Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Rubbit ממציאים מחדש את שטיפת הרכב


פוסטים מומלצים

היי חברים

נשמע שהם לא עלו פה על משהו חדש יותר מידי

הרעיון טוב ופשוט וכבר קיים בצורות אחרות סביר להניח

 

מישהו התנסה ויכול לתת המלצות/ דיס?

 

עריכה אחרונה על ידי RoiKahana
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום דבר ששונה מ ONR.
בסך הכל מרסס "ממותג" 4 מגבות מעליאקס ותרכיז בדומה ל ONR.  יוזמה שיווקית יפה. 

 

בעיקרון, קנה בקבוק ONR  שממנו תכין תמיסה (פקק אחד על דלי ביתי, נותן את יחס הדילול הרצוי) ותמלא לך את המרסס ממנו. וזהו.

אני הכנתי לי תמיסה ואיכסנתי במרסס ביתי (מיחזרתי מרסס נוזל ניקוי שמשות) על מנת לשים ברכב. כך שיש לי תמיד "ערכה" לניקוי מהיר בכל פעם שצריך להסיר ליכלוך /לשלשת/ח*א או כל דבר אחר.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי איך שזה נראה הם באים למכור את המוצר לאנשים בלי ידע בעולם הדיטיילינג, שלא מכירים מוצרים כמו onr  או כל מוצר אחר שלא מצריך מים.

שיהיה להם לבריאות אבל מה שמעצבן זה שהם אשכרה מוכרים לאנשים שזה מחליף שטיפה מסורתית שזה שקר ורמאות, מוצרים כאלה מיועדים נטו לשטיפות עם לכלוך קל.

 

כל האתר שלהם זה מילים יפות בלי שום הוכחה או השוואה למוצרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב לומר שזה מזעזע בעיני.

פרסומת ל"איך תשרטו את הרכב בעצמכם בלי בעיות ותחשבו שניקיתם אותו"

סורי

גם בשביל שטיפה "יבשה" צריכים פי שתיים מיקרופייברים ומוצרים טובים בהרבה.

לא שכנעו אותי.

  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלבטתי אם לכתוב משהו בפוסטים שלהם, הם אומרים שזו המצאה ישראלית החומר מפותח בארץ והמרסס אחרי שהם בדקו מלא מרססים.

אחרי שראיתי את הסרטונים שלהם נזכרתי למה זה מוכר לי, זה בדיוק המרסס של AMMO NYC והבקבוק נראה אותו דבר רק עם המדבקה שלהם. לארי הוא הממציא של השטיפה בסגנון הזה לפני שנים.

לא מתנגד לזה שהם מוכרים את המוצר שלו אבל השיווק קצת מפריע לי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשמחה :-)
בוא נתחיל בבסיס,
רכב שמלוכלך ברמה שהם צילמו שם, לא מנקים עם DRYWASH. נקודה. 😏

לא משנה כמה תרטיב את הרכב עם התמיסה שלהם, כדי לנקות את הפח אחרי זה צריך להיות מקצוען כדי לא להשאיר שריטות,

כמות הליכלוך שיורדת שם במשיכה אחת של המיקרופייבר (אגב, גם בסרטון שלהם.. למרבה האירוניה) משמידה חצי ממנו ומשאירה עוד חצי למשיכה נוספת,

למען הסר ספק:

רוצה לנקות פיקאנטו כזו? אתה צריך פי שתיים מכמות המיקרופייברים שהם הביאו שם
אם חס וחלילה יש לך משפחתית, אתה צריך עוד כמה.

עוד דבר מעניין, 

שים לב לצילום הרכב לאחר ה"שטיפה" שלהם, לא מצלמים בזויות מחמיאות ולא רואים את מצב הצבע והניקיון,

בקושי מראים "איך יצא" זה כי הרכב הזה גם ככה לא במצב טיפ-טופ

מה שאני מבין מהם זה שאם אני סטודנט תפרן עם רכב תל-אביבי במצב סביר מינוס ואין לי צינור מים להשתמש בו - אז זה פתרון על-חלל כי גם ככה הצבע שלי לא בשיא והרכב לא שווה יותר מדי..

 

בקצה השני,

איך שוטפים רכב באופן נכון? (וגם כאן אני מקצר את התהליך כדי לא לשעמם את מי שקורא את התגובה הזו..)

מתחילים בניקוי הגלגלים עם מטח מיים מגרניק, לאחריו מסיר ליכלוך קשה (נגיד P&S Brake Buster) ושיפשוף הצמיגים עם מברשת מתאימה להסרת לילכוך, עוברים על הג'אנט עם מברשת מתאימה כולל בחלק הפנימי ואז עם מיקרופיבר או כפפה בחלק החיצוני ושוטפים שוב טוב-טוב עם גרניק (השארתי את נושא המברשת הקטנה לסמלון ולברגים בצד) - כל זה - לכל גלגל בנפרד.
ממשיכים לשטיפה עם גרניק של כל הרכב, רק מים (ולא מדבר על ריסוס הרכב קודם עם מסיר מתכות מיוחד שגם לא יפגע בציפוי הנאנו שעשינו לרכב שלנו)

ואז אקדח קצף - עוברים על כל הרכב,

המהדרין, נותנים לקצף לעבוד שתיים שלוש דקות, שוטפים עם גרניק ועוברים שוב עם קצף על כל הרכב ורק אז,

לוקחים ספוג מיוחד, או כפפה מתאימה ועוברים כל הפח והחלונות וסאן-רוף ומה שלא יהיה, בשיטת שני הדליים (אחד עם מיים ושמפו ברמה גבוהה, אחד עם מים נקיים - שני הדליים עם Grit Guard שיתפוס למטה את הלילכוך)

שוטפים את כל הרכב,

מייבשים עם מפזר אויר (Blower) או עם תכשיר/ספריי ייבוש ומגבות מיקרופיבר רכות וגדולות במיוחד, כמה כאלה,

סיימנו?
ממש לא,
עוברים עם מיקרופיבר מיוחד של חלונות (רקום בצורה מסויימת, בדרך כלל מעויינים דמויי יהלום) על כל החלונות עם ספריי ניקוי והברקה מיוחד של חלונות לרכב,

עוברים עם חומר מיוחד וספוג מיוחד / או מברשת על הצמיגים עם חומר שישמור עליהם ויבריק אותם (כמו Perl של CarPro לדוגמה)

וזה רק חיצונית...

😁

כפי שאתה מבין - שטיפת רכב יכולה להיות עניין של שעה-שעה וחצי בקלות אם אתה מתחיל לעשות הכל מקצה לקצה כראוי,

לא נכנסו לתכשירים להסרת גופות חרקים שדרסת כשנסעת בכביש החוף או כביש 6 ולא נכנסנו לניקוי סמלים עם מברשת ובטח שלא לניקוי פנימי של הרכב.

עכשיו,

בוא תסביר לי איך לוקחים רכב מג'וייף כמו בסרטון ועם חומר וליטר וקצת מים מביאים לתוצאות כאלה?

 

מוזמן להעיף מבט פה, ייתן לך עוד קצת מידע על העולם של שטיפת הרכב 🙂

 

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 3

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש תודה על התשובה המפורטת.

אבל מה יעשה אדם שאין לו ולא מעוניין להשקיע בלקנות גרניק? יש אלטרנטיבה טובה?

בכללי אין לי בעיה עם עבודה ידנית אז משהו כמו לשפוך מים מדלי על הרכב יעבוד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Super_T כתב:

בשמחה :-)
בוא נתחיל בבסיס,
רכב שמלוכלך ברמה שהם צילמו שם, לא מנקים עם DRYWASH. נקודה. 😏

לא משנה כמה תרטיב את הרכב עם התמיסה שלהם, כדי לנקות את הפח אחרי זה צריך להיות מקצוען כדי לא להשאיר שריטות,

כמות הליכלוך שיורדת שם במשיכה אחת של המיקרופייבר (אגב, גם בסרטון שלהם.. למרבה האירוניה) משמידה חצי ממנו ומשאירה עוד חצי למשיכה נוספת,

למען הסר ספק:

רוצה לנקות פיקאנטו כזו? אתה צריך פי שתיים מכמות המיקרופייברים שהם הביאו שם
אם חס וחלילה יש לך משפחתית, אתה צריך עוד כמה.

עוד דבר מעניין, 

שים לב לצילום הרכב לאחר ה"שטיפה" שלהם, לא מצלמים בזויות מחמיאות ולא רואים את מצב הצבע והניקיון,

בקושי מראים "איך יצא" זה כי הרכב הזה גם ככה לא במצב טיפ-טופ

מה שאני מבין מהם זה שאם אני סטודנט תפרן עם רכב תל-אביבי במצב סביר מינוס ואין לי צינור מים להשתמש בו - אז זה פתרון על-חלל כי גם ככה הצבע שלי לא בשיא והרכב לא שווה יותר מדי..

 

בקצה השני,

איך שוטפים רכב באופן נכון? (וגם כאן אני מקצר את התהליך כדי לא לשעמם את מי שקורא את התגובה הזו..)

מתחילים בניקוי הגלגלים עם מטח מיים מגרניק, לאחריו מסיר ליכלוך קשה (נגיד P&S Brake Buster) ושיפשוף הצמיגים עם מברשת מתאימה להסרת לילכוך, עוברים על הג'אנט עם מברשת מתאימה כולל בחלק הפנימי ואז עם מיקרופיבר או כפפה בחלק החיצוני ושוטפים שוב טוב-טוב עם גרניק (השארתי את נושא המברשת הקטנה לסמלון ולברגים בצד) - כל זה - לכל גלגל בנפרד.
ממשיכים לשטיפה עם גרניק של כל הרכב, רק מים (ולא מדבר על ריסוס הרכב קודם עם מסיר מתכות מיוחד שגם לא יפגע בציפוי הנאנו שעשינו לרכב שלנו)

ואז אקדח קצף - עוברים על כל הרכב,

המהדרין, נותנים לקצף לעבוד שתיים שלוש דקות, שוטפים עם גרניק ועוברים שוב עם קצף על כל הרכב ורק אז,

לוקחים ספוג מיוחד, או כפפה מתאימה ועוברים כל הפח והחלונות וסאן-רוף ומה שלא יהיה, בשיטת שני הדליים (אחד עם מיים ושמפו ברמה גבוהה, אחד עם מים נקיים - שני הדליים עם Grit Guard שיתפוס למטה את הלילכוך)

שוטפים את כל הרכב,

מייבשים עם מפזר אויר (Blower) או עם תכשיר/ספריי ייבוש ומגבות מיקרופיבר רכות וגדולות במיוחד, כמה כאלה,

סיימנו?
ממש לא,
עוברים עם מיקרופיבר מיוחד של חלונות (רקום בצורה מסויימת, בדרך כלל מעויינים דמויי יהלום) על כל החלונות עם ספריי ניקוי והברקה מיוחד של חלונות לרכב,

עוברים עם חומר מיוחד וספוג מיוחד / או מברשת על הצמיגים עם חומר שישמור עליהם ויבריק אותם (כמו Perl של CarPro לדוגמה)

וזה רק חיצונית...

😁

כפי שאתה מבין - שטיפת רכב יכולה להיות עניין של שעה-שעה וחצי בקלות אם אתה מתחיל לעשות הכל מקצה לקצה כראוי,

לא נכנסו לתכשירים להסרת גופות חרקים שדרסת כשנסעת בכביש החוף או כביש 6 ולא נכנסנו לניקוי סמלים עם מברשת ובטח שלא לניקוי פנימי של הרכב.

עכשיו,

בוא תסביר לי איך לוקחים רכב מג'וייף כמו בסרטון ועם חומר וליטר וקצת מים מביאים לתוצאות כאלה?

 

מוזמן להעיף מבט פה, ייתן לך עוד קצת מידע על העולם של שטיפת הרכב 🙂

 

 

גרניק לא שורט את הרכב? 

הוא מספיק חזק כדי להעיף כל לכלוך שיש על הרכב, איך הוא לא שורט?

 

ואם אכן מותר גרניק על צבע חדש

למה לא לנסוע לשטיפה ב 30 שקל שמשתמשים בגרניק וג'ילדה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, frowner כתב:

ממש תודה על התשובה המפורטת.

אבל מה יעשה אדם שאין לו ולא מעוניין להשקיע בלקנות גרניק? יש אלטרנטיבה טובה?

בכללי אין לי בעיה עם עבודה ידנית אז משהו כמו לשפוך מים מדלי על הרכב יעבוד?

יש כל מיני שיטות לשטיפה נגיד בבניניים, אילתורים עם כמה דלים וכמות גדולה של מגבות שמחליפים ביניהם הרבה. כמובן שדורש חומר איכותי ולא את הבררה שהראו פה.
החומר של לארי מ-AMMO NYC אמור להיות חומר מצוין, אבל גם הוא אומר שעדיף שטיפה עם צינור אם זה אפשרי.

לפני 6 שעות, Transporter כתב:

 

גרניק לא שורט את הרכב? 

הוא מספיק חזק כדי להעיף כל לכלוך שיש על הרכב, איך הוא לא שורט?

 

ואם אכן מותר גרניק על צבע חדש

למה לא לנסוע לשטיפה ב 30 שקל שמשתמשים בגרניק וג'ילדה?

גרניק בעוצמה ביתית (100-140) לא אמור לפגוע בצבע רכב כשמתמשים בו נכון (מניפה ולא טורבו, מרחק מספיק וכל זה).
אם תביא גרניק תעשייתי של 220 בר הוא יפרק לך את הגג של הבית גם.
שטיפה ב-30 שקל עם גרניק היא לא הבעיה, הבעיה שהם משתמשים במטאטא וג'ילדה שהיא לא סופחת מים ושאריות לכלוכים על הצבע אלא גוררת אותם ומייצרת סווירלים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Super_T כתב:

בשמחה :-)
בוא נתחיל בבסיס,
רכב שמלוכלך ברמה שהם צילמו שם, לא מנקים עם DRYWASH. נקודה. 😏

לא משנה כמה תרטיב את הרכב עם התמיסה שלהם, כדי לנקות את הפח אחרי זה צריך להיות מקצוען כדי לא להשאיר שריטות,

כמות הליכלוך שיורדת שם במשיכה אחת של המיקרופייבר (אגב, גם בסרטון שלהם.. למרבה האירוניה) משמידה חצי ממנו ומשאירה עוד חצי למשיכה נוספת,

למען הסר ספק:

רוצה לנקות פיקאנטו כזו? אתה צריך פי שתיים מכמות המיקרופייברים שהם הביאו שם
אם חס וחלילה יש לך משפחתית, אתה צריך עוד כמה.

עוד דבר מעניין, 

שים לב לצילום הרכב לאחר ה"שטיפה" שלהם, לא מצלמים בזויות מחמיאות ולא רואים את מצב הצבע והניקיון,

בקושי מראים "איך יצא" זה כי הרכב הזה גם ככה לא במצב טיפ-טופ

מה שאני מבין מהם זה שאם אני סטודנט תפרן עם רכב תל-אביבי במצב סביר מינוס ואין לי צינור מים להשתמש בו - אז זה פתרון על-חלל כי גם ככה הצבע שלי לא בשיא והרכב לא שווה יותר מדי..

 

בקצה השני,

איך שוטפים רכב באופן נכון? (וגם כאן אני מקצר את התהליך כדי לא לשעמם את מי שקורא את התגובה הזו..)

מתחילים בניקוי הגלגלים עם מטח מיים מגרניק, לאחריו מסיר ליכלוך קשה (נגיד P&S Brake Buster) ושיפשוף הצמיגים עם מברשת מתאימה להסרת לילכוך, עוברים על הג'אנט עם מברשת מתאימה כולל בחלק הפנימי ואז עם מיקרופיבר או כפפה בחלק החיצוני ושוטפים שוב טוב-טוב עם גרניק (השארתי את נושא המברשת הקטנה לסמלון ולברגים בצד) - כל זה - לכל גלגל בנפרד.
ממשיכים לשטיפה עם גרניק של כל הרכב, רק מים (ולא מדבר על ריסוס הרכב קודם עם מסיר מתכות מיוחד שגם לא יפגע בציפוי הנאנו שעשינו לרכב שלנו)

ואז אקדח קצף - עוברים על כל הרכב,

המהדרין, נותנים לקצף לעבוד שתיים שלוש דקות, שוטפים עם גרניק ועוברים שוב עם קצף על כל הרכב ורק אז,

לוקחים ספוג מיוחד, או כפפה מתאימה ועוברים כל הפח והחלונות וסאן-רוף ומה שלא יהיה, בשיטת שני הדליים (אחד עם מיים ושמפו ברמה גבוהה, אחד עם מים נקיים - שני הדליים עם Grit Guard שיתפוס למטה את הלילכוך)

שוטפים את כל הרכב,

מייבשים עם מפזר אויר (Blower) או עם תכשיר/ספריי ייבוש ומגבות מיקרופיבר רכות וגדולות במיוחד, כמה כאלה,

סיימנו?
ממש לא,
עוברים עם מיקרופיבר מיוחד של חלונות (רקום בצורה מסויימת, בדרך כלל מעויינים דמויי יהלום) על כל החלונות עם ספריי ניקוי והברקה מיוחד של חלונות לרכב,

עוברים עם חומר מיוחד וספוג מיוחד / או מברשת על הצמיגים עם חומר שישמור עליהם ויבריק אותם (כמו Perl של CarPro לדוגמה)

וזה רק חיצונית...

😁

כפי שאתה מבין - שטיפת רכב יכולה להיות עניין של שעה-שעה וחצי בקלות אם אתה מתחיל לעשות הכל מקצה לקצה כראוי,

לא נכנסו לתכשירים להסרת גופות חרקים שדרסת כשנסעת בכביש החוף או כביש 6 ולא נכנסנו לניקוי סמלים עם מברשת ובטח שלא לניקוי פנימי של הרכב.

עכשיו,

בוא תסביר לי איך לוקחים רכב מג'וייף כמו בסרטון ועם חומר וליטר וקצת מים מביאים לתוצאות כאלה?

 

מוזמן להעיף מבט פה, ייתן לך עוד קצת מידע על העולם של שטיפת הרכב 🙂

 

הסבר מצויין, רק הייתי מוסיף שממליץ מאוד לעשות את שלב הpre wash בלי להרטיב את הרכב, על רכב יבש ככה הקצף נתפס יותר טוב ומפרק את הלכלוך

דבר שני למי שאין מפזר אויר ומשתמש רק במגבת לייבוש אז להתחיל מהשמשה הקדמית ואז לעבור לשאר הרכב ובהמשך כמובן להשתמש במטלית לחלונות

לפני 8 שעות, frowner כתב:

ממש תודה על התשובה המפורטת.

אבל מה יעשה אדם שאין לו ולא מעוניין להשקיע בלקנות גרניק? יש אלטרנטיבה טובה?

בכללי אין לי בעיה עם עבודה ידנית אז משהו כמו לשפוך מים מדלי על הרכב יעבוד?

אם הרכב יחסית לא מלוכלך ברמה שחייב שטיפה מסורתית אז עדיף כבר onr או כל חומר אחר, להשתמש בסופג האדום כדי למזהר סיכוי לשריטות 

לפני 6 שעות, Transporter כתב:

 

גרניק לא שורט את הרכב? 

הוא מספיק חזק כדי להעיף כל לכלוך שיש על הרכב, איך הוא לא שורט?

 

ואם אכן מותר גרניק על צבע חדש

למה לא לנסוע לשטיפה ב 30 שקל שמשתמשים בגרניק וג'ילדה?

 

עם גרניק צריך לעבוד חכם, מרחק של מטר פחות או יותר, בזווית וגם כמו שאמרו להשתמש במניפה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכנסתי פירוט לגבי המניפות בשרשור שהכנסתי למעלה וגם על עוצמות גרניק,

כמו שרשמו מעלי, כל דבר עד 150/160 באר זה אחלה, מניפה של 40 מעלות ואתה מסודר,

וכן,
כל עוד יש גרניק ומוצרים איכותיים, תמיד עדיף ללכת על זה ולא על שטיפה ללא צינור.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...