Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאביה, הלך הקלאץ' אחרי 23K ק"מ [כותרת נערכה]


rema
שימו לב! השרשור הזה בן 675 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי פורום יקר,

כשנה וחצי רכשתי סקודה פאביה גיר רגיל האוטו עשה כעשרים ושלוש אלף נורמאלי ( לא נוסעת הרבה). לפני כשבוע נתקלתי בבעיה בקלאץ מתברר שנשרף לי .

חשוב לציין

1-  נהגת גיר רגיל מאז שהוצאתי רשיון .

2- רכב אחרון סיאט איביזה על הכביש היה כ7 שנים עשה 120 אלף גיר רגיל שום תקלה בקלאץ 

אני פונה לפורום מאחר והאוטו עדיין באחראיות 

לצערי סקודה טוענת שקלאץ לא באחראיות ( חלק בלאי ).

לא נתקלתי בשירות כזה .

אין לי חווית נהיגה  מצטערת שרכשתי סקודה לא יודעת מה לעשות .

פתרונות  הצעות   באהבה ! 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלות יכולות לקרות זה שזה סקודה לא משנה כלום. הבעיה שלך זה היבואן צ'מפיון שעושה ראש קטן וידוע בנטיה שלו לנסות לנפנף ולגלגל תיקון תקלות ללקוחות.
תנסה לפנות למחלקת השירות של היבואן וליצרן במייל אולי יסכימו לתקן במסגרת אחריות אם לא אז תחליף וסע לשלום זה בכל מקרה לא חלק כ"כ יקר ששווה לשבור תראש ולהילחם על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנסות להתעקש עם היבואן על החלפה באחריות או לפחות השתתפות בתיקון. מה הצעת המחיר שקיבלת?

קלאץ שמחזיק 23 אלף זה באמת ממש לא סביר בנסועה רגילה לנהגת מיומנת. הייתי מציע שאת החלק המוחלף תבקשי מהמוסך ותעבירי לבדיקה. יתכן ויש פגם בייצור ותוכלי לתבוע את עלות התיקון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שרשמו - צרי קשר עם שרות לקוחות של היבואן, אולי תקבלי השתתפות חלקית.

במידה ותחליטי לנסות לטפל בבעיה לבד, לא בצ'מפיון מוטורס
התקשרי וקבלי חוו"ד ובדיקה ועלויות להחלפה, ממוסכים מומחים לפולקסווגן, אודי, סקודה וסיאט.

א - במרכז מוסך מומלץ -  מוסך רון טלפון  03-537-3204
https://rongarage.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral

ב - בצפון הארץ באזור חיפה והקריות יש גם מוסך VAG מומלץ - מוסך אנרג׳י. 053-499-0299 

 

אייל.

  • אהבתי 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, TZR84 כתב:

לנסות להתעקש עם היבואן על החלפה באחריות או לפחות השתתפות בתיקון. מה הצעת המחיר שקיבלת?

קלאץ שמחזיק 23 אלף זה באמת ממש לא סביר בנסועה רגילה לנהגת מיומנת. הייתי מציע שאת החלק המוחלף תבקשי מהמוסך ותעבירי לבדיקה. יתכן ויש פגם בייצור ותוכלי לתבוע את עלות התיקון.

תודה עד מאוד , הצעה הגונה ועניינית .

ביקשו לתיקון החלק כ4700 .

to much! 
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפן הטכני, מצמד "שרוף" נובע אך ורק כתוצאה משימוש לא נכון.

מצמד "רועד" אפשר לייחס לתקלת ייצור.

ואפשר לשרוף מצמד גם תוך 50 ק"מ.

מצטרף להמלצה לתקן ולהעביר את המצמד לבדיקה בלתי תלויה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TOO MUCH*

@teyal אין שום תקלה שיכולה לנבוע מבעיה במצמד עצמו? היצור שלו?

סך הכל נהגת מיומנת. לא סביר שהיא שכח ה איך לנהוג בין רכב לרכב. 

 

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכתבו - צריך להעביר לבדיקה של גורם בלתי תלוי ולוודא שהוא מתעסק עם ידני.

לפני כ20 שנה מוסך מרכזי של פורד דפק לי קלאץ ותיבה כי לא היה לו מושג מה הוא עושה (כבר אז 95% מהרכבים היו אוטומטיים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי לחלוטין אם רכשת את הרכב כחדש או כיד 2.

אם כיד 2 - חבל על הזמן. לכי תעשי את המצמד במקום אחר במחיר עדיף וזהו.

 

אם כחדש - תנסי להפעיל הרבה לחץ על צמפיון. אולי ישתתפו חלקית בעלות שזה גם משהו.

 

מצמד זה חלק מתכלה לכן מאוד קשה להוכיח תקלות ייצור.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נתעלם מהקביעה של המוסך, מה התקלה? 

הילוך מחליק? רעש בהכנסת הילוך? דבשה מתנהגת שונה? התופעה הופיעה ונעלמה או נשארה?

מנסיון, גם קלאץ ש"נשרף" (בעקבות נסיעה בשלג) יכול לחזור לשימוש מלא לעוד עשרות אלפי קילומטרים אחרי שהתקרר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאור כל הנאמר פה על מוסכי יבואן והרצון המופלג שלהם להשתתף באחריות (אפילו חלקית),

מעניין בכלל אם הקביעה שהמצמד שרוף היא נכונה בכלל.

  • אהבתי 1

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Albetx כתב:

מנסיון, גם קלאץ ש"נשרף" (בעקבות נסיעה בשלג) יכול לחזור לשימוש מלא לעוד עשרות אלפי קילומטרים אחרי שהתקרר.

 

יש הבדל בין מצמד שהתחמם מאד באופן חד פעמי ולכן מקדם החיכוך שלו ירד לרגע ובעומס מחליק לבין מצמד שנשחק, זה שנשחק, יישאר שחוק (גם כשהוא קר).

 

צריך לבחון את דיסקת המצמד, מיסב הלחץ וגלגל התנופה ואז אפשר להבין האם מדובר בשחיקה מתמשכת בגלל שימוש לא, התחממות חריגה של המצמד או לעיתים רחוקות, דיסקת מצמד/קפיץ שנשברים או נסדקים וכאן כבר יש סיכוי שמדובר בפגם בייצור או בהתקנה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.5.2022 בשעה 07:31, Michael01 כתב:

מצמד שרוף זה בד"כ בגלל תפעול לא נכון של הנהג

 

שמעתי את זה מלא מעט אנשים אבל לא מצליח להבין את זה, נהג ממוצע שנוהג לעבודה,סידורים וטיולים מדי פעם ולא ממש מתעניין ברכב חוץ מטיפול כמו שצריך יכול לשרוף קלאץ אחרי מספר זניח של ק"מ?
אם זה ככה אז זה ממש עצוב.. ( בתור בעלים לשעבר של איביזה והיום של יפנית לא אקנה לעולם VAGIT מאלף סיבות.. )

MAZDA 3 SPIRIT 2015

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 675 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...