכו באיזור ים המלח וערד הבעיה שאין לי כל כך איך לסרוק אותם .

אכן זאת הייתה תקופה אפילו ספונסרים היה להם .

תגיד רם לנדס הוא לא מנכ"ל ערוץ 10 היום ?

 

בועז

 

בקשר ל רם לנדס, ראה קישור מצורף:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=72388

 

__________________________________________________________

 

 

 

היסטוריה הספורטיביות/ספורט מוטורי/ירחוני רכב בישראל- מאת:אילן פייביש

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.


אילן פ ייביש - turbo

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יזמה נאה וברוכה, אבל...

 

"המירוץ הראשון" לא היה הראשון אלא השני. הראשון היתווה את דרכם של כל המירוצים הרשמיים (במסגרת אליפות) שנערכו מאז בישראל.

הראשון נערך בעפולה באוקטובר 1982, לרגל יום ההולדת הראשון של המגזין "טורבו".

מבחני הסינון החשאיים נערכו בעין-שמר והשתתפו בהם 200 נהגים, במכוניותיהם הפרטיות, שחולקו ל-5 קטגוריות.

שתי אנקדוטות:

א. ברשיון המשטרה למירוץ: "המכוניות לא יסעו במהירות העולה על המותר בחוק."

ב. את המירוץ - כולל מבחני הסינון - ארגנו שלושה אנשים בלבד, כולל הח"מ, בהתנדבות (השניים האחרים היו רמי גלבוע ואלי דורטרוט); זה פרוייקט הרבה יותר קטן ממה שמקובל חשוב.

15 נהגים העפילו למירוץ עצמו, שנערך במתכונת ראליקרוס, בעפולה, במכוניות טלבו סמבה שכורות.

במירוץ הפומבי, לעיני קהל של 15 אלף איש והטלוויזיה הישראלית (אז היה רק ערוץ 1), ניצח אלון קידר, חייל אלמוני אך מוכשר; בהמשך, עם ייסוד המועדון (שהמשיך בהמלצתי במתכונת הראליקרוס), לקח קידר גם את אליפות ישראל.

 

לסיבה שבשנים האחרונות אין ספורט מוטורי בישראל אין שום קשר לחוק זה או אחר. במשך שנים ארוכות התנהלו כאן אליפויות ללא חוק. הסיבה היחידה היא (היעדר) תרבות מוטורית. בימים ההם, ספורט מוטורי תפס נתח מכובד בכל גליון של "טורבו" ואחריו "אוטו". כשהסוחרים השתלטו על העיתונות, נפל הספורט (לא משתלם) לטובת יח"צנות ו"תוכן שיווקי".

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוני שלום וכייף לראות שהגעת אלינו



כמו כולם בדור שלי גם אני גדלתי על הכתבות שלך ועל חוברות טורבו כאשר עוד היו הגיוניות

לגבי מירוצי הראלי קרוס הכוונה היא המירוצים שאורגנו על ידי המועדון המוטורי הישראלי ולא המירוץ שאורגן בעפולה על ידי טורבו

אין ספק כלל שלמירוץ שארגנתם כולל השלבים המוקדמים בעין שמר יש מקום חשוב מאד בהיסטוריה הישראלית הקצרה

ציינתי בתחילת השרשור שמדובר באוסף של תקופה אחת שהמשותף לה לפחות מבחינתי היא הפעילות של המועדון המוטורי הישראלי

באם יש ברשותך תמונות מעפולה ועין שמר נשמח לראות , לי אין תמונות שלי כך שגם אין לי זכויות להשתמש בתמונות של אחרים וזאת מטעמי זכויות יוצרים

 

נקודה קטנה - נהג הקוואטרו בעפולה במירוץ שלכם , פרנץ וורץ הוא אביו של אלכסנדר וורץ נהג המקלארן כיום

 

דובי


הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 618 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...