Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל 2012 ומעלה שמתאים למשפחה זוג פלוס 2 עם פגש שיכיל גם מזוודה ועגלה


יוסף קורקוס
שימו לב! השרשור הזה בן 674 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחפש בתקציב של 10000- 15000 אלף אחרי הנחות רכב מ2008 ומעלה , אני מתלבט בן טויוטה פריוס או סתם טויוטה אמינה , למיצבושי לנסר או אופל 2012 ומעלה שמתאים למשפחה זוג פלוס 2 עם פגש שיכיל גם מזוודה ועגלה ולגבי האופל נראה שיש שם מציאות גם חזק גם חסכוני וגם זול וגם בלי תקלות .. תעשו לי סדר בבקשה .. תודה.. ! 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מתנות חינם.

חפש בפורום ותגלה שהאופל (אני מניח שאסטרה) עם תקלות רבות.

לנסר בעיקרון תהיה יותר אמינה להבנתי אבל בתקציב נמוך כזה קשה למצוא מציאות

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה הגעת למסקנה שאופל חזקה ובלי תקלות?

אתה חושב שטויוטה בת 12 או אפילו ניסן ושות' יהיו ללא תקלות או תחזוקה של חלקים שמתבלים?

 

חפש לך טידה, לאנסר\סוזוקי SX4 ותקווה לטוב...

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה ב15 אלף שקל כבר תהיה מאוד ישנה ולמרות שזאת טויוטה עדיין יש לא מעט הוצאות החזקה על בלאי ברכבים בגיל כזה.
המשפחתיות של אופל בשנים הרלוונטיות לא אמינות ויקרות לתחזוקה.

לשימושך הייתי ממליץ לחפש פורד פוקוס דור 2 אוטומט סטיישן, חשוב לא דור 3 כי שם יש גיר רובוטי יקר לתחזוקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שאשתי למדה באיזה תוכנית טלוויזיה - "יש לך טעם של שמפניה ותקציב של בירה".

הוזכרה ה-SX4, שלדעתי מתאימה מאוד, אבל בתקציבך מדובר במנוע ה-107 כ"ס העצל. אם תגדיל קצת את התקציב ולדמי 2010 ו עלה עם מנוע ה-120 כ"ס במבנה הסדאן הרכב יתאים מאוד לדרישותיך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש אופל אינסגניה בציר 2014 0 תקלות וקניתי אותה בחצי מחיר וחצי מהקלומטרז של המתחרות

אבל הבנתי שהמנוע 1.4 טורבו של האסטרה זה אותו מנוע כמו הקרוז והוא דווקא בעיתי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב תודה רבה - עדין קשה לוותר עליה- פשוט הלוק,הקלימוטרז נמוך,והמחיר..Berlina Enjoy סדאן אוט' 1.6 (180 כ''ס) בכל אופן זה מה שראיתי ביד 2 ב25000 -2013 בטוח שגם זאת בעייתית ?? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שזה אותו מנוע כמו שלי .

בגלל שזה רכב עם שוק חלש יחסית אפשר להוריד הרבה במחיר

תבדוק ספר טיפולים כי הזנחה הורסת את הטורבו 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכן וחבר טוב מחזיק 2 אופל אינסינגה שנת 2011 (מנוע 2.0 טורבו),
אכן הם מרשימות ומרווחות יחסית, תא מטען עם דלת קטנה יחסית (לא נוח בהטענת דברים גדולים),
שניהם חצו מזמן את ה200K ק"מ, אבל התחזוקה צריכה להיות קפדנית ולא זולה, הוחלף שם טורבו כבר פעמיים, כמו כן חיישנים הולכים מידי פעם, גיר נפח את נשמתו בפעם השניה באחת המכוניות.\בקיצור תחזוקת שבר לא הולכת כאן אלא השקעה קפדנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על הדור הקודם וגירסת סדאן. תראה את האצ'בק אין מתחרה עם כזה תא מטען גדול ופתח הטענה ענק. הגיר של חברת אייסין היפנית כמו במזדה 6 עם 6 יחסי העברה גיר אמין מאוד

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לאופל האלו - דורשות תחזוקה טובה של שמנים איכותיים בתקן DEXOS 1 GEN 2 חובה, אם שומש בשמנים אחרים ייתכן וכבר יש נזקים מתמשכים לבוכנות עקב תופעות ה LSPI. השמנים בתקן האלו נועדו למנוע את התקלות הנ"ל.

ובנוסף תקלות ידועות במערכות הקירור, פלסטיקה שנשברת ודולפת - דורש תחזוקה, לא הכי יקר, אבל צריך להיות עם יד על הלב ולשים גם לב.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, Gavrik כתב:

על מה אתה מדבר על האינסיגניה או על האסטרה?

על האינסגניה

לפני 16 שעות, liav12 כתב:

בנוגע לאופל האלו - דורשות תחזוקה טובה של שמנים איכותיים בתקן DEXOS 1 GEN 2 חובה, אם שומש בשמנים אחרים ייתכן וכבר יש נזקים מתמשכים לבוכנות עקב תופעות ה LSPI. השמנים בתקן האלו נועדו למנוע את התקלות הנ"ל.

ובנוסף תקלות ידועות במערכות הקירור, פלסטיקה שנשברת ודולפת - דורש תחזוקה, לא הכי יקר, אבל צריך להיות עם יד על הלב ולשים גם לב.

ברור שצריך תחזוקה טובה אבל מקבלים תמורה באיכות הנהיגה ונעימות הנסיעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אישית אני לא חושב אישית שאיכות נסיעה בינונית ונעימות של נהיגה שווה ביקור תכוף במוסך או הוצאה כספית גבוהה על תיקוני מנוע וכו'.

הוא מדבר על אסטרה ברלינה לא אינסיגניה שידוע לי שהיא נוחה יותר בהרבה, גם המנוע שונה.

מה שאני אומר שכל עוד הרכב תוחזק כמו שצריך לא אמורות להיות בעיות מיוחדות, אבל לא הייתי מחפש הרפתקאות.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 674 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...