Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 284 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 9 דקות, DareDevil כתב:

איך היאריס? אוטומט או רובוטית? יש בעיות נפוצות? אני חושב לקנות אחת כזו. 

 

סיריון 07, התחילה לשתות בקטנה שמן ב300K ק"מ, כרגע על השעון יש 410K ק"מ, בערך כל 2K ק"מ נסועה, היא שותה בערך 1 ליטר שמן. במוסך לא מתלהבים לתקן אותה. האמת גם אני לא מת לתקן. 

 

גם אם היא תגיע למינימום שמן במדיד, אני לא חושב שהיא תשפוך מנוע לעומת זאת בסיפור של פות"ש. הסיכוי גבוהה יותר. 

שנת 2005 אוטומט פלנטרי רגיל. אני חושב שב 2007 במתיחת פנים עברו לרובוטי החד מצמדי, שהוא מאוד לא נוח.

בעיות נפוצות לא מכיר, זה באמת תלוי תחזוקה של הבעלים הקודמים.

כן הפנסים הקדמיים נוטים לדהות מהר, אני כל שנה מחדש אותם. מזגן לא הכי גיבור, מגיע ככה מהיצרן, למרות שאני מסתדר איתו טוב מאוד.

הפלסטיקים ודשבורד בפנים כמו חדש, שום ציקצוק או כלום. רכב זריז, מרווח בפנים מקדימה, ספסל אחורי נע על מסילה.

 

  • אהבתי 1

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 5 דקות, לירון .ה. כתב:

שנת 2005 אוטומט פלנטרי רגיל. אני חושב שב 2007 במתיחת פנים עברו לרובוטי החד מצמדי, שהוא מאוד לא נוח.

בעיות נפוצות לא מכיר, זה באמת תלוי תחזוקה של הבעלים הקודמים.

כן הפנסים הקדמיים נוטים לדהות מהר, אני כל שנה מחדש אותם. מזגן לא הכי גיבור, מגיע ככה מהיצרן, למרות שאני מסתדר איתו טוב מאוד.

הפלסטיקים ודשבורד בפנים כמו חדש, שום ציקצוק או כלום. רכב זריז, מרווח בפנים מקדימה, ספסל אחורי נע על מסילה.

תודה על התשובה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, DareDevil כתב:

 

סיריון 07, התחילה לשתות בקטנה שמן ב300K ק"מ, כרגע על השעון יש 410K ק"מ, בערך כל 2K ק"מ נסועה, היא שותה בערך 1 ליטר שמן. במוסך לא מתלהבים לתקן אותה. האמת גם אני לא מת לתקן. 

 

 

ק"מ מכובד, מכובד אפילו מאוד ידידי,

שהמנועים הנידונים פה (בדיון / למוות) יוכלו כנראה רק לחלום עליהם.

 

אי אפשר לפסול גם את התכנון של המנוע (של הצורפתיות)  כגורם לתקלות שצויינו.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, חולגי כתב:

ק"מ מכובד, מכובד אפילו מאוד ידידי,

רוב או כמעט כל רכבי דייהטסו סיריון שיש בלוחות יד 2, בכלל לא מתקרבים בשנתון הזה לקילומטראז' הזה. מה שכן, מרגישים את הזיקנה על הרכב הזה. 

לפני 4 דקות, חולגי כתב:

אי אפשר לפסול גם את התכנון של המנוע (של הצורפתיות)  כגורם לתקלות שצויינו.

רוב התקלות מגיעות מתכנון לקוי. זה לא שהשרשרת פשוט מיוצרת באיכות נמוכה מהסטנדרט שהיצרן מציב אלא ככה הסטנדרט יצא מהמפעל. 

 

לכן תמוה לי המשפט הזה. 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Gavrik כתב:

 

אן ששם יש נותני שירות שלוקחים אחריות על המוצר שלהם. והולכים לקראת הלקוח כך שהוא לא צריך לפרוק את התסכול שלו על גבי הפורום.

איזה אחריות ,כנס לקבוצה אנגלית,לא משנה של איזה רכב ותראה כמה קשה לממש שם אחריות ,דברים שפה מחליפים בכלל בלי לשאול.

וזאת,כפי שרשמתי כמה פעמים ,לובנסקי פה עשו טעות גדול בהתנהלות שלהם ,וע"י אי מתן שרות ירו לעצמם ברגל.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה תמוה ?

ייתכן ומישהו חושב שהבילעדיות לתקלה נעוצה רק ברצועה.

ואני טרם עשיתי סקר מה גורם יותר לתקלות כגון זו (תכנון גרוע או חלק שכשל).

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספת
  • אהבתי 1

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Hari כתב:

 

לגמרי. 

 

אני חושב שהבעיה היא לא ברצועה אלא ביחס של לובינסקי ללקוחות. אם היבואן היה מחליף מנועים שהתחילו לאכול שמן אחרי החלפת רצועת טיימינג אין ספק שהיו הרבה פחות דיונים זועמים ברשת. 

 

אני מקווה שתביעה ייצוגית תוריד אותם מהעץ שהם טיפסו עליו. 

על זה שאפשר להסכים. יחס של יבואן/יצרן ולקיחת אחריות עושים את כל ההבדל. זו כנראה מחלה של מרבית היצרנים מאירופה שממש לא ממהרים לקחת אחריות על תקלות שכיחות יחסית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, חולגי כתב:

ייתכן ומישהו חושב שהבילעדיות לתקלה נעוצה רק ברצועה.

 

מי תיכנן את הרצועה? זה שנמצא למעלה? 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מצער לשמוע..לאבי יש 308SW שנת 2016 וחוץ מניקוי פיח שנעשה לאחר הקניה אין כלום.הרכב מטופל מאז במוסך גבע ומרוצים מעל הגג.מטפלים שם גם ברכב שלא מתוצרת צרפת..בכל מקרה מקווה שיסתדר לשביעות רצון החבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, DareDevil כתב:

מי תיכנן את הרצועה? זה שנמצא למעלה? 

כאן זה באמת תלוי את מי אתה שואל,

אבל כאן גם נגמר הקשר של זה לנושא הנדון.

  • אהבתי 1

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולחשוב שאני לא ישנתי בלילה ביגלל הדאגות מהרובוט בפיאט...

באסה, ממש אהבתי את העיצוב של ה308 והייתי שמח ליהיות בעלים של אחת משומשת בעתיד- אבל אין מצב לאחר השירשורפלצת שאני רואה פה.

תכנון* מטומטם- נקודה!.

*רצועה טבולה

 

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, Hagaix כתב:

אילוסטרציה, שלי, בעלים של C3 2017, כרגע:

sweat-sweating.gif

 

מצבך טוב

יש לי 2 מכוניות 1.2 פיורטק

 

קקטוס 2016 אטמוספרי, 95,000 ק"מ. רצועה תוחלף יזום בטיפול הבא. לא אוכל גרם שמן. אצלי מ0 ק"מ. 

 

C4 2015 טורבו. 119,000 ק"מ. רצועה הוחלפה אצל הבעלים הראשון סביב 70K אחרי נורת התראה והתפוררות. הרכב אצלי כ20,000 ק"מ. צריכת שמן די גבוהה, במעקב הדוק.

 

כשקניתי את הC4 הרגשתי די רגוע כי ידעתי שהרצועה הוחלפה. טרם ידעתי על צריכת השמן, ובכלל התופעה היץה פחות נפוצה ומתועדת כמו היום. (אני חושש שמי שמכר לי את האוטו ידע על זה והחליט להעלים ממני, אם כי הבחור באופן כללי משדר רושם אמין + הוא חבר פורום פעיל כך שאני מעדיף לחשוב שהוא פעל בתום לב).

 

מנחם כמובן שהאוטו נקנה בזול מאוד (בגיל פחות מ5 שנים ופחות מ100,000 ק"מ.  הקורולה המקבילה היתה עולה פי 3), הוא מאוד נוח ומפנק וחזק, ואני כן מקווה שנצלחל לסחוב עם המנוע הזה 3-4 שנים לפחות ואז בהחלט זאת היתה קניה נבונה.

אם חלילה המנוע ימות מוקדם מהצפוי אני הולך עם לובינסקי עד הסוף. למרות שהאוטו לא באחריות, מדובר באופן מובהק בכשל סדרתי ביצור ולא בבלאי טבעי ותקופת האחריות לא רלוונטית.

  • אהבתי 3
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי הערות/הארות שמתקשרות לאמינות ה - 308 ודגמי פיג'ו ומנועיה בכלל.

 

1. לפני כשנתיים חבר חיפש רכב משפחתי כמה שיותר חדש וזול. הראיתי לו מודעה שהתפרסמה מלובינסקי טרייד.  דובר על מבצע מיוחד על מבחר דגמי 308 סטיישן מודל 2016. כולן עד 100,000 ק"מ יד ראשונה מליסינג של לובינסקי עם הסטוריית טיפולים מלאה בלובינסקי. הן הוצעו  בתנאי מבצע טובים במיוחד  שכללו 3 שנים אחריות למכלולים עיקריים, גם מחיר הנחה נאה מול המחירון וגם מימון מוזל במיוחד  ועוד הטבות. 

היה נשמע קורץ במיוחד.

נתלוויתי אליו לסוכנות לובינסקי טרייד. היו במלאי (במחשב) כתרייסר דגמים כאלו. לבקשתי הנציג הסימפטי איפשר בסבלנות לעיין בתדפיסי הסטוריית טיפולים המלאה של כל הרכבים. 

מה שמייד תפס אל עיני שלשלושה רבעים מהרכבים בערך הופיע באזור ק"מ 70-90 אלף ק"מ החלפת מנוע ! (מן הסתם עוד במסגרת אחריות יצרן). 

מייד אמרתי לחבר לחפש דגם שונה לגמרי. 

בסוף קנה פיג'ו 307 סטיישן 1600 מודל 2008 שמורה מיד ראשונה מפרטי. מאז נוסע בה עד היום ללא בעיות. 

 

2. הערה צינית:

אולי היה כדאי ליבואן לובינסקי בסגמנט המשפחתיות למכור בישראל  עד היום מה שפיג'ו חושבת שמתאים במדינות עולם שלישי כגון מדינות ערביות שונות ומדינות דרום אמריקה - 

ראו איזו פיג'ו  משפחתית נמכרת שם חדשה כמודל 2022 

דגם ה - 301 בתצורה אמינה ומוכחית עם מנועי 1.6 בנזין NFU או 1.6 דיזל. 

בטוח שמנועים אלו מוכחים אמינות מצויינת ומתאימים לארצות עם תנאי אקלים קשים, נהגים רשלנים ומוסכים בלתי מקצועיים . (מזכיר מדינה מסוימת באזורנו?) 

ראו צילומי דגמי 2022 במצרים, מקסיקו ומרוקו. 

 

 

 

Screenshot (285).png

Screenshot (286).png

Screenshot (287).png

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, hwgeek כתב:

תכנון* מטומטם- נקודה!.

*רצועה טבולה


תכנון צרפתי למהדרין אתה מתכוון:
פרנסואה: "אווו זה מאניפיק, נתבול את הרצועה בשמן היא תרעיש פחות ותחזיק יותר זמן אווו זה גאוני".
ז'ילבר: "אבל פרנסואה השמן עלול להרוס את הרצועה אווווו ואז המנוע ימות מוקדם"
פרנסואה: "exactement! ניתן להם  רצועת טיימינג שמחזיקה לאורך כל חיי המנוע".

  • אהבתי 1
  • מצחיק 17

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 284 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...