Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי רכישת 3008 דיזל 0 קמ -מתלבט בשל מחירי הסולר והשמפעת על שוק יד 2 בשנים הקרובות


tde
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני שוקל לרכוש 3008 דיזל אקטיב פק בעסקת 0 ק"מ, הנסועה כ 20 אלף בשנה ,  למרות דיבורים על מחסור נראה שיש מלאי זמין אצל מרבית הספקים באספקה כמעט מידית.

העלייה במחירי הסולר גרמה לי לשקול שנית את נושא הדיזל (בפיזו לא שוקל רכישת גרסת בנזין), 

אם מחירי הסולר ימישכו ככה יש סימן שאלה גדול על  הכדאיות בחסכון ובשל כך והסיפורים על סור מהול  חשש שבעוד מספר שנים לא ניתן יהיה כלל למכור את הרכב . מה דעתכם,

 

בשוליים אעיר שאני שוקל לדחות רכישה ולמהתין לנירו החדשה (בגרסת פלאג אין.)

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדלק לא ימשיך לעלות ככה במתכונת שלו כרגע, זה ירגע עם הזמן אולי אף ירד

הרכב עצמו מבוקש בשוק היד 2 ודיזל תמיד יהיה לו ביקוש, לא נראה לי שיהיה בעיה כלשהיא למכור אותו בעתיד שכן רכבים כאלה מבוקשים יותר..

לא יודע על הקטע של סולר מהול, אם אתה מתדלק במקומות שאתה מכיר לא תהיה בעיה עם זה

 

אם אתה משווה את האוטו עצמו לנירו ניראה לי שה 3008 יותר טובה

למרות שהיברדי פלאג אין נישמע כמו חלופה טובה מאוד 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, ofer3212 כתב:

הדלק לא ימשיך לעלות ככה במתכונת שלו כרגע, זה ירגע עם הזמן אולי אף ירד

הרכב עצמו מבוקש בשוק היד 2 ודיזל תמיד יהיה לו ביקוש, לא נראה לי שיהיה בעיה כלשהיא למכור אותו בעתיד שכן רכבים כאלה מבוקשים יותר..

לא יודע על הקטע של סולר מהול, אם אתה מתדלק במקומות שאתה מכיר לא תהיה בעיה עם זה

 

אם אתה משווה את האוטו עצמו לנירו ניראה לי שה 3008 יותר טובה

למרות שהיברדי פלאג אין נישמע כמו חלופה טובה מאוד 

אשמח לעוד התייחסות של בעלי דיזלים... תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי. מיד עשיתי שורט על USO . נקווה לטוב. המחיר יכול לעלות בדיוק כמו אינפלציה , זה לא תלוי בישראל. 

מבחינת שוק הרכב , ישראל תמיד היתה בפיגור גדול מאחורי העולם המערבי. פה אני לא רואה שינוי יעדים או חקיקה (אולי מיסוי חשמל).. בכלל בתחום האנרגיה הירוקה אנחנו מאחור.  

לא רואה צניחה במחיר הסוללות לרצפה. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה ברורה, מחיר הסולר ימשיך לעלות והמדינה לא מתערבת כי היא מרוויחה מזה המון כסף.

בקצב הזה תצטרך בסוף למשכן את האוטו בשביל סולר 😁

זה ידיעה מחודש שעבר:

הסולר כבר ב-10.31 שקל לליטר, המדינה לא ממהרת להתערב

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Gopher כתב:

המדינה לא מתערבת כי היא מרוויחה מזה המון כסף

היא תתערב. השיקולים הם אינפלציה ועליית מחירים כי מחיר הסולר משפיע על כל דבר בערך.

 

ממה שראיתי השבוע מחיר הסולר גבוה מהבנזין  (הגיוני מכיוון שהמדינה הורידה בלו רק על הבנזין משום מה) - אבל הרמות ההזויות של חודש שעבר מתחילות להתמתן בתחנות מסוימות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, פריג'י כתב:

היא תתערב. השיקולים הם אינפלציה ועליית מחירים כי מחיר הסולר משפיע על כל דבר בערך.

 

ממה שראיתי השבוע מחיר הסולר גבוה מהבנזין  (הגיוני מכיוון שהמדינה הורידה בלו רק על הבנזין משום מה) - אבל הרמות ההזויות של חודש שעבר מתחילות להתמתן בתחנות מסוימות.

 

על המדינה לא הייתי סומך לצערי, המחירים ממשיכים לעלות ותחנות הדלק חוגגות. סולר זה לא משהו שתרצה לבנות עליו לטווח רחוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמעט לא תלוי במדינה . סולר אינו מוצר בפיקוח. מחיר הנפט בעולם הוא זה שיכתיב. 

נכון ,התייקרות בסולר תשפיע גם על מי שנוסע ברכב חשמלי. זה פשוט משפיע על מחירי הסחורות במשק. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפז פ"ת תדלקתי אתמול 7.20 באשראי 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוק הרכב עובר שינויים משמעותיים. שינויים משמעותיים לא מתרחשים ביום אחד, זה תהליך שהוא בד"כ ארוך מאוד - וכזה שמתרחש על פני כל הגלובוס, זה יכול לקחת במקרה הטוב שנים רבות, במקרה הפחות טוב, כמה עשורים.

אין לדעת איך, מתי וכמה זמן יקח עד שיסתיים תהליך שכזה, אם בכלל.

אי לכך, קשה מאוד להתייחס למצב השוק של המכוניות בעוד X שנים, אין לדעת מה יוליד יום.

 

מחירי הסולר בעשור האחרון, לאחר הנחת תחנה,  היו צמודים פלוס\מינוס למחירי הבנזין. פעם קצת פחות, פעם קצת יותר.

ברוב המקרים, ההבדל בצריכה בין בנזין לדיזל על אותו הנפח הוא כמה עשרות אחוזים.
גם במקרים קיצוניים של הפרש של 10% בין ליטר בנזין לליטר סולר, עדיין הסולר משתלם יותר, במיוחד למי שנוסע 20K ק"מ בשנה.

* גילוי נאות: מחזיק 2 דיזלים (ברלינגו, 3008).


איציק

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...