Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן T-Cross, האם עלויות הטיפול באמת גבוהות?


Chikel
שימו לב! השרשור הזה בן 800 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי כולם,

אנחנו חושבים לקנות את ה-T-Cross החדשה אבל חוששים מעלויות טיפול גבוהות.

האם השמועה נכונה, שטיפול ברכבי פולקסווגן גבוה משמעותית יותר ממכוניות אחרות?

האם למישהו יש את הדגם הזה ויכול לתת הערכה מה עלויות תחזוק שנתיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש שטויות… אנשים אוהבים לדבר שטויות

הטיפולים בפולקסוןגן ממש לא יקרים ואפילו זולים יוצר ממאזדה ומקאיה לדוגמא

 

יש לי  טיגואן 2019 טיפול קטן עלה לי 630 וטיפול גדול עלה לי 1000 שח בצמפיון 

 

לחבר שלי יש טי קרוס 2020 ובדיוק אותם מחירים הוא שילם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם הטיפולים בצ'מפיון היו יקרים, רוב היצרנים יישרו קו והעלו מחירים כך שהיום מדובר במחיר ממוצע.

מה שכן, לדעתי סיאט ארונה או סקודה קארוק יהיו עדיפות. הארונה זול ומאובזר יותר, הקארוק מרווח ומציע תא נוסעים נאה ואיכותי יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Mike808 כתב:

פעם הטיפולים בצ'מפיון היו יקרים, רוב היצרנים יישרו קו והעלו מחירים כך שהיום מדובר במחיר ממוצע.

מה שכן, לדעתי סיאט ארונה או סקודה קארוק יהיו עדיפות. הארונה זול ומאובזר יותר, הקארוק מרווח ומציע תא נוסעים נאה ואיכותי יותר.

קארוק זו קטגורית גודל ומחיר אחרים, מניח שכוונתך לקאמיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קאמיק מרגיש ממש זול בפנים עם כל הכבוד… הוא גם לא מרגיש גיפון אלא סתם סטיישן

 

הטי קרוס הרבה יותר יפה ממנו ומרגיש גבוה יותר

שלא לדבר על איכות החומרים בטי קרוס שהיא יותר טובה מהקאמיק

 

לך תשב בקאמיק בסכונוצ ת ותשב בטי קרןס וצרגיש את ההבדל 

 

יש גם הבדל בבידוד רעשים לטובת הטי קרוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי בטי קרוס וקאמיק ראש בראש יום שלם, תאמין לי שאני מכיר היטב את ההבדלים.

טי קרוס היום נחות אפילו מהארונה אחרי מתיחת הפנים מבחינת איכות חומרים ואבזור. הוא ממש לא שקט ותא הנוסעים שלו מרגיש הכי זול ומאכזב בשלישיה הזאת, אין חומרים רכים והכל פלסטיק קשיח.

לקאמיק תא נוסעים עדיף על שניהם עם דשבורד מחומר עבה, ריפודים איכותיים יותר וגימור עדיף בכל מקום שמסתכלים עליו. המינוס שלו הוא באמת תנוחת ישיבה נמוכה.

לגבי העיצוב זה עניין של טעם, לדעתי כולם נראים נחמד, הקאמיק באמת קצת יותר נמוך אבל עדיין נראה טוב.

מבחינת תמורה למחיר ארונה FR יקר ב-2,000 ש"ח מטי קרוס בסיסי והוא מאובזר יותר. ארונה FR 1.5 יקר ב-2,000 ש"ח מהטי קרוס המאובזר וגם הוא עסקה עדיפה לטעמי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 800 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...