Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חסכו כסף - רכבת קלה במקום תחתית והנה כבר תאונה


kobi_g
שימו לב! השרשור הזה בן 485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, ALÞћÃ כתב:

בהינתן העובדה שהציבור לא מחונך (וזה לכשעצמו תהליך שייקח הרבה מאוד זמן), באחריות המדינה לדאוג לתשתיות כמה שיותר סלחניות.

גם אותך אחזיר לדוגמה הירושלמית.

חבל לבזבז מקום לעמוס השרת. קפוץ לירושלים ותתרשם (טוב, בעצם קפוץ אחרי השיפוץ הנוכחי לכיוון הרצל...)

 

כמה נקודות בסדר אקראי:

1. בכל המקומות שבהן הרכבת נוסעת מהר (60-80 קמ״ש, אפשר להציץ לנהג מאחורי הכתף) יש הפרדה מוחלטת משאר התנועה וגם מהולכי הרגל,

עם מפלס שונה או גדר.

2. בכל מקום שבו הרכבת חוצה כביש קיים ב-90 מעלות - יש רמזור אדום. תמיד. לא מהבהב, לא תמרור עם זכות קדימה, כלום. אדום בוהק.

כל מיני צמתים שהיו קיימים בעבר עם נתיבי פנייה שמאלה/ימינה הפכו לצמתים שבהם ניתן לנסוע אך ורק ישר.

3. בכל מקום בו יש שילוב של עיקול רכבת + חציית צומת יש אדום לכל התנועה מסביב. אדום. בוהק. לכולם. עם צלצולי פעמונים. תזמורת. אורקסטרה. זיקוקים.

4. במקומות המשלבים מדרחוב (הולכי רגל) ורכבת - הרכבת נוסעת לאט מהרגיל. פה זה לא המשוגעים של ״אגד״ ו״דן״ שעושים מה שבראש שלהם. כל מצמוץ של נהג/ת הקטר מנוטר בזמן אמת בחדר הבקרה, עם מצלמות וקשר.

 

בקיצור, אני סתם כותב יותר מדי. להאשים תשתיות במקרה הזה זה פשוט... ויכוח באינטרנט.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 3

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם שתדעו - שמהמעט שחקרתי - התשתיות של התחבורה בארץ, לפחות אלו החדשות הן מהסלחניות בעולם

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, hans כתב:

גם אותך אחזיר לדוגמה הירושלמית.

חבל לבזבז מקום לעמוס השרת. קפוץ לירושלים ותתרשם (טוב, בעצם קפוץ אחרי השיפוץ הנוכחי לכיוון הרצל...)

 

כמה נקודות בסדר אקראי:

1. בכל המקומות שבהן הרכבת נוסעת מהר (60-80 קמ״ש, אפשר להציץ לנהג מאחורי הכתף) יש הפרדה מוחלטת משאר התנועה וגם מהולכי הרגל,

עם מפלס שונה או גדר.

2. בכל מקום שבו הרכבת חוצה כביש קיים ב-90 מעלות - יש רמזור אדום. תמיד. לא מהבהב, לא תמרור עם זכות קדימה, כלום. אדום בוהק.

כל מיני צמתים שהיו קיימים בעבר עם נתיבי פנייה שמאלה/ימינה הפכו לצמתים שבהם ניתן לנסוע אך ורק ישר.

3. בכל מקום בו יש שילוב של עיקול רכבת + חציית צומת יש אדום לכל התנועה מסביב. אדום. בוהק. לכולם. עם צלצולי פעמונים. תזמורת. אורקסטרה. זיקוקים.

4. במקומות המשלבים מדרחוב (הולכי רגל) ורכבת - הרכבת נוסעת לאט מהרגיל. פה זה לא המשוגעים של ״אגד״ ו״דן״ שעושים מה שבראש שלהם. כל מצמוץ של נהג/ת הקטר מנוטר בזמן אמת בחדר הבקרה, עם מצלמות וקשר.

 

בקיצור, אני סתם כותב יותר מדי. להאשים תשתיות במקרה הזה זה פשוט... ויכוח באינטרנט.

מדויק.
אני אגיד עוד משהו - כל ירושלים חפירות בגלל ההרחבות של הרכבת הקלה. גילה, צומת פת, כל המקטע בין הר הרצל להדסה עין כרם, קרית הממשלה.
אם לפני 15 שנה אנשים התרעמו בגלל העבודות במרכז העיר, היום אנשים מבסוטים שכל המרפסת שלהם עפר כי הם מבינים את ההשפעה המטורפת שיש לרכבת על איכות החיים.
התשתיות של הרכבת ברמה הגבוהה ביותר, והיא עובדת בצורה מצוינת עם כל הרמזורים ומפגשי כבישים בדרך.
יהיה חרא בהתחלה באיזור המרכז, אבל תיק תק אנשים יתרגלו ויבינו איזה טוב זה.
ומצטער, אם מישהו מגיע ולא עוצר ברמזור אדום, זה כי הוא מטומטם ולא התשתיות בעייתיות.
באותה מידה הוא לא היה עוצר ברמזור חדש בסתם צומת ומוריד ילד על אופניים.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.8.2022 בשעה 18:53, David32 כתב:

הקו מנהרות זה חתיכת שקר. 

אני באמת לא מבין אותך ספריאל, באמת באמת.

היה אוטובוס שעשה את הקו שעכשיו נקרא "קו המנהרות". כול מה שעשו זה החליפו את האוטובוס עצמו ופוף! קו חדש למטרונית.

איזה שקר זה.

 

אתה הרי זוכר איך בנו את הקו של המטרונית, הפכו הכול, כאילו סיימו, הפכו הכול שוב, ושוב. זה לא שהם בנו מהר בפעם אחת - לקח מלא זמן עם איטרציות ושקרים סטייל "שכחנו חיישנים".

 

הציוד הוחלף בציוד סיני, וכשאני הייתי בביקור בתחילת נובמבר, שמעתי תלונות. לא יודע מה עכישו.

 

השינוי בציוד הוא כי הזכיין הוחלף מדן בצפון לסופרבוס, שהביאו את הציוד שלהם שמורכב מאוטובוסים סיניים וטורקיים.

 

בנוגע לקו החדש של המטרונית, הוא מתחיל ממרכזית הקריות בשונה מקו 101 שקישר רק בין מרכזית המפרץ למרכזית חוף הכרמל.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.8.2022 בשעה 21:01, RedLabel כתב:

 

השינוי בציוד הוא כי הזכיין הוחלף מדן בצפון לסופרבוס, שהביאו את הציוד שלהם שמורכב מאוטובוסים סיניים וטורקיים.

 

בנוגע לקו החדש של המטרונית, הוא מתחיל ממרכזית הקריות בשונה מקו 101 שקישר רק בין מרכזית המפרץ למרכזית חוף הכרמל.

 

וגם האוטובוס הוחלף למפרקית.

יתרון נוסף במטרונית זה שאם ירצו בעתיד אוטובוס עוד יותר גדול כמו הדו-מפרקיים שנוסעים בחו"ל, אז כבר תהיה תשתית מוכנה.

 

זכור לי העובדה שבחיפה עד תחילת שנות ה-2000 היו אוטובוסים מפרקיים ובשלב מסויים הפסיקו אותם ואחרי כמה שנים החזירו מפרקיות רק למטרונית, מישהו יודע מה הסיפור?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. הטופוגרפיה. המפרקיים האלה מתקשים לקחת את הסיבובים בסמטאות של מרכז העיר. חייב לומר שיש מקומות שאפילו אוטובוסים רגילים מתקשים לעבור. 

 

במקור המטרונית היתה אמורה לעבוד עם דו מפרקיים (כלומר 2 "אקורדיונים"), אבל מי שזכה במכרז הכניס אוטובוסים יותר קצרים.

 

ובעניין אחר - כרגע מתבצעות בעכו עבודות הכנה למטרונית שאמורות להסתיים בעוד כשנה. לא יודע האם יעמדו בזמנים, אבל בהחלט נראה שעובדים במרץ. אבל מה לגבי הקטע מהקריות עד עכו? מישהו יודע האם המטרונית תקבל נתיב נפרד או שתסע יחד עם שאר התנועה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב לא. וזה הגיוני כשחושבים על זה. ברוב האוטבוסים המפרקיים בעולם ובכל אלה שבארץ הציר בקרון האחורי הוא המניע. בהתחשב בזה, בעייתי לתת לו גם היגוי. יש אוטובוסים (לא בארץ, אבל בשוויץ לדוגמא ראיתי כאלה) שבהם ה"קרון" האחורי הוא נגרר, ולהם לפעמים יש היגוי בציר האחורי.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel
  • מעניין 1

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

תאונות בין רכבת קלה ומכוניות יש לא רק בישראל, רק שפה בבוסטון עושים את זה עם מזארטי. כפי שניתן לראות יש מוכשרים שגם הפרדה של אי תנועה לא עוצרת אותם.

 

e48pvwddws1a1.jpg?width=640&crop=smart&a

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, זה בגלל שלא עשו את הכביש מתחת לאדמה!

  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...