Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלגל יניקה טיימינג פג'ו 407 2.2


csmoti
שימו לב! השרשור הזה בן 685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

ברשותי פג'ו 407, דגם מנוע 3FY (2.2L) שנת 2008.

הרכב איתי מיומו הראשון, מטופל היטב לפי הוראות יצרן כמו שעון. ובניגוד לסטיגמות על אחיו הזרוקים היום במגרשי הגרוטאות, אני מאוד נהנה ממנו ומעולם לא עשה היו לי בעיות מיוחדות.

עד אתמול.

משיחות עם מספר מוסכים מורשים (וזה שכרגע האוטו נמצא אצלו ופירק את הטיימינג) התברר שהתקלקל גלגל היניקה של הטיימינג.

עד כאן הכל אחלה.. עד הרגע שניסינו להשיג את החלק.

מסתבר שהחלק לא קיים בארץ בשום מקום ועלות החלק לפני משלוח מחו"ל הוא 5000 שח.

כולם כולל כולם נתנו לי את אותם סדרי הגודל במחיר.

שאלתי:

1. האם התופעה מוכרת למישהו? 

2. האם מישהו מכיר דרך אחרת להשיג את החלק? אולי מפירוק? (רכבי 407 עם מנוע 2200 די נדירים בארץ למיטב הבנתי, והחלק קיים רק במנועי 2200)

3. מכון שיודע לשפץ את החלק בארץ?

 

רב תודות לעוזרים!!

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופציה נוספת היא אליאקספרס.

400 דולר בלי מיסים (אולי יצליח לעבור גם בלי...)

US $362.18  9%OFF | Baificar Brand New Genuine Timing Camshaft Variator Hub 0805A5 For Peugeot 406 407 807 Citroen C8 2.2 16V 158/163HP
https://a.aliexpress.com/_vSAq1b

 

אבל לפני שאתה מזמין, ספר אם קדם איזה אירוע לתקלה ומה בכלל הבעיה ברכב שבגללה פורק הטיימינג לבדיקה הזו.

 

 

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסימפטומים לתקלה התחילו בערך שבועיים לפני. המנוע היה נחנק בסל"דים נמוכים בתחילת הנסיעה, והייתי צריך להגיע לחצי מצערת כדי ש"יפתח" ויתחיל לנסוע רגיל. זה היה קורה בעיקר בבקרים והחמיר מיום ליום גם בתחילת נסיעה כשהמנוע חם.

עד שיום אחד תוך כדי נסיעה, כשהגיע לסל"ד 2200 בערך נשמע רעש חזק כמו כשמפעילים סטרטר כשהמנוע עובד והסחיבה גם ירדה קצת תוך כדי.

מתחת ל2200 המנוע סחב יפה ולא היה רעש.

בסרק זה היה קורה בסל"ד 4000. 

ובנוסף מאז שהתחיל הרעש, הוא כבר לא היה נדלק בנגיעה אלא אחרי 5-6 נסיונות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, איציק נ. כתב:

אופציה נוספת היא אליאקספרס

אני חושב שדיברתי איתך ספציפית על המקרה, אבל אשתף את כולם.

 

מכר שלי רכש חלק דומה עבור מנוע RFJ (מנוע 2.0)

מאותו המוכר. החלק הגיע באריזה מקורית, עם כל הסימונים וכל ההטבעות.

 

רק ש..

ברגע האמת, החלק לא "התלבש" על הקאמשפט ולא ניתן היה להשתמש בחלק. במזל היה את החלק ל-ג'אן והוא נרכש (במחיר מלא!) לטובת סגירת הרכב.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי תופעה דומה לאחר שהתעסקתי עם המשאבת דלק (סיטרואן C4 מנוע 2000 RFJ 143 כ"ס עם תיזמון שסתומים משתנה).


מסתבר שבמשאבה שהתקנתי (מגנטי מרלי לדגם הזה) היה איזה פגם בווסת לחץ דלק והוא השתחרר ממקומו והיה "חצי בחוץ".

 

אותן תופעות בדיוק כמו אצלך למעט הרעש "סטרטר" שאתה טוען שהיה לך בנסיעה.


רעש טרקטור אקראי.

לא תמיד מניע מכה ראשונה.  

לא מגיב ללחיצה על הגז (אלא אם זה פול גז).

לפעמים נוסע סבבה לפעמים לא רוצה לזוז מהמקום.

 

אני חושב שיש סיכוי שהבעיה אצלך היא לא בהכרח במשאבת דלק אלא אולי בהזנה למשאבה - אבל זו הבדיקה הראשונה לעשות.

ההזנה למשאבה מגיעה מתיבת נתיכים PSF1 שלא מחזיקה לאורך כל חיי הרכב.

אם היא המקורית מ 2008 - במקרה הטוב 10 שנים, במקרה הרע שנתיים. טווח דיי מטומטם.

כמו כן כדאי לבדוק גם את התקע למשאבה שהוא לא נשרף\פינים שרופים.

בדגם ה 2 ליטר יש גם סולונואיד לחץ שמן סמוך למצת מספר 4 (צמוד לטיימינג), צריך לודוא שהתקע תקין והסולונואיד תקין (הוא לא יקר אגב).

כשנתקלתי בתופעה, המלחמה הראשונה היתה מול הסולונואיד הזה. התקע נשבר לי שנגעתי בו - אז שמתי תקע חדש. הסולונואיד היה תקין (נקי לחלוטין) ותיפקד היטב בבדיקה "הפעלה" מול המחשב.
בדיעבד, כמו שאמרתי, הכל היה בגלל לחץ דלק לא סדיר. הסולונואיד המקורי של האוטו עדיין עליו, אגב. לא הוחלף.
 

בקיצור, הבנת את הכיוון שלי.

לפני שאתה רץ לשפוך 5000 שקל, בדוק לחץ דלק, הזנת חשמל למשאבת דלק ותיבת נתיכים PSF1.

 

איציק

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...