Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב בסכום של 130-140 אלף


eyal1985a
שימו לב! השרשור הזה בן 667 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

אז הורים שלי החליטו להחליף את הקורולה 2013 שלהם.

בעיקרון הם לא ממש מבינים. ואין להם את הידע. לכן ף. זה נפל עליי. אפשר להגיד שהם עברו הרבה רכבים. מוצלחים יותר. מוצלחים פחות. הטיוטה היא הכי מוצלחת. שקט נפשי. חוץ מטיפולים. כלום!!!

הגיע הזמן להתקדם. 

לי יש איוניק 2021 מהעבודה. רכב חלום ( כרגע). חשבתי אולי לקנות כזה חדש מהחברה. אבל הבנתי שלא מייצרים כבר איוניק.

 

חשבנו אולי לקחת טיוטה קורולה. אבא שלי מכוון ליונדאי טוסון.( למרות שזה מנוע  רגיל ולא איברידי) 

אני נוטה יותר להיברידי בגלל מחירי הדלק

 

הטיוטה קורולה 20/21 מגושמת קצת מזכיר רכב של זקנים בפנסיה. וגם נראה שהנסיעה שלה לא נוחה. 

 

 

כרגע האופציות שאני רואה זה איוניק/ קורולה. 

 

יש מישהו שנוהג על קורולה ויכול לתת חוות דעת לספר לי על האוטו הזה קצת פלוסים מינוסים

 תודה

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, eyal1985a כתב:

הטיוטה קורולה 20/21 מגושמת קצת מזכיר רכב של זקנים בפנסיה. וגם נראה שהנסיעה שלה לא נוחה. 

מניסיון עם הקורולה הקודמת (2017,  לא שונה בהרבה מזו של ההורים שלך) הייתי אומר שהחדשה דווקא עדיפה יותר מבחינת נוחות ומתלים. שיפור מורגש, במיוחד בפניות שהישנה רוכנת כמו אונייה לעומת החדשה. 

במקום האיוניק יש לך את האלנטרה. לקיה יש את הנירו אבל הוא אמור להתחלף בקרוב. 

אמור להגיע בקרוב הקורולה קרוס שיתן להם את המראה של הג'יפון עם החסכון של היחידה ההיברידית של טויוטה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הדרישות של ההורים שלך? מה סדר העדיפויות שלהם?
הקורולות ההיברידיות החדשות אכן נוחות יותר מהקורולה של ההורים שלך. העיצוב דוקא דומה. אולי אפשר לקנות קורולה הצ'בק - היא נראית צעירה יותר (אבל תא המטען קטן בהרבה).
אם אבא שלך מעוניין בקרוסאובר אולי הכיוון צריך להיות דוקא קיה נירו -לא בדיוק קרוסראובר, אבל הרבה יותר מהקורולה וגם היברידי.
עוד אפשרות בתקציב הזה היא טויוטה יאריס קרוס חדשה. אבל אולי היא קטנה מדי להורים שלך.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימוש עיקרי זה בתוך העיר. אמא שלי כמעט ולא יוצאת מהעיר. 

חשבתי ללכת על היברידי כדי לחסוך בדלק. ונראה לי שעוד רגע כל המכוניות יעברו לסוללות.

אני לא מכיר את הקיה. אני אבדוק אולי כיוון הקורולה כי נשאר לי טעם טוב ממנה מבחינת החזקה.

קנה ושכח. חוץ מטיפולים כלום. 

 

אכנס לסוכנות לראות מה יש להם 21/22

נרגיש את האוטו

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, קיימת גרסה של יונדאי איוניק היבריד אבל היא ממש יקרה - מעל 200.

לפי השיקולים שלך נראה שקיה נירו יכולה מאוד להתאים.

אם הם לא לחוצים שווה להמתין לגרסה החדשה שיותר מרווחת ונאה מזו מהנוכחית. לא ברור כמה תעלה בארץ.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוצא לי לנסוע מידי פעם על הקורולה החדשה היברידית, מבחינת נוחה היא בסדר, מושבים דווקא תומכים אך לא הכי נוחים שיש.

חסכונית מאוד ומגלה אמינות טובה, מאחור די מרווח.

מבחינת ביצועים היא סבירה, אך אם אתה גר באזור הררי היא תהיה רועשת עם ביצועים בינונים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו לא רוצים רכב חשמלי מלא . לדעתי נילך לכיוון להקורולה היברידי

בתאריך 22.5.2022 בשעה 07:58, yulianx כתב:

יוצא לי לנסוע מידי פעם על הקורולה החדשה היברידית, מבחינת נוחה היא בסדר, מושבים דווקא תומכים אך לא הכי נוחים שיש.

חסכונית מאוד ומגלה אמינות טובה, מאחור די מרווח.

מבחינת ביצועים היא סבירה, אך אם אתה גר באזור הררי היא תהיה רועשת עם ביצועים בינונים.

לא.  הם גרים בפ"ת אז ככה שבאמת ניראה לי שנילך לכיון הקורולה 

תודה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אפשר לחכות קצת עם ההחלפה אז לדעתי כדאי. קורולה הנוכחית באמת מכונית מוצלחת ונוחה, אבזור בטיחות מלא שמתפקד היטב ויחידת הנעה חסכונית גם אם מעט רועשת ומעניקה תחושת מאמץ.

אני יכול להבין את ההעדפה לג'יפון, קל יותר להיכנס ולצאת ותנוחת הישיבה הגבוהה נוחה. אם הם נוסעים בעיקר בעיר טויוטה יאריס קרוס היברידי יכול להיות פתרון קומפקטי וחסכוני. אם יש הרבה נסיעות בין עירוניות יתכן שכדאי לחכות לטויוטה קורולה קרוס שיהיה מרווח, גדול וחזק יותר.

קיה נירו החדש גם יכול להיות אפשרות טובה עם תנוחת ישיבה מוגבהת מעט ויחידת הנעה היברידית.

גם הונדה HRV החדש יכול להיות אפשרות מעניינת עם יחידת הנעה היברידית שפועלת קצת אחרת מאלה של טויוטה ותא נוסעים שמבטיח להיות מרווח. במקרה שלו מועד ההשקה לא ממש ידוע.

אם מוותרים על יחידת ההנעה ההיברידית אז מאזדה CX30 וקיה סלטוס יכולים לבוא בחשבון. הקיה מרווח יותר אבל פחות מאובזר וקצת פלסטיקי. המאזדה נוח ואיכותי יותר, תא הנוסעים איכותי אבל תנוחת הישיבה מעט נמוכה ביחס לרכב פנאי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שקורולה קרוס, קיה נירו החדש או הונדה HRV החדש ייכנסו לתקציב של 130-140 
גם הקורולה ההיברידית ומאדה CX30 מהיבואן יקרה יותר, אבל אפשר לקנות משומשת.
מהמכוניות שהזכרת יאריס קרוס וקיה סלטוס חדשות מהיבואן נכנסות לתקציב.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 667 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...