Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10 אוטומט או שברולט ספארק?


Ronithen
שימו לב! השרשור הזה בן 809 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נראה שהמחאה עשתה את שלה ונכון לשעה זאת ביטלה יונדאי את גיר רובוטי וחזרה לאוטומט הייתי רוצה לדעת מה דעתכם והאם השוני בין הרכבים מהותי תודה

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה ראית שחזרו לגיר אוטומטי פלנטרי?

לפי המפרט באתר של יונדאי ולפי המחירון שלהם, הגיר עדיין רובוטי חד מצמדי.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, dorsht כתב:

איפה ראית שחזרו לגיר אוטומטי פלנטרי?

לפי המפרט באתר של יונדאי ולפי המחירון שלהם, הגיר עדיין רובוטי חד מצמדי.

רשום אוטומט 

 

Screenshot_2022-01-27-20-22-27-61_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, yoav911gt2 כתב:

במחירון רשום אלקטרוני (שזה סוג של אוטומטי), אז זה לא סותר. 

זה עדיין רובוטי חד מצמדי.

הא אוקיי זה הרבה פחות טוב מאוטומט?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא חלק כמו אוטומט רגיל, והביצועים מסורסים בהשוואה לדגם הקודם. היתרון שלו זו צריכת דלק נמוכה בהרבה.

אפשר לנסות להתרגל אליו ואפשר שלא. הגיר בספארק יהיה הרבה יותר זורם לעומתו. 

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אהבתי בכלל את הגיר הרובוטי, מעצבן ועם השהיות מורגשות, הגיר בספארק כדיף וגם המנוע חזק משמעותית.

אך היונדאי נוחה יותר, מושבים תומכים יותר ומרווחת יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת יונדאי כשהם רושמים אוטומט, זה כולל גם רובוטי.

כי הם יוצאים מנקודת הנחה שרוב הלקוחות לא יודעים מה ההבדלים בין רובוטי לפלנטרי ולרציף.

וכל עוד אין לך קלאץ ללחוץ עליו, אז זה אוטומט..

 

מנסיון עם פיקנטו בעלת אותו הגיר, מדובר בזוועה אמיתית.

אין לי דרך אחרת להגדירר את זה.

הם סירסו כל חדוות נהיגה שיכולה להיות.

פשוט לא לגעת.

הספארק עדיפה משמעותית עליה

עריכה אחרונה על ידי roy007
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק לפני שנה עשיתי עם אחותי נסיעות מבחן על המיני האלה.

היה לה i10 2011 ידני, היתה מרוצה ממנו ורצתה באופן טבעי לקנות כזה חדש, אבל אוטומטי הפעם.

אין לה שום מושג באיזה אוטומט היא נוהגת,

אבל היונדאי 10 החדש הרגיש לה חלשלוש (למרות שבפועל הוא חזק יותר מזה שהיה לה)

וההשהיות בהחלפות הילוכים הרגישו לה כאילו משהו לא בסדר באוטו

"אני שמה גז והאוטו לא מגיב..."

הספארק אמנם אפרורית יותר מבפנים, אבל הנסיעה מרגישה שתי ליגות מעל היונדאי.

היא קנתה בסוף את הספארק (חדש) ומרוצה ממנו מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, roy007 כתב:

כי הם יוצאים מנקודת הנחה שרוב הלקוחות לא יודעים מה ההבדלים בין רובוטי לפלנטרי ולרציף

קבל תיקון: מנצלים שרוב הלקוחות לא יודעים...

ולענייננו: סבלנו מספיק מפרשת טויוטה קורולה הרובוטית המטלטלת (תרתי משמע...), גם הייתה חד מצמדית בשנים 2008-2013, המפח נפש של הקונים הגיע עד כדי כך שהייבואן חייב נסיעת מבחן לפני ביצוע ההזמנה. כללית, בשנים אלו המכירות ירדו כמעט לאפס, טויוטה הייתה רוצה לשכוח פרק זה מההיסטוריה שלה (ראה קישור מצורף).

אז לגבי i10: יבואן יונדאי מתנהל בצורה לא הוגנת,  זורק שהגיר אוטומטי ולא מוסיף... המלצתי, לא להיכנס לפינה הזאת ואם מתעקשים, חובה לקחת נסיעת מבחן.

להלן קישור לטראומת טויוטה גיר רובוטי:

https://m.ynet.co.il/Articles/5464046

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, Basko כתב:

קבל תיקון: מנצלים שרוב הלקוחות לא יודעים...

נכון מאד אתה צודק

יונדאי וקיה צריכות להיות שקופות בנוגע לגיר ולומר בדיוק מהו ברכבים האלה.

אני יודע שהסיבה העיקרית להתקין גיר שכזה הוא בעיקר כלכלי, אך אני תוהה אם משכללים את הירידה החדה במכירות, האם זה משתלם?

האם נזקי העבר של הגיר הזה ביצרנים אחרים לא לימד אותם משהו?

זה חבל כי מדובר ברכבי מיני טובים, שרכיב אחד הורס אותם.

עריכה אחרונה על ידי roy007
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם עברו לגיר הרובוטי בגלל זיהום אוויר נמוך יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן מביא אותה כי הוא מאמין שהוא יכול למכור ולפי המצב בשטח הוא אכן מצליח למכור כאלה, גם אם לא באותה כמות של הקודמים.

זה לא שקיימת ליבואן אלטרנטיבה אחרת, הוא מוכר מה שהיצרן נותן לו וכנראה שהוא מרוויח מספיק מהדגם אם הוא עדיין ממשיך לייבא אותה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 809 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...