Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש הצעות לפינוק מוטורי ליום הולדת 10 של של הבן שלי (או: הוא רוצה לנהוג בפרארי...)


Fazer
שימו לב! השרשור הזה בן 651 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא ברור איך, אבל גם הבן שלי מתעניין במכוניות - אצלו ואצל החברים שלו זה יותר "וואי ראיתי פרארי" או "וואי, דוד שלי לקח אותי לסיבוב בקורבט" מאשר הרצאה בנושא "איכויות הניהוג של פז'ו לאן?" או מיטאפ הכולל פאנל של מועדון PSI ומועדון רנו עם דיון פתוח על אחיזת הכביש במגבלות והעברת המשקל היחודית רק לצרפתיות - אבל אני מעריך שבגיל 10 גם אני לא הבנתי הרבה יותר מאשר לתלות פוסטר של קונטאש על הקיר.

 

ועכשיו, או לפחות בעוד יומיים, יש לו יום הולדת 10, שזה גם מעבר לדו ספרתי, גם יום הולדת עגול, וגם אומר שאני אבא לפאקינג טינאייג'ר קטן ומעצבן, ואני מנסה לעשות לו איזושהי הפתעה שתעשה לו חיוך גדול שהוא יזכור הרבה זמן.

 

וכאן אני מחפש רעיונות: אני מעריך שאם אופיע בפתח הדלת של יבואנית פרארי או מזראטי, או אם אופיע במפגשים של מועדון החמש (הוא גם אוהב רכבי אספנות) ואגיד שהילד רוצה לשבת במכונית ולשחק בהגה אני בעיקר אחטוף בעיטה בתחת (כי אחרת כל ילד בן 10 טיפוסי ירצה גם), אז בינתיים הרעיון היחיד שיש לי הוא לשכור טסלה (פרפורמנס כמובן) מאלדן (700 ש"ח ליום... מטורף), ולבוא לקחת אותו מבית הספר עם זה, אבל אני מחפש עוד רעיונות. אז אם יש כאן חבר'ה שעובדים אצל היבואנים האקזוטיים ומוכנים לשמח ילד יום הולדת שישמח להצטלם ליד ההגה של אחת מאלו, או אם יש לכם רעיונות מקוריים אחרים (קארטינג פחות מעניין אותו), אשמח לשמוע, ואשמח לכל רעיון, מופרך ככל שיהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סדנת חווייה באוטו-איטליה, שתעביר לו את החשק לאיטלקיות עד החלפת הקידומת הבאה לאחר שישמע על כל בעיות האמינות שלהן ומחירי החלפים. אם זה לא מוצר קיים, זה צריך להיות.

 

וברצינות - יצא לך לבקר במפגשים של מועדוני אלפא השונים? בד"כ יש שם גם מכוניות חדשות ומעניינות יותר, והרבה מהחברים מסתובבים פה באתר, כך שאולי יוכלו לתאם לך איזו נסיעת התרשמות קצרה או שתיים. אני מניח שלא צריך יותר מחמש דקות באיילון או ברוקח כדי להרשים ילד בן עשר. אם תראה שיש שם עניין אמיתי, סביר להניח שהם גם יוכלו לקשר אותך ליבואנים הרלוונטיים או לאחד המועדונים היוקרתיים יותר, ע"מ להצטרף כטרמפיסטים לאחד הטיולים שלהם.

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


אתה יכול פשוט לקחת אותו ליום מסלול, גם שייסע לצידך ברכב שלך, וגם בטוח שיהיו מספיק רכבים מגניבים שבעליהם יישמחו לקחת אותו לסיבוב. 

  • אהבתי 2

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Fazer כתב:

אצלו ואצל החברים שלו זה יותר "וואי ראיתי פרארי" או "וואי, דוד שלי לקח אותי לסיבוב בקורבט" מאשר הרצאה בנושא "איכויות הניהוג של פז'ו לאן?

 

אתה רוצה המלצה על מאבחן התפתחותי?

לפני 7 שעות, Fazer כתב:

וכאן אני מחפש רעיונות: אני מעריך שאם אופיע בפתח הדלת של יבואנית פרארי או מזראטי,

 

מה מזיק להרים טלפון ולשאול?! גם לאנשים בתחום המוטורי יש ילדים וחלקם, לפעמים, אפילו בני אדם. אפילו נחמדים. אפילו זוכרים מה זה להיות ילד שחולה על מכוניות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

image.png.613e19b85bc480729f985747167eb78f.png

כרטיס טיסה לטקסס ואתה מסודר, קח אותו גם לבריסקט ומטווח להשלמת החוויה. ספר לאשתך שזה בשביל הילד ואתה רק טס ע״מ להשגיח...

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מקדם את החבר'ה האלה, כי לחלוטין לא מתחבר למה שהולך שם, 
אבל האנשים של IMC מגשימים לא פעם לילדים סיבובים "זריזים" (כנוסע ליד הנהג) במכוניות חזקות (לא חסרות כאלה שם).

אולי תפנה אליהם. 🤷‍♂️

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...