Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סורנטו או פולקסווגן טיגואן אולספייס


Yanai Edri
שימו לב! השרשור הזה בן 693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל רכב 7 מקומות נחטף מעל המחירון. לכן לא נכון להשוות את הטיגואן הקודם (5 מקומות) ל7 מקומות החדש.
אני חיפשתי במשך שנה  ללא הצלחה את הרכבים משנת 2018+:  אאוטלנדר פרימיום/ סורנטו Ex או GT שמור, הם פשוט נחטפו עוד באותו היום ונמכרו ביותר מ10K מעל המחירון.

לכן נפלה החלטה להזמין חדש ( מתכננים להחזיק 8+ שנים ) - 
דבר ראשון הלכנו לאאוטלנדר - דגם חדש, יפהפה, לא גדול מדי (אנחנו די נמוכים וילדים קטנים אז פצצה בשבילנו), מאובזר ואמין. השירות באולם תצוגה ברעננה היה מעל ומעבר בכל הפעמים שהגענו. גם לאחר קבלת הרכב לא שכחו אותנו, וכל בעיה נענתה בחיוך ובניסיון לעזור ולא להתנער (לכן המלצנו לחברים שלנו גם ללכת לאולם התצוגה ברעננה)

לא הסתכלתי על פולקסווגן/סקודה - כי לקונצרן ולנציגי מכירות יש יחס זוועה וככה גם במוסכים המורשים של היבואן (זלזול מטורף). וגם לא התרשמתי לחיוב מאמינות לטווח הרחוק מרכבי פולקסווגן. שים לב שיש כרגע רק עם מנוע 1500 אז לא ברור איך אתה שוקל אותו.

הלכתי גם לסוכנות של קיה ברעננה ופשוט זלזלו בנו (קיאה סורנטו), לא התייחסו אלינו או לנוכחות שלנו באולם התצוגה, הנציגים מקשקשים ביניהם ועסוקים בלעשן, וגם לא הייתה סורנטו EX אלא רק Urban ועוד דגם של ה270 אלף.

אם הייתי במקומך (3 שנים) הייתי קונה רכב עם מוניטין ישראלי - או סורנטו (EX) או אאוטלנדר Instyle (לדעתי, התמורה הכי טובה לכסף).

עריכה אחרונה על ידי Paprika-Metuka
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממתין מיולי לאאוטלנדר שלי - הזמנתי דגם פרימיום-  עזוב את כל הגימורים שלא נראים טוב באאוטלנדר, ולא חסר, (מעבר למכסה מנוע שנראה כמו שעומד לעוף במהירות מסויימת*)
הייתי אמור לקבל את הרכב בינואר , דחו אותי לבפרואר ואז למרץ ושבוע שעבר התקשרו לומר שאני לא מקבל את רכב עם מסך דיגיטאלי (שהנציג בחברה כל הזמן הבטיח לי שאני מקבל עם מסך דיגיטאלי *)
וגם שההורדה של החלון בלחיצה אחת תהיה רק לנהג ולא לכול החלונות.
אחרי חודשים של הבטחות שלא יפגעו לי באיבזור - ובנוסף הפיצוי שהציעו היה עלוב ביותר .
אני בגלל זה פתחתי עוד הזמנה לטיגואן - ותראה - הוא מגיע מאובזר יותר, מדוגם יותר גימורים יותר איכותיים , נכון שהחזית שלו לא מרשימה כמו האאוטלנדר - ואין לו גג נפתח
אבל זה מתגמד בכל המסביב שהוא מביא איתו.

כרגע אני עם 2 הזמנות פתוחות שהטיגואן אמור להגיע במרץ (חודשיים אחרי פתיחת הזמנה*) והאאוטלנדר מגיע אמצע- סוף אפריל - כמעט 10 חודשים מההזמנה.

ולגבי זילזול - אני הרגשתי ממש הפוך - מיציבושי זילזלו בנו יותר בהרגשה

עריכה אחרונה על ידי Yanai Edri
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Paprika-Metuka כתב:

כל רכב 7 מקומות נחטף מעל המחירון. לכן לא נכון להשוות את הטיגואן הקודם (5 מקומות) ל7 מקומות החדש.
אני חיפשתי במשך שנה  ללא הצלחה את הרכבים משנת 2018+:  אאוטלנדר פרימיום/ סורנטו Ex או GT שמור, הם פשוט נחטפו עוד באותו היום ונמכרו ביותר מ10K מעל המחירון.

לכן נפלה החלטה להזמין חדש ( מתכננים להחזיק 8+ שנים ) - 
דבר ראשון הלכנו לאאוטלנדר - דגם חדש, יפהפה, לא גדול מדי (אנחנו די נמוכים וילדים קטנים אז פצצה בשבילנו), מאובזר ואמין. השירות באולם תצוגה ברעננה היה מעל ומעבר בכל הפעמים שהגענו. גם לאחר קבלת הרכב לא שכחו אותנו, וכל בעיה נענתה בחיוך ובניסיון לעזור ולא להתנער (לכן המלצנו לחברים שלנו גם ללכת לאולם התצוגה ברעננה)

לא הסתכלתי על פולקסווגן/סקודה - כי לקונצרן ולנציגי מכירות יש יחס זוועה וככה גם במוסכים המורשים של היבואן (זלזול מטורף). וגם לא התרשמתי לחיוב מאמינות לטווח הרחוק מרכבי פולקסווגן. שים לב שיש כרגע רק עם מנוע 1500 אז לא ברור איך אתה שוקל אותו.

הלכתי גם לסוכנות של קיה ברעננה ופשוט זלזלו בנו (קיאה סורנטו), לא התייחסו אלינו או לנוכחות שלנו באולם התצוגה, הנציגים מקשקשים ביניהם ועסוקים בלעשן, וגם לא הייתה סורנטו EX אלא רק Urban ועוד דגם של ה270 אלף.

אם הייתי במקומך (3 שנים) הייתי קונה רכב עם מוניטין ישראלי - או סורנטו (EX) או אאוטלנדר Instyle (לדעתי, התמורה הכי טובה לכסף).

ראשית תתחדש על האאוטלנדר!

מנוע 1500 של טיגואן מכניס בפינה את המנוע המיושן של האאוטלנדר העדכני.

ניסיוני עם נציגי המכירות של סקודה ופולקסווגן פשוט יוצא מן הכלל, שירות מדהים ביותר, הן צמפיון - מגדל צמפיון והן צמפיון ירושלים, כמה שחפרתי קבלתי שירות מדהים (צמפיון סקודה נתן לי לפני כשנה מעבר לשירות V.I.P גם הנחה חריגה מאוד).

ובפולקסווגן בתלפיות יושבים אנשים יוצאים מן הכלל ברמת השירות.

לקנות רכב על פי נציג המכירות זה לא נכון.

 

אני היית מבטל הזמנה על הורדת קוקפיט דיגיטלי, זה בערך מה שיש באאוטלנדר החדשה מעבר לישנה, לדעתי כמובן.

הטיגואן 1500 מגיע ברמת אבזור גבוהה וחריגה למחיר גם בתוך מותגי VW עצמם.

אווירת סוף שנה של הדגם.

 

שבוע טוב

 

עריכה אחרונה על ידי אליהו שבת
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מקטין את המיצובישי מעבר למה שהוא, אבל חשוב לציין שאפקט האמינות יוכל להיות אמיתי רק בעוד כ 3 שנים שנראה איך האוטו. הכל חדש בפנים ותמיד יש סיכוי לפאקים. גם גירים של סוזוקי  \ קיה שבקו חיים ורובוטיים של טויוטה בזמנו. כל ההילה של האמינות צריכה לקבל משנה תוקף כשנראה את  החבילה הזו במלואה לאחר 3 שנים ו100 אלף ק"מ. הרכב מרשים אך יש לו לא מעט חסרונות ולטעמי, לא מספיק יתרונות. לאנשים מסויימים הוא יכול להיות מושלם, לאחרים פחות. 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.12.2021 בשעה 21:00, אליהו שבת כתב:

בדילמה זהה

פסלתי את הטיגואן עקב כלום, זאת אומרת הכל נפלא והכל בסדר אך מדובר ברכב מתיישן כבר שרק כעת הגיע לארץ, מנוע נפלא אך צמא במיוחד, אין קייליס לדלתות אחוריות, אין עברית, אין בשורה, בא נאמר כך, שלא יהיה אי הבנה, הרכב נפלא ומרשים אך אותי כאחד שמגיע מקודיאק לא נתן כמעט  שום ערך מוסף. חושש שגם לא יימכר בקלות כמו הקודיאק, קודיאק זה כת.

 

לעומתה לקיה יש את הכל אך דבר אחד אין בגרסה הבסיסית - מנוע, מדובר במנוע לא גדול במיוחד על רכב כבד וללא טורבו עם 6 הילוכים כמו משנות ה90, יש לרכב גרסאות הינע עדיפות וממש מושלמות בעיני כדוגמת  הפלאג אין אך מחירם מוציא אותם מהקשר של חיסכון בשום צורה הגיונית (מעל 60,000) שקל תוספת.

(הפער לדוגמא בנירו הגיוני, כאן זה יצא מההגיון וחבל)

 

מה עשיתי? כלום, מחכה לאיזה חשמלית ראויה או שהיבואן התאפס על עצמו ויתמחר את הפלאג אין ב270, יודע כמובן שזה לא יקרה עקב המצב העולמי ועודף הכסף שיש כאן לאנשים בכיס.

אשכרה יש ים מיליונים שאנשים שופכים על הנאות החיים, נכון לתקופה זאת רכב זה כנראה אחת מהנאות החיים, אחרת אין הסבר הגיוני למה אנשים משלמים למוביל נוסעים מעל 300 אל שקל עם סמל של קיה בחזית.

 

כמובן עשיתי נסיעות מבחן ולא סתם רושם

אני כלל לא בטוח שמנוע הבנזין של הקיה ראוי לתואר אמין, למעשה המנוע הקודם ראוי לאחד הגרועים באמינות שקיה ייצרה אי פעם.

גרסת 2 ליטר של טיגואן עם גיר רטוב שאיתה מגיע האולספייס מראה אמינות גבוהה מאוד!

 

הקיה עושה מעל 100 מעל 10 שניות, ובצורה רועשת

הטיגואן כ7.7 שניות עם בעיטה בזנב בגלל הטורבו, אלו פערים שלחלקם, כמוני למשל דיל ברייקר

אז למה פסלת את הטיגואן? האיבזור שלו הוא בין המושלמים שמציעים כרגע בשוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר 7 מקומות למה לא קיה קרניבל/ספייסטורר/גרנד סניק...?

למה כולם כל כך מוכוונים ג'יפון ולא שימושיות?

 

בלי ביקורת, סקרנות נטו.

 

אני עם 2 ילדים שוקל אפילו ברלינגו, השימושיות שלו שולחת את כל הג'יפונים לפינה (בנוסח הז'רגון של השרשור).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, rev-Match כתב:

אם כבר 7 מקומות למה לא קיה קרניבל/ספייסטורר/גרנד סניק...?

למה כולם כל כך מוכוונים ג'יפון ולא שימושיות?

 

בלי ביקורת, סקרנות נטו.

 

אני עם 2 ילדים שוקל אפילו ברלינגו, השימושיות שלו שולחת את כל הג'יפונים לפינה (בנוסח הז'רגון של השרשור).

בעיקר בגלל תקציב, אם היה לי עוד כמה עשרות אלפים מיותרים - ההיתי הולך על האיוולטיס, מבחינת שימושיות - הטיגואן נותן מענה יותר טוב מבחינת אורך ככה שיש באגז טוב ושורה שלישית סבירה , אבל הרוחב שלו טיפה צר יותר מהאואטלנדר

עריכה אחרונה על ידי Yanai Edri
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, rev-Match כתב:

אם כבר 7 מקומות למה לא קיה קרניבל/ספייסטורר/גרנד סניק...?

למה כולם כל כך מוכוונים ג'יפון ולא שימושיות?

 

בלי ביקורת, סקרנות נטו.

 

אני עם 2 ילדים שוקל אפילו ברלינגו, השימושיות שלו שולחת את כל הג'יפונים לפינה (בנוסח הז'רגון של השרשור).

 

קרניבל גדול מידי ובדרך כלל לא צריך את כל זה. גם יקר נורא, דגמי בנזין בצריחת דלק של 1 ל 6. דיזל הגיע עכשיו ומאוד יקר. 

ספייסטורר וגרנד סניק אכן משהו ששווה לרכוש במחיר הנכון, היבואנים עדיין לא נותנים הנחות משמעותיות אבל באזור ה 160 או משומשת 2018 והלאה - אחלה רכישה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, ST12345 כתב:

 

קרניבל גדול מידי ובדרך כלל לא צריך את כל זה. גם יקר נורא, דגמי בנזין בצריחת דלק של 1 ל 6. דיזל הגיע עכשיו ומאוד יקר. 

ספייסטורר וגרנד סניק אכן משהו ששווה לרכוש במחיר הנכון, היבואנים עדיין לא נותנים הנחות משמעותיות אבל באזור ה 160 או משומשת 2018 והלאה - אחלה רכישה.

לי אישית יש נסיון מר עם סיטרואן, מעדיף צרפתיות - מרחוק

עריכה אחרונה על ידי Yanai Edri
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שיפור משמעותי עם סיטרואן בשנים האחרונות, אבל אלו רכבים שעדיין מאוד רגישים להזנחה וגם כשמטופלים כראוי יכולים לצוץ פה ושם כמה שטיקים. רנו דוקא ממש טובים בדגמי הסדאנים \ דיזלים, אין לי שום מידע על השימוש במנוע 1.3 החדש שם ובניסאן.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

אני מודע לכך שזהו שירשור ישן יחסית אך אני ניצב בדיוק באותה דילמה והייתי שמח לקבל קצת עדכונים.

עשיתי אתמול נסיעת מבחן על הסורנטו:

 

הרכב אכן מרשים מאוד, אך המנוע הרגיש קצת ״עצל״ (נסעתי על גירסת הבנזין אורבן - מנוע 2.5).

יחד עם זאת אציין שנסעתי רק בתוך העיר (חיפה), כך שלא חוויתי אותו בנסיעה בין עירונית.

על הפן החיובי אציין שלמרות גודלו, לא חשתי כל בעיה ליסוע בו ואף נהניתי.

קצת הופתעתי לרעה מהיעדר של כמה דברים: משטח טעינה אלחוטי, מצלמת 360 ופתיחה/סגירה חשמלית של תא המטען.

 

משם המשכתי לסוכנות פולקסווגן הסמוכה ואף הצלחתי לשריין לעצמי טיגואן אולספייס 1.5 בנזין (אלגנס) - כנראה אחרונה שהיתה (אמורה להגיע באוגוסט).

לא עשיתי נסיעת מבחן עדיין על האולספייס.

 

אני כרגע ניצב בפני התלבטות בין השתיים.

מצד אחד מאוד אהבתי את הסורנטו מבחינת מראה ותחושת פנים הרכב, מצד שני לא ניתן להתעלם מהבדלי המחירים.

לא הכי התלהבתי ממראה הפנים של האולספייס אך הוא מחפה (כבר ברמת האיבזור הבסיסית) על כל החיסרונות של הסורנטו אותם ציינתי קודם.

 

דבר נוסף שאציין, שניתן כן לקבל את הסורנטו (בגירסת האורבן הבסיסית) גם בליסינג 0 ק״מ במחיר של 218500 ש״ח.

 

מאחר שעבר קצת זמן, אשמח לשמוע ממי מכם שכבר ודאי קיבל את הרכב על רשמיו.

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, BenBatsir כתב:

אני מודע לכך שזהו שירשור ישן יחסית אך אני ניצב בדיוק באותה דילמה והייתי שמח לקבל קצת עדכונים.

עשיתי אתמול נסיעת מבחן על הסורנטו:

 

הרכב אכן מרשים מאוד, אך המנוע הרגיש קצת ״עצל״ (נסעתי על גירסת הבנזין אורבן - מנוע 2.5).

יחד עם זאת אציין שנסעתי רק בתוך העיר (חיפה), כך שלא חוויתי אותו בנסיעה בין עירונית.

על הפן החיובי אציין שלמרות גודלו, לא חשתי כל בעיה ליסוע בו ואף נהניתי.

קצת הופתעתי לרעה מהיעדר של כמה דברים: משטח טעינה אלחוטי, מצלמת 360 ופתיחה/סגירה חשמלית של תא המטען.

 

משם המשכתי לסוכנות פולקסווגן הסמוכה ואף הצלחתי לשריין לעצמי טיגואן אולספייס 1.5 בנזין (אלגנס) - כנראה אחרונה שהיתה (אמורה להגיע באוגוסט).

לא עשיתי נסיעת מבחן עדיין על האולספייס.

 

אני כרגע ניצב בפני התלבטות בין השתיים.

מצד אחד מאוד אהבתי את הסורנטו מבחינת מראה ותחושת פנים הרכב, מצד שני לא ניתן להתעלם מהבדלי המחירים.

לא הכי התלהבתי ממראה הפנים של האולספייס אך הוא מחפה (כבר ברמת האיבזור הבסיסית) על כל החיסרונות של הסורנטו אותם ציינתי קודם.

 

דבר נוסף שאציין, שניתן כן לקבל את הסורנטו (בגירסת האורבן הבסיסית) גם בליסינג 0 ק״מ במחיר של 218500 ש״ח.

 

מאחר שעבר קצת זמן, אשמח לשמוע ממי מכם שכבר ודאי קיבל את הרכב על רשמיו.

תודה מראש



אני יכול לומר לך שאני עם הטיגואן - הוא עונה על כל הציפיות! יותר זול מהסורנטו- במחיר של הסורטו אתה יכול להביא את הגרסה המפוראת וישאר לך עודף+ הרבה יותר איבזור שיש  לעומת הסורנטו... במחינת נוחות הוא נוח יחסית לסיגמנט, המנוע של ה 1500 חסכוני בדלק - בקבוצה אפילו הצליחו להגיע ל 1:16, מעבר לזה שיש לך אפשרויות של קיסטום הרכב ע"י קידודים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Yanai Edri כתב:



אני יכול לומר לך שאני עם הטיגואן - הוא עונה על כל הציפיות! יותר זול מהסורנטו- במחיר של הסורטו אתה יכול להביא את הגרסה המפוראת וישאר לך עודף+ הרבה יותר איבזור שיש  לעומת הסורנטו... במחינת נוחות הוא נוח יחסית לסיגמנט, המנוע של ה 1500 חסכוני בדלק - בקבוצה אפילו הצליחו להגיע ל 1:16, מעבר לזה שיש לך אפשרויות של קיסטום הרכב ע"י קידודים

אין כרגע צפי למלאי של גירסת ה 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...