Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך: דאצ'יה ג'וגר 7 מקומות מנוע 999 סמ"ק, גיר רגיל ב-119900 שח


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

זה לא עד הקצה,
פורד מוציאה ממנוע ליטר שהותקן בפוקוס היוצאת 180 כ"ס... ושוב זה ברכב שנכר "כלחם והחמאה"...
לגבי  אמינות - ימים יגידו מניח שזה תלוי הרבה בתחזוקה ובסגנון נהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 213
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 5 שעות, PinkDolphin כתב:

כי לא ייצרו גירסה רק לישראל, ובשוק האירופי אין שום יתרון לגירסה אוטומטית (יותר מ-80% מהמכוניות שם ידניות, מול 1-2% בארה״ב. מישהו כאן יודע את המספר בארץ?).
מי שכבר קונה דאצ׳יה שם לא ירצה לשלם יותר על תיבה אוטומטית ולא על צריכת דלק יותר גבוהה.

ככל הנראה באירופה כבר יש הרבה יותר אוטומטיות.

 

לפי המאמר הזה

There was significant growth in the last five years in the amount of automatic vehicles on European roads, from 25 percent in 2014 to approximately 44 percent in 2019. This was because all top-selling passenger vehicles began to be launched with an automatic transmission variant as an option, giving consumers a choice rather than having to go with manual by default.

 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאמר הזה לא מדוייק (במיוחד בחלק המצוטט). נכון שיש כיום יותר מכוניות אוטומטיות על הכבישים, אבל זה קרה משום שיצרנים רבים עברו לגיר רובוטי כברירת מחדל בגרסאות האבזור הבינוניות ומעלה, ואצל מרצדס/BMW הגיר הידני נעלם לגמרי מהמפרט אפילו בגרסאות הליסינג. בנוסף, בגלל שהיסטורית יותר קל לשדך גיר אוטומטי למנוע בנזין, ירידת קרנו של הדיזל פתחה את האפשרות הזאת בפני יותר צרכנים. לבסוף, התופעה של יותר מדי מכוניות ולא מספיק כבישים קיימת גם באירופה (יחד עם התרגיל הפיננסי של גזירת מיסים מרכישת רכב חדש מסובסד בערבות ממשלתית), ואיתה התגברה גם כמות הפקקים. באופן טבעי, זה דחף אנשים שמבלים הרבה זמן בסביבה כזאת לשקול את האוטומט כשדרוג במחיר הגיוני.

 

בקטגוריית המחיר הטיפוסית של מוצרי דאצ'יה, הגיר הידני הוא עדיין ברירת המחדל באירופה, למעט אולי כמה שווקים מאד ספציפיים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אומר שאכן יש יותר מכוניות אוטומטיות באירופה אבל מסיבות אחרות ממה שציטטתי מהמאמר ?   אם כן, אז הטענה שיותר מ-80% מהמכוניות באירופה ידניות כנראה כבר לא נכונה וזאת הייתה הנקודה.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, motior כתב:

אם כן, אז הטענה שיותר מ-80% מהמכוניות באירופה ידניות כנראה כבר לא נכונה וזאת הייתה הנקודה.

בגדול זו טענה שעדיין נכונה, אם מסתכלים על כל הצי זאת אומרת על כל המכוניות שנעות על הכבישים. 

 

כשמסתכלים על מכירת מכוניות חדשות ב 2022, היא לא נכונה, שם אחוז האוטומטית גבוה יותר. 

  • אהבתי 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, nit_zan כתב:

כשמוציאים ממנוע קטן הספק גבוה כל המערכת מתוחה

3 צילינדר לא יכול להיות מאוזן כמו 4

אין לי אסמכתא גורפת רק שהראיות נסבתיות

לא חושב שיחזיק כמו מנוע 1600 "רגיל" של טויוטה למשל  20-30 שנה בלי לפתוח

רק שזה לא משנה למי שקונה חדש או משומש שיחזיק כול כך הרבה, מי שקונה רכב בן 20 ויותר יכול לצפות לבעיות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי, ( אחרי שקראתי את המבחן ב ynet שנערך בקיץ הישראלי ), הבעיה הכי גדולה ברכב הזה - מזגן חלש באופן כללי, ללא פתחים לשורה שניה ושלישית. כנראה הוא מתקשה לקרר את הרכב גם אחרי לא מעט זמן.

גם בטויוטה ורסו אין פתחים, אבל המזגן בין הטובים שיצא לי לפגוש, מקרר את כל חלל הרכב תוך דקות ספורות.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yulianx כתב:

רק שזה לא משנה למי שקונה חדש

 

אם אתה נוסע 15 אלף בשנה, ומתכוון למכור אחרי 3 שנים - לא משנה.

 

אם אתה נוסע 40 אלף בשנה ומתכוון להחזיק 6-7 שנים, זה משנה מאוד. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם בכמה שנים עולה איזה כוכב חדש בשמי הפורום שבדר"כ מסתיים בקול ענות חלשה
הרכב מאוד אטרקטיבי רק במישור אחד - מחיר למטר פח/כיסאות
ממה שקראתי, המזגן חלש, המנוע חלש ואני בכלל לא מדבר על רמת גימור, בטיחות והשם ישמור... גיר ידני בפקקים של 2022.

עם המחיר אתה מתמודד בחנות, עם הרכב הזה יתמודדו מספר שנים יום-יום על הכביש.
הפשרות שבו גדולות ולדעתי רוב האנשים שיסתנוורו מהמחיר, מהר מאוד יגלו על הכביש שאולי לא עשו את הבחירה הנכונה.

זה רכב שמתאים למדינות עולם שלישי או אנשים שרואים רק דרך החור של הגרוש.
אני לא צופה לו עתיד מזהיר כאן והוא יעלם כלאומת שנעלמו כל הדגמים האחרים של דאציה (מלב הדאסטר שיש לו ערך מוסף) מאולמות התצוגה

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחפש רכב שייתן לי שקט נפשי מוחלט בגזרה הכלכלית.

עוד 3 שנים הולך למכור את הרכב.

רוב הזמן הרכב ישנע 4 נוסעים.

לעיתים נדירות עוד 3.

אין היום תחליף שפוי שייתן שקט כלכלי בלי חור ענק בכיס.

אה, גם האספקה כמעט מיידית שזה שיקול.

 

הנעלם הגדול הוא כמה יהיה ירידת הערך עוד 3 שנים.

עד 45% הגיוני, חושב שזה לא יהיה יותר מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטלנדר 7 מושבים תיתן לך את השקט הנפשי למרות שהיא לא חדשה 
בלי כדור בדולח היא תשמור יותר על ערכה ותהיה יותר סחירה ואולי גם יותר בטיחותית, בטח הרבה יותר נוחה ושפויה על הכביש

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

גיר ידני בפקקים של 2022.

האוטו הזה מעניין אותי רק בגלל שהוא ידני.

 

בהעדר אופציות אחרות ובגלל חוסר רצון שלי לעבור לגיר אוטומטי, אני מסתכל עליו. 

 

חוץ מזה ברור שהכל שם פשרות ובינוניות...זה לא שאלה.

  • אהבתי 4

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר את הסטטיסטיקות שמספרות שגם באירופה יש עלייה גדולה במכירות הגירים ללא דוושה שלישית.

ואכן BMW סידרה 3 דור שביעי לא מיוצרת עם גיר ידני למעט דגם 318d הבסיסי.

יחד עם זאת, נסעתי אתמול בפרפריק בפריז. פקקים של שעות שלא מביישים את איילון.

95% מהנהגים עם גיר ידני.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Buki כתב:

האוטו הזה מעניין אותי רק בגלל שהוא ידני.

 

למה?

יכולתי עוד להבין כשמדובר ברכב ספורטיבי (בעצם גם זה לא מובן לי)

אבל ברכב משפחתי? What is the point?

ניחא זה אבל מזגן חלש?

 

יש חג של הודים שקוראים לו תאי פוסם

הם ממסמרים את עצמם לדעת, כנראה שהעיקרון זהה

 

התמונה (שאני צילמתי) להמחשה

5248D30B-C525-4BC7-B1A4-C7890FB23F8C.jpeg

  • מצחיק 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, סולל הדרך כתב:

למה?

ככה יותר נוח לי, מרגיש יותר טבעי וזה עניין של העדפה אישית, אני לא יכול ולא מתכוון להסביר את זה.

אם זה נראה לך עינויי, אני מבין את זה וזו גם דעה של מרבית האנשים אבל פשוט תקבל את העובדה שלא כולם חושבים אותו דבר ומעדיפים את אותו הדבר.

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...