Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לפני רכישת רכב עם פגיעה באוזן קצה קורת שילדה שמאל


giladus
שימו לב! השרשור הזה בן 871 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

 

מה דעתכם על  קניית רכב מאוד יקר עם בעיות  רבות תמורת הנחה גדולה.

רכב -Land Rover Evoque 2018car_problems.thumb.png.b37d4c9c80ea8c8d1b69429aeb2b0eed.png

צירפתי תמונה עם בעיות הכי משמעותיות. 

 

אודה על תגובתכם

 

-גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר מידי לרכב יחסית חדש אם אם היה קיה פיקנטו.

הוא מוצע בהנחה לעומת שאר השוק?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב יקר מלא חיישנים ולדעתי ללא חלקי חילוף זמינים.

זה מריח כמו אובדן להלכה - יענו רכב שקיבל טוטל לוס, החברת ביטוח קונה אותו ומעבירה לסוחרים.

הם מתקנים בזול ומוכרים... אם נפתחו כריות אוויר אז בכלל...

מי המוכר?

יש היסטוריה ביטוחית? 

https://www.slika-ins.co.il/

דוח שמאי? היסטורית טיפולים מפורטת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

רכב שהוגדר טוטלוס אי אפשר להחזיר לכביש,

יש הבדל בין אובדן גמור ואובדן להלכה,

אובדן גמור זה רכב שעבר תאונה חזקה מאוד, והוא הופך לחלקים בלבד בגלל שבטיחותית כבר מסוכן לנסוע עליו,

אובדן להלכה זה רכב שעבר תאונה חזקה שעלות התיקון שלה הינו בין  50-60 אחוז% לא כולל, ומבחינה בטיחותית הוא עדיין תקין, וכאן חברת הביטוח מאפשרת לבעל הרכב למצות את הפוליסה שלו ולקבל זיכוי מלא על מחיר הרכב, חברת הביטוח לוקחת את הרכב ומוכרת אותו לתיקון ולמכירה עתידית.

והרכב הזה כנראה היה אובדן להלכה או פחות מזה, ממש לא טוטלוס.

אני הייתי קונה רכב כזה במצב טוב אם היה לי כסף לקנות עוד 10 כאלה, אחרת מדלג.

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, wildlands2019 כתב:

^

רכב שהוגדר טוטלוס אי אפשר להחזיר לכביש,

יש הבדל בין אובדן גמור ואובדן להלכה,

אובדן גמור זה רכב שעבר תאונה חזקה מאוד, והוא הופך לחלקים בלבד בגלל שבטיחותית כבר מסוכן לנסוע עליו,

אובדן להלכה זה רכב שעבר תאונה חזקה שעלות התיקון שלה הינו בין  50-60 אחוז% לא כולל, ומבחינה בטיחותית הוא עדיין תקין, וכאן חברת הביטוח מאפשרת לבעל הרכב למצות את הפוליסה שלו ולקבל זיכוי מלא על מחיר הרכב, חברת הביטוח לוקחת את הרכב ומוכרת אותו לתיקון ולמכירה עתידית.

והרכב הזה כנראה היה אובדן להלכה או פחות מזה, ממש לא טוטלוס.

אני הייתי קונה רכב כזה במצב טוב אם היה לי כסף לקנות עוד 10 כאלה, אחרת מדלג.

לא מרגיש לי שיש תקלות ברכב אבל מנסה להבין האם יש ירידת ערך לרכב שהיה אובדן להלכה.. כי שילמתי מחירון משוכלל של לוי יצחק, ואם יש מחירון שכולל את הירידת ערך עקב זה אז סוג של רימו אותי כי הסתירו ממני מידע לגבי הרכב לא?

MAZDA 3 SPIRIT 2015

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה היה ברכב רק אומר,

כדי שתדע אתה צריך לבדוק את דו"ח השמאי לתאונה הזו,

תתחיל להוציא דו"ח סליקה כפי ששלחו לפני.

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, wildlands2019 כתב:

^

רכב שהוגדר טוטלוס אי אפשר להחזיר לכביש,

יש הבדל בין אובדן גמור ואובדן להלכה,

אובדן גמור זה רכב שעבר תאונה חזקה מאוד, והוא הופך לחלקים בלבד בגלל שבטיחותית כבר מסוכן לנסוע עליו,

אובדן להלכה זה רכב שעבר תאונה חזקה שעלות התיקון שלה הינו בין  50-60 אחוז% לא כולל, ומבחינה בטיחותית הוא עדיין תקין, וכאן חברת הביטוח מאפשרת לבעל הרכב למצות את הפוליסה שלו ולקבל זיכוי מלא על מחיר הרכב, חברת הביטוח לוקחת את הרכב ומוכרת אותו לתיקון ולמכירה עתידית.

והרכב הזה כנראה היה אובדן להלכה או פחות מזה, ממש לא טוטלוס.

אני הייתי קונה רכב כזה במצב טוב אם היה לי כסף לקנות עוד 10 כאלה, אחרת מדלג.

 

תשמע אם לדוגמא הקורות של הדלת התעקמו עדיין אפשר לקבוע שהוא אובדן להלכה ואפשר ליישר אותן אפילו, אבל אם תיקח סיכת ביטחון תיישר אותה ותעקם אותה באמצע - תיישר אותה אחר כך חזרה, היא תהיה חזקה כמו שהיא הייתה לפני העיקום הראשון? זה התשובה שלך ללמה רכב עם לדוגמא פגיעה במשקופים הוא רכב מסוכן - בתאונה הבאה המשקופים לא יגנו עליך כמו בתאונה הראשונה ורכב כזה לדוגמא בקלות נספר כאובן להלכה.

 

מה גם רכב שתוקן בזול מידי פעם גם תוקן בקומבינה(לדוגמא לא להחליף כריות אוויר ורק לקצר את החיישן) - הקיצר אובדן להלכה זה לא קרנבל גדול ויש בו סיכון בטיחותי.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עבר תאונה אחת לפחות , על פי התיאור נראה שגם כריות אויר נפתחו.

אני באופן אישי לא הייתי מתקרב לרכב.

בקש לראות דו"ח שמאי על התאונה + חשבונות תיקון של המוסך המבצע.

כלאמצעי הבטיחות האקטיבים נמצאים מאחורי הפגוש , צריך לוודא שלא נפגעו , ייתכן שאם אתה קונה מסוחר חלק מנורות ההתראה בוטלו כדי להסתיר בעיות.

בקיצור נאמר מזמן שלא מכניסים ראש בריא למיטה חולה, המחיר הזול עלול לעלות לך ביוקר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, wildlands2019 כתב:

^

רכב שהוגדר טוטלוס אי אפשר להחזיר לכביש,

יש הבדל בין אובדן גמור ואובדן להלכה,

אובדן גמור זה רכב שעבר תאונה חזקה מאוד, והוא הופך לחלקים בלבד בגלל שבטיחותית כבר מסוכן לנסוע עליו,

אובדן להלכה זה רכב שעבר תאונה חזקה שעלות התיקון שלה הינו בין  50-60 אחוז% לא כולל, ומבחינה בטיחותית הוא עדיין תקין, וכאן חברת הביטוח מאפשרת לבעל הרכב למצות את הפוליסה שלו ולקבל זיכוי מלא על מחיר הרכב, חברת הביטוח לוקחת את הרכב ומוכרת אותו לתיקון ולמכירה עתידית.

והרכב הזה כנראה היה אובדן להלכה או פחות מזה, ממש לא טוטלוס.

אני הייתי קונה רכב כזה במצב טוב אם היה לי כסף לקנות עוד 10 כאלה, אחרת מדלג.

image.png.d54193f7822763445c5240bb545e57e4.png

תמונה מעבר של רכב ששקלתי עד שראיתי את זה, עדין נוסע על הכביש....

נראה שאובדן גמור משמעותו להלכה.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

@wildlands2019 - אתה צודק ש אובדן גמור ואובדן להלכה זה שני דברים שונים.

 

אבל... "אובדן גמור (להלכה)" (עם או בלי הסוגריים) זה ניסוח אחר ל "אובדן להלכה".

כנראה כדי לבלבל את האויב (אותנו).

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלות תיקון של 59%- מערך הרכב - אובדן להלכה.

עלות תיקון של 60%+ מערך הרכב - אובדן גמור.

 

בגלל שרשמית, "לא כלכלי" לתקן אותו, סוחר שלוקח אותו צריך לתקן הכי זול שאפשר, למכור, וגם להרוויח מהעסקה.

גם אם זה אומר "לתקן" אותו בקלקיליה על ידי "בעלי מקצוע".

 

מבחינת הקונה הפוטנציאלי של הרכב הזה - זו נבלה זו טרפה וכדאי, מאוד, להימנע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 871 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...