Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 דיזל סטייג' 1


שימו לב! השרשור הזה בן 694 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי אז יש לי פיג'ו 208 דיזל 1.6 BLUEHDI, דגן מנוע DV6FD הספק 100 כ"ס

בגדול וברוב המקרים הרכב מספק מבחינת ביצועים

אבל יש סיטוציות ספצפיות שבהן חסר כוח ובכללי הייתי שמח לקבל יותר כוח זמין בסלד נמוך

 

קראתי כאן באחד מהשרשורים שהעלאת ההספק יכול לגרום לבעיה במערכת הDPF, 

לכן נשאלת השאלה אם כדאי בכלל להכנס לברוך הזה,

אם והעדכון תוכנת ניהול מנוע יביא לפגיעה באמינות של המנוע/הרכב אני חושב שכדאי לוותר על זה

לכן שאלתי הראשונה אם יש כאן בפורום בעלים של הרכב הזה שעברו סטייג' 1

או לפחות בעלים של רכב עם מנוע זהה שעבר סטייג' 1 

 

השאלה השניה היא איפה כדאי לבצע את זה ואיזו תוכנת מדף לבחור

מבירור קצת שעשיתי הבנתי שיש בשוק תוכנה של

PCP

BR PERFORMANCE

AVON TUNING

 

הראשונה PCP כך נאמר על ידי הסדנה מבטיחה העלאה של 40 כ"ס ו10 קג"מ (נראלי קיצוני מידי)

ושתי התוכנות האחרות לפי בעלי הסדאנות מעלות ב30 כ"ס ו6-7 קגמ (נשמע יותר ריאלי)

 

דעתכם וניסיונכם אשמח לשמוע

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כבר כמה שנים, לא זוכר בדיוק כמה.

התקנתי אצל e&a autosport,

בסה"כ התחושה מאוד טובה הרכב הגיב הרבה יותר טוב, הצריכת דלק לא הורעה בצורה משמעותית.

אין לי בעיה עם הDPF, התעוררה לי בחודשיים האחרונים תקלה שקשורה למזרק אוריאה P20F6 ,שהתעוררה גם ברכבים ללא שיפורים 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם המיליון, ברכבים האלו כולם עובדים לפי "טווח שיפור" לא נראה לי שיעשו פיין טיונינג, תקראה לזה "שקשוקה טיונינג".

2022-05-21_16-03-00.thumb.png.ef104692011944b4a083cc93d3fe5988.png

 

זה המקסימום, מפה כל טיונר יבחר לפי מצב מכני של הרכב הספציפי, מודעות של נהג בקשר לחשיבות איכות חלפים/זמן טיפול ואיזה רצועת כח רוצה.
אבל טיונר נורמלי לעולם לא ילך עד המקסימום, ומעולם לא שמעתי 10 קג"ם נוספים ב-STG1 למנוע הזה.

בקשר ל-DPF/FAP/SCR ממש אין בעיה אם הטיונינג איכותי, וברכב הזה ספציפית כמו שצויין, ממילה שאלה של זמן מתי יהיה לך תקלה במערכת האוריא ;) 
 

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזה פיין טיונינג ? 

בשורה תחתונה ראיתי הרבה תוכנות מדף שכולם מציעות 30 כ"ס העלאה ו 6/7 קג"מ 

 

כיצד לבחור חברה ? או שכולם בתכלס אותו דבר אם ההספק והקגמ זהים בהעלאה שלהם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 694 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...