Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך: דאצ'יה ג'וגר 7 מקומות מנוע 999 סמ"ק, גיר רגיל ב-119900 שח ועכשיו גם אוטומטי הברידי ב...174990 ש"ח


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 270 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, Uri-G כתב:

עצוב שאתה כותב , כמה יסכימו לקחת ידני, כאשר לרכב כוכב בטיחות אחד, אבל נכון.

בגלל זה כתבתי למרות הפשרות.

אבל בתכלס כוכב אחד היום שווה ל5 כוכבים ברכב בן עשור שעבר מבחנים כשהושק. אנשים לא קנו אז מכוניות?

לפחות נחסכת התלבטות בין חדש לישן בן עשר שזה מה יש בטווח מחירים ה100 אלף.

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 245
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כשהתחילו עם euroncap רכב עם כוכב אחד היה רכב שהיית יוצא ממנו מת בוודאות.

 

מאז 2001, שהם התחילו לתת ניקוד על מערכות עזר לנהג כמו זמזם לאי חגירת חגורה, מערכות הגבלת מהירות, ושמירה על הולכי רגל הם איבדו את הכיוון.

המכוניות החדשות מלאות בציפצופים מיותרים בגלל הניקודים שלהם.

בעקבות השירשור קראתי את הדו"ח של euroncap על הרכב. הוא בכלל לא כל כך נורא מבחינת שמירה על הנוסעים. כמובן שיש יותר טוב, אבל יחסית למחיר נראה לי פשרה סבירה לחלוטין.

 

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, TDI כתב:

מנוע דיזל K9K ירד מההיצע של דאצ'יה?

כמו כל היצרנים האירופאים, גם רנו ודאציה מצמצמים דיזל לטובת חשמל והיברידי.

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Buki כתב:

אני בספק גדול שכמות לקוחות משמעותית תסכים לקנות היום רכב ידני גם אם יחלקו אותם בחינם, אבל אולי אני טועה. נראה. 

למה, אני יכול בשלוף לחשוב על שני קהלי יעד לרכב הזה:

 

א) טכנאי שירות, קבלנים, שליחים, נהגי חלוקה (איפה שלא צריך משאית).

ב) מגזר מסויים שבו נהוג להביא הרבה ילדים.

 

לא פה ולא פה כוכב ריסוק אחד זה לא האישיו. במקרה הראשון מדובר בעובד שכיר שלא מחליט או לא אכפת לו מהבטיחות, העיקר להעמיס.

גם במקרה השני, פחות אכפת מהבטיחות, העיקר להעמיס.

  • אהבתי 3
  • רעיון גרוע 12

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחי יש את הלודג'י דיזל ידני. רכב נהדר.

 

הג'וגר זה המחליף הטבעי שלו.

 

בל נשכח ששאר המכוניות 7 מקומות עולות סביב הרבע מיליון ש"ח

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, vadim6385 כתב:

טכנאי שירות, קבלנים, שליחים, נהגי חלוקה (איפה שלא צריך משאית).

כבר לא. רוב הטכנאים עברו לאוריס סטיישן, או למגאון סטיישן, הרוב המוחלט של ברלינגו שנמכרות היום כבר אוטומטיות, גם קאדי וקנגו.בגדול מה שאתה אומר היה נכון עד לפני כמה שנים אבל היום זה כבר לא נכון. 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצה"ל הביאו לפני כמה שנים משלוח מיוחד של טויוטה וורסו ידני לקצינים צעירים עד דרגת רס"ן עם יותר מ-3 ילדים. מניח שהרכב הזה ימצא את דרכו למכרז עתידי דומה.

במחיר הזה אני מאמין שהוא יצליח למצוא קהל. זה לא משהו שהולך למכור בכמויות, אבל יהיו משפחות שיהיו מוכנות לוותר על תיבת הילוכים אוטומטית תמורת 7 מושבים.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, Buki כתב:

כבר לא. רוב הטכנאים עברו לאוריס סטיישן, או למגאון סטיישן, הרוב המוחלט של ברלינגו שנמכרות היום כבר אוטומטיות, גם קאדי וקנגו.בגדול מה שאתה אומר היה נכון עד לפני כמה שנים אבל היום זה כבר לא נכון. 

 

 

 

נכון - רק שהקאדי יקרה להחריד, הברלינגו סובלת ממחיר גבוהה בליסינג וכמעט ללא הנחות משמעותיות (סחירות נמוכה לחברות אחרי 3 שנות שירות),

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המכשול הגדול יותר יהיה דווקא הגיר הידני.

כן, לא בטיחותית אבל לדעתי אם הייתב נמכרת במחיר הזה עם גיר אוטומטי, חלק היו מחליקים על כוכב אחד.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבים עם כוכב בודד יכולים להמכר יפה מאוד. תשאלו כל מי שקנה רנגלר לאחרונה

  • מצחיק 4
  • רעיון טוב! 2

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, TZR84 כתב:

בגלל זה כתבתי למרות הפשרות.

אבל בתכלס כוכב אחד היום שווה ל5 כוכבים ברכב בן עשור שעבר מבחנים כשהושק.

בדיוק. האס-מקס שלי "מתהדר" ב-5 כוכבים שנקבעו ב-2011. אין לי שום דרך לדעת מה הם שווים היום גם אם נתעלם מכל הצפצפות וההתראות וננסה לבצע איזה מבחן דימיוני שמשווה בטיחות פסיבית בלבד.

 

לגבי הדאצ'ה - נראה טוב בהרבה והשורה האמצעית נראית נורמלית, עם הפרדה יפה. המכשול יהיה בדיוק כמו הלוגאן - תיבה ידנית בלבד. אין, הקהל כבר לא מתפשר על זה.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, WE988244 כתב:

מבחינת פנים הוא דומה ללוגאן,

מבחינת חוץ הוא כבר נראה יותר יפה,

הלוגאן היה נראה מסחרית, הוא כבר נראה אוטו משפחתי,

אצל הלקוחות של ה7 מקומות יהיה לו ביקוש יפה מאוד.

לא חושב 

 

הקהל של ה 7 מקומות, לא שונה בכלום מהקהל הישראלי, ואולי הוא אפילו מפונק יותר... עד היום הוא הצביע ברגליים ולא רכש את הלודגי למרות מחיר אטרקטיבי.( בכלל המותג הזה לא סיפור הצלחה גדול בארץ)

וזה לא הולך להשתנות למרות שהוא דומה לוולבו... ויש לו שם שמזכיר ג'וקר 

אם יהיה אוטומט, יש סיכוי, גיר רגיל לא. 

 

 

לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

למה, אני יכול בשלוף לחשוב על שני קהלי יעד לרכב הזה:

 

א) טכנאי שירות, קבלנים, שליחים, נהגי חלוקה (איפה שלא צריך משאית).

ב) מגזר מסויים שבו נהוג להביא הרבה ילדים.

 

לא פה ולא פה כוכב ריסוק אחד זה לא האישיו. במקרה הראשון מדובר בעובד שכיר שלא מחליט או לא אכפת לו מהבטיחות, העיקר להעמיס.

גם במקרה השני, פחות אכפת מהבטיחות, העיקר להעמיס.

אקח אותך אם תרצה לסיור במגזר שאתה לא מכיר.... 

לא כל הזדמנות צריך להשפריץ דעות קדומות. 

 

התגובה שלך לא קשורה לגיר ידני. אלא לבטיחות, והקודם מעליך כתב נכון שאין שום סיכוי לגיר ידני גם במגזר המעמיס כלשונך והוא צודק ואדים... 

 

  • רעיון טוב! 7
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי מה הכוכב הזה מייצג?

מה היה ציון הרכב לפני עידן הבטיחות האקטיבית? אם הייתי שוקל את הרכב לי היה משנה אם הציון נמוך כי הרכב לא יגן על משפחתי במקרה של תאונה או שהוא נמוך כי חסרים חיישנים והתרעות 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 270 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...