Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת שמן+פילטר+צינור אספקת שמן בעת החלפת טורבו. חובה?


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 646 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני שואל משום שחלק מהמקומות מציינים את זה כחובה וחלק לא.

אני לא מדבר במקרה שהטורבו התפרק לרסיסים והעביר מתכות למנוע. 

במקרה שלי לדוגמא יש איזשהו חופש בWESTGATE שכל הזמן מעלה הודעת שגיאה שבאה והולכת.

 

האם חובה החלפת החלפים הנ"ל? אם כן מה הרציונאל?

 

- השמן והפילטר חדשים. הוחלפו לפני כחודש.

- הצינור אספקת שמן עולה בארץ כמעט כמו הטורבו. מחול יותר זול אבל עדיין לא ממש זול.

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי להתייחס לשאלה תציין באיזה רכב מדובר.

אם מדובר בפיג'ו סיטרואן 5FS למשל חובה להחליף צינור לחץ שמן משום שיש לו מפרקים גמישים ואטמי גומי שלא ניתנים לפתיחה והחלפה, ובעת הרכבה חוזרת המפרקים משנים זוית לפי הידק הברגים ומיקום הטורבו ומתחילה משם נזילת שמן לכן צינור מסוג זה מחליפים.

אם החופש בטורבו כמו שציינת אין צורך בהחלפת שמן ומסנן.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר בצינור הזה:

55215972-7309-1-800.jpg

ניתן לבדוק אותו תחילה ויזואלית שהוא תקין ולא נוזל, וראוי לבדוק עם לחץ אוויר שהוא משוחרר ונקי, צינור כזה ניתן לעשות בו שימוש חוזר.

אתה יכול לבקש מהמוסך להחליף מה שאתה רוצה, קר בחשבון שאם החלטת להרכיב טורבו ללא החלפת הצינור וללא החלפת השמן ומסנן כפי שאמרו לך אז הערה תירשם בחשבונית ואם תהיה בעיה לא תהיה לך אחריות.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בהמשך לעניין האחריות.

את השמן והפילטר אני אחליף. זה עלות חלפים של 200-250 שקל. נראה לי מיותר. אבל במחיר הזה שיהיה. לא עושים לי הנחה בעבודה אם אני לא חליף שמן.

 

אני מצרף תרשים. עכשיו אני לא בטוח שזה -100% מתאים לרכב שלי, אבל בכל מקרה אם יש שינויים הם מינורים (אני כמובן אוודא מקטים וכו' לפני רכישה).

 

הצינור הממוספר כ -3 הוא צינור הזנת השמן (OIL FEED)

הצינור הממוספר כ-26 הוא צינור ניקוז השמן ( OIL DRAIN)

 

הצינור הממוספר כ -30 הוא הזנת מים.

וצינור 18 הוא החזר המים.

 

עכשיו למיטב הבנתי - אין שום סיבה להחליף את צינורות המים במידה והם תקינים.

 

לגבי צינורות השמן. האם יש צורך להחליף את צינור הניקוז וההזנה?

או רק צינור ההזנה? 

 

כי המוסך אומר לי "צינור שמן".

i2327728.jpg

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 646 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...