Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כשמכוניות משומשות הופכות למכרה של זהב ?


Daniel.K
שימו לב! השרשור הזה בן 813 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אני קראתי את הכתבה הזו אתמול, והתעניינתי אז קראתי עוד כמה כתבות, שדווקא אמרו שהמצב לא מאוד קרוב לפתרון.

 

חוויה אישית: חיפשתי רכב לפני כחודשיים, חזרתי לבדוק אתמול, ולתחושתי המחיר לאותם רכבים עלה בזמן הזה (מחפש מיני/סופר מיני באזור שנתוני 2015).

 

אז מה לדעתכם יפתור את העניין?

- אספקת הרכבים החדשים לאנשים פרטיים שהזמינו?

- אספקת הרכבים החדשים למגרשי הליסינג שיצטרכו לפנות את המקום ולמכור את הרכבים הישנים?

- הפתרון בכלל לא באופק כי יש איזו בעיה עולמית עם הנושא?

 

והכי חשוב - מתי זה יפתר להערכתם?

עריכה אחרונה על ידי Alex23
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 19 דקות, Alex23 כתב:

והכי חשוב - מתי זה יפתר להערכתם?

לדעתי זה לא יפתר, כי אין כאן בעיה.
היה נהוג שרכב מאבד שווי בצורה חדה לאחר עליה לכביש והמחיר היה צונח לחצי תוך מספר שנים. למעשה, רכב שעבר כמה עשרות אלפי קילומטרים, טופל ותוחזק כראוי, נותן תמורה בדיוק כמו רכב חדש ואין הצדקה ממשית לירידת ערך כ''כ חדה.
עכשיו אנשים מתחילים להבין ולשנות את התפיסה וזה מתבטא במחירי יד שניה.

  • רעיון גרוע 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Haim_gds כתב:

אפשר לחשוב שלפני שלוש שנים לנסוע היה סיכון אדיר כל יום שלא תחזור הבייתה...

אני לא מצליח להבין מאיפה הגיעה ההיסטרייה הזו  שתיקון סטייה מנתיב נהפך להיות כל כך חשוב כמו כריות אוויר/אזורי ריסוק. אפשר לחשוב... בסופו של דבר חלק גדול מהמערכות "מצילות חיים" האלה הם בעצם ההכשרה הבסיסית ביותר של כל נהג. 

-מניעת פנייה לשטח מת לא אמורה בכלל לפעול אם הנהג מסתכל במראות והן מכווונות

-בלימה אוטומטית לתנועה חוצה מאחורה לא תפעל אם תסתכל במסך כשאתה עושה רברס ותאזין להתרעה (שלא נדבר שחנייה כזו בסיגנון הערסי פשוט דורשת שיקטפו את הזנב של הרכב החונה)

מערכות אודיאו המתממשקות לרכב ולטלפון אפשר למצוא באבו-עלי (אקספרס), לא חושב שב 10 שנים האחרונות היה רכב משפחתי שלא הציע לפחות חלק מהיכולות האלה.

אולי לבלימת חירום יש איזה שהיא תועלת אבל בשביל זה להחליף רכב כל שלוש שנים?

 

גילוי נאות: אני נוסע בענתיקה בת 13 ולא מוצא שום תמריץ לעבור לרכב "חדש"

חלק ממטרת המערכות זה נוחות, חיסכון במכות פח וכו'

אה ואנחנו כבני אדם לפעמים טועים, בכל תחום, מערכות אלו מצילים חיים לא מעט והרבה מאוד חיסכון בנזקי ממון.

מוכח.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, אליהו שבת כתב:

חלק ממטרת המערכות זה נוחות, חיסכון במכות פח וכו'

יש להן גם תופעות לוואי - אשליית ביטחון והורדת ערנות למתרחש בסביבה.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המגרשים מניסיוני לא מלאים. 

הם מלאים בפיקנטו, זה כן, וספארק. כן. פחנועים יש. אבל שם זה די נגמר. 

בכל מגרש היה פיקנטו במערום. 

 

הכל מפורסם מעל המחירון, גמישות אפסית, רכבים נעלמים אחרי יום. 

 

חוויתי את זה גם כשמכרתי שני רכבים, וקניתי אחד. זה השוק וככה הוא היום. כנראה הכתב ניסה ל"קבל מחיר" והבין שאין. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Haim_gds כתב:

אני לא מצליח להבין מאיפה הגיעה ההיסטרייה הזו  שתיקון סטייה מנתיב נהפך להיות כל כך חשוב כמו כריות אוויר/אזורי ריסוק. אפשר לחשוב... בסופו של דבר חלק גדול מהמערכות "מצילות חיים" האלה הם בעצם ההכשרה הבסיסית ביותר של כל נהג. 

 

תגיד, אתה יודע שהסיפור של אנדרסן הוא אגדה, כן? 

לילד שצעק "המלך הוא עירום" עוד באותו היום ערפו את הראש עם גליוטינה. וגם להורים שלו.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • מצחיק 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, omar87 כתב:

הבעיה שאנשים עצמם לא טורחים לשנות את המצב, הרי יש היום אתר מחירון ארצי (מחירון העםמחירון רכב - משרד התחבורה (www.gov.il)  ) , והמוכר\קונה פרטי לא טורח לעדכן בעמדת הדואר, ואז אנחנו נאלצים להאמין למר יצחק!

המוכר אמור מיוזמתו לבקש להודיע על מחיר המכירה?

כי ממני לא ביקשו כלום וגם לא טרחו להסב את תשומת ליבי על המחירון הזה.

בשמחה הייתי מעדכן בכמה מכרתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצב הוא ממש לא פיקציה, ויש לא מעט דגמים שזמן ההמתנה להם לא ידוע, או ארוך מאד.

 

קשה מאד למצוא מכוניות משומשות במצב נורמלי במגרשים. קרובת משפחה שלי שחיפשה כמה שבועות ספייסטאר בת 3 במצב ובמחיר סבירים, התייאשה ורכשה חדשה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Boltik כתב:

לדעתי זה לא יפתר, כי אין כאן בעיה.
היה נהוג שרכב מאבד שווי בצורה חדה לאחר עליה לכביש והמחיר היה צונח לחצי תוך מספר שנים. למעשה, רכב שעבר כמה עשרות אלפי קילומטרים, טופל ותוחזק כראוי, נותן תמורה בדיוק כמו רכב חדש ואין הצדקה ממשית לירידת ערך כ''כ חדה.
עכשיו אנשים מתחילים להבין ולשנות את התפיסה וזה מתבטא במחירי יד שניה.

אם אתה צודק זה לא בגלל הסיבה הזאת

ישראל ישראלי שקנה רכב ב- 10-20 מעל המחירון מעולם לא ימכור אותו במחיר מחירון. חלילה לא יצא "פראייר"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מחסור אבל יש גם הסטריה.

אם פעם היו אומרים למישהו לחכות 3 חודשים לרכב לא היו עושים מזה סיפור, אבל היום? חתיכת סיפור.

 

מסכים שיש דגמים שזמן ההמתנה אליהם הוא שנה+ אבל הם בודדים ובקצה.

לרוב הדגמים יש כבר זמן המתנה סביר ויש גם דגמים עם זמן אספקה מידי שלא ברור לי למה השוק שלהם ״השתגע״.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rydacwz6f

זה המצב בגזרת החשמליים, חבר שנוסע עם טסלה כבר כמה חודשים ולא רוצה למכור קיבל כבר כמה הצעות של קח הזמנה פתוחה של חדשה ועוד כמה אלפים ותן לי את שלך עכשיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הבעיה היא דחיית סיפוקים

מה הבעיה להמתין כמה חודשים?

אפשר לחשוב שבהזמנת רהיט לא ממתינים כמה חודשים 

ולמי שיש זמן המתנה ממושך פשוט עוברים ליצרן הבא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, אליהו שבת כתב:

אז הבעיה היא דחיית סיפוקים

מה הבעיה להמתין כמה חודשים?

 

כמה חודשים זה יכול להיות גם חצי שנה.

האם אתה יכול כיום להתנהל ללא רכב במשך חצי שנה - אז אין בעיה. אם לא - אז תשלם קצת יותר על רכב...

זה לא בהכרח דחיית סיפוקים - ללא רכב, אתה לא מגיע בזמן לעבודה, אתה לא מגיע בזמן לגני הילדים ולבית הספר, אתה לא יכול לצאת מהבית בסופי שבוע ועוד.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, אליהו שבת כתב:

אז הבעיה היא דחיית סיפוקים

מה הבעיה להמתין כמה חודשים?

לדעתי טסלה הצליחו לייצר לחץ על הקונים פוטנציאלים עם טריק שיווקי ישן "רק היום!". כמות קטנה של רכבים נמכרה במחיר מאוד אטרקטיבי, לאחר מכן התחילו לעלות את המחיר במרווחי זמן קצרים וזה נותן הרגשה מאוד ברורה שמי שלא קונה היום - מפסיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 813 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...