Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 310 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איכשהו בישראל כמות הדרמה סביב מנוע ה1.2 של פיג'ו גדולה דרמטית מבאירופה. אולי המכונאים שם יודעים משהו שפה לא יודעים, או ששם טורחים להחליף שמן לפעמים.

  • אהבתי 1

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 12 דקות, edward כתב:

איכשהו בישראל כמות הדרמה סביב מנוע ה1.2 של פיג'ו גדולה דרמטית מבאירופה. אולי המכונאים שם יודעים משהו שפה לא יודעים, או ששם טורחים להחליף שמן לפעמים.

 

אן ששם יש נותני שירות שלוקחים אחריות על המוצר שלהם. והולכים לקראת הלקוח כך שהוא לא צריך לפרוק את התסכול שלו על גבי הפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, stum כתב:

מי שקונה את הרכבים האלה כמשומשים, קונה בעיקר בגלל המחיר האטרקטיבי. יש תקציב ל40. קונה ב40.

זה לא שהתקציב היה 60, ובמודע הוחלט לרכוש רכב ב40 עם סיכון ל2 החלפות מנוע.

 

בכל מקרה, רכב עם בעיית מנוע משמעותית יהיה קשה למכור, ואם ימכר זה יהיה עבור פרוטות מול אוכלוסיה מפוקפקת.

תקן בצורה הזולה ביותר האפשרית ותעמיד למכירה בכמה אחוזים פחות מהזול ביותר בשוק (עבור רכב באותו מצב כמובן+-).

תמכור לראשון שרציני.

 

 

אני חולק עליך, זה לא רק המחיר, אלא בעיקר התמורה, קקטוס/208 רכבים טובים.

זריזים, נוחים, נראים טוב, גירים אמינים.

 

זאת הסיבה שבחרתי בקקטוס, לא היית המתחרה שמציעה מה שקקטוס הציעה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Hari כתב:

מנטרה של חאפר ישראלי טיפוסי שמתייחס למכונית שלו כמו לפח זבל על גלגלים.  

 

תגיד תודה שאת המטוס שאתה טס בו לא מתחזקים לפי אותה מנטליות. הרי מטוס צריך לשרת את חברת התעופה ולא הם אמורים לשרת אותו. 

אם עלויות אחזקה של מטוס הופכות את האחזקה ללא רווחית, תאמין לי שחברת תעופה מהר מאוד תעיף אותו ותקנה אחד יותר אמין.

 

המטוס עדיין משרת את חברת התעופה, והוא נרכש כדי להכניס כסף לחברת תעופה.

 

פז׳ו זה אוטו שמיועד לאדם פשוט שנוסע בו לעבודה/סופר/משפחה/חברים. הוא לא אמור להחזיק בראש שגרת טיפולים ולא אמור לתעד כל דבר באקסל.

זה מוצר צריכה שאמור לשרת את הלקוח, על זה הלקוח משלם.

 

ואם המוצר דורש שגרת אחזקה מסורבלת, אז המהנדסים עשו עבודה גרועה.

לפני שעתיים, ronrcz כתב:

שהחלפת חצי סיוויק מישהו אמר לך שזה חרא של רכב?,אני החזקתי 307 בת 17 ולא החלפתי עשירית ממה שהחלפת בהונדה

החלפתי בסיוויק:

 

מדחס מזגן

חלקי מתלה והיגוי בלויים

תושבות מנוע

משאבת בלם אחורית

 

סביר לרכב בן 19 עם 250 אק"מ, לא?

 

ואם לא הייתי רוצה רכב יותר נעים לנסיעה, לא הייתי מחליף את הסיוויק במאזדה.

  • אהבתי 6

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, vadim6385 כתב:

מדחס מזגן

חלקי מתלה והיגוי בלויים

תושבות מנוע

משאבת בלם אחורית

 

סביר לרכב בן 19 עם 250 אק"מ, לא?

 

לא מרשים במיוחד. 

 

אני נסעתי 100 אלף ב-5 שנים על פיג'ו 208 והחלפתי רק רצועת טיימינג

 

לפני 42 דקות, vadim6385 כתב:

אם עלויות אחזקה של מטוס הופכות את האחזקה ללא רווחית, תאמין לי שחברת תעופה מהר מאוד תעיף אותו ותקנה אחד יותר אמין.

 

יפה אז אל תחזיק מכונית. תעבור לרב-קו. תחסוך את כל העלויות האחזקה, ירידת ערך, רישוי וביטוח. 

 

לפני 42 דקות, vadim6385 כתב:

המטוס עדיין משרת את חברת התעופה, והוא נרכש כדי להכניס כסף לחברת תעופה.

 

מכונית נרכשת כדי להביא אותך לעבודה.

 

לפני 42 דקות, vadim6385 כתב:

פז׳ו זה אוטו שמיועד לאדם פשוט שנוסע בו לעבודה/סופר/משפחה/חברים. הוא לא אמור להחזיק בראש שגרת טיפולים ולא אמור לתעד כל דבר באקסל.

זה מוצר צריכה שאמור לשרת את הלקוח, על זה הלקוח משלם.

 

מה לעשות אתה כן אמור להחזיק שגרת טיפולים בראש כי באחריות שלך (וגם באינטרס) לדאוג שהרכב יהיה תקין. אי תחזוקה של הרכב מבטלת אחריות יצרן. כמו כן המחוקק דורש שתחזיק את הרכב ברמת תחזוקה מינימלית וזה נאכף על ידי טסט שנתי.  

 

לפני 42 דקות, vadim6385 כתב:

ואם המוצר דורש שגרת אחזקה מסורבלת, אז המהנדסים עשו עבודה גרועה.

 

אין שום אחזקה מסורבלת בפיג'ו. 

 

טיפול כל 15,000 ק"מ או שנה. פעם ב-100,000 ק"מ או 5 שנים החלפת רצועת טיימינג. זה הכל. 

 

היצרן חשב שרצועה תחזיק מעמד 150,000 אלף. טעה. רצועה הוחלפה במסגרת ריקול. הדגמים החדשים מגיעים עם רצועה יותר חזקה + קיצור תקופת החלפה מ-150 אלף ל-100 אלף בשביל להיות על הצד הבטוח. 

עריכה אחרונה על ידי Hari
  • רעיון גרוע 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Hari כתב:

אני נסעתי 100 אלף על פיג'ו 208 והחלפתי רק רצועת טיימינג

ככה אמור להיות

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, edward כתב:

יכול להיות שפה עלית על חלק מהבעיה - קונים רכב עם השנקל האחרון ומתפללים לטוב, במקום לשמור משהו נוסף ליום סגריר.

ראית פעם מישהו שמתייעץ לגבי חיפוש רכב משומש בעשרות אלפי שקלים, וכותב לא רק את תקציב הקניה שלו,  אלא את תקציב התחזוקה, שהוא הרבה יותר משמעותי?
לא זוכר מקרה כזה.
הנסיון שלי הוא בעיקר עם אופנועים, אבל בהרבה מקרים בקניה של משומשת תקציב הקניה בכלל לא משנה עד כדי פקטור 2, כי שתי תקלות מהותיות לא צפויות יגמדו את ההפרש, וברכב עם 70000-100000 ק״מ עם היסטוריה לא ידועה בהרבה מקרים תהיינה תקלות כאלה.
בהרבה מקרים אני נתקל ברכב שברור שמי שקנה אותו היה צריך ללכת על משהו שעולה שני-שליש לאותה שנה וק״מ, אבל יותר קטן/פחות מהנה לנהיגה, או לוותר על החזקת רכב.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, vadim6385 כתב:

ככה אמור להיות

 

לגמרי. 

 

אני חושב שהבעיה היא לא ברצועה אלא ביחס של לובינסקי ללקוחות. אם היבואן היה מחליף מנועים שהתחילו לאכול שמן אחרי החלפת רצועת טיימינג אין ספק שהיו הרבה פחות דיונים זועמים ברשת. 

 

אני מקווה שתביעה ייצוגית תוריד אותם מהעץ שהם טיפסו עליו. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שזה כזה פשוט, ייתכן שיבואנים שנותנים יחס טוב יותר במקרים כאלו קיבלו גיבוי מהייצרן ולובינסקי לא

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Hari כתב:

אני נסעתי 100 אלף ב-5 שנים על פיג'ו 208 והחלפתי רק רצועת טיימינג

 

 

ואני ב- 100 אלף ק״מ ו-3 שנים (אצלי, הרכב נרכש בן שנתיים וחצי) החלפתי טיימינג, הייתי מספר רב של פעמים במוסכים לנסות למצוא תקלה מוזרה של רעידות בהאצה, ניקיתי פיח משסתומים באלפי שקלים כחלק מהניסיון לפתור את התקלה, (אגב התקלה לא אובחנה ולמדתי לחיות איתה). החלפתי מדחס מזגן ועכשיו עוקב אחרי צריכת שמן שעושה רושם של הזויה לחלוטין.

 

תמיד יש את משה שעשה עם הפאביה שלו 140 אלף בלי שום תקלה או את זה שעשה עם ה 308 300 אלף ורק החליף טיימינג,

יש פה לא מעט אנשים שמדברים על צריכת שמן גבוה ומנועים שמתפגרים. מה שמשותף לרוב מי שרושם כאן בפורום הוא טיפול במוסכים או מורשים או אותם 2-3 מתמחים. כך שטענות על הזנחה של הרכבים לא ברורות.

עריכה אחרונה על ידי galbh
  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שההזנחה התרחשה בשנתיים שלוש הראשונות לחיי הרכב. 

 

במקרה של הרכב שלי למשל, הבעלים הראשון החליף שמן פעם ראשונה אחרי 3 שנים ב32,000 קמ.

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, edward כתב:

יכול להיות שההזנחה התרחשה בשנתיים שלוש הראשונות לחיי הרכב. 

 

במקרה של הרכב שלי למשל, הבעלים הראשון החליף שמן פעם ראשונה אחרי 3 שנים ב32,000 קמ.

 

שלי טופל כמו שעון גם לפני וגם אצלי. נקנה תקין לחלוטין. ידעתי על נושא הרצועה לפני שקניתי. ב 67,000 ק״מ נדלקה תקלת מנוע. מריבות עד השמים עם לובינסקי שהציעו פתרונות ״סע עד שתדלק נורה ונראה״ ולא הסכימו לבדוק רצועה למרות שהתחננתי והצעתי לשלם על פירוק אגן שמן. התייאשתי והלכתי לגבע, הרצועה הייתה בשלבי התפוררת.

 

הצלחתי לקבל זיכוי מלובינסקי על עלות קיט הטיימינג שהוחלף בגבע. לפחות טיפה התייחסות לנושא (הרבה לפני הריקול המדובר).

עריכה אחרונה על ידי galbh
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואחרי זה בוכים שהישראלים סתם מאמינים לסטיגמות, וזה לא באמת נכון, וזה מזג האויר, וזה בגלל שלא מטפלים בזמן.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, galbh כתב:

לנסות למצוא תקלה מוזרה של רעידות בהאצה, ניקיתי פיח משסתומים באלפי שקלים כחלק מהניסיון לפתור את התקלה, (אגב התקלה לא אובחנה ולמדתי לחיות איתה).

 

גם אצלי זה קורה. לא תמיד, אבל קורה. עדכון גרסה העלים את התופעה לאיזה חצי שנה, אבל היא חזרה.  

 

למדתי לחיות עם זה כי היא מתרחשת בעיקר בהאצות חזקות (קיק דאון) ואני רוב הזמן נוהג רגוע. 

 

לפני כשעה, mcshmupi כתב:

לא בטוח שזה כזה פשוט, ייתכן שיבואנים שנותנים יחס טוב יותר במקרים כאלו קיבלו גיבוי מהייצרן ולובינסקי לא

 

אולי פיג'ו לא מוכנה לספוג את כל העלות אז לובינסקי בחרו בשיטה של מלחמת התשה מול הלקוחות. 

 

אם לובינסקי יכירו בבעיה הם יצטרכו להחליף מנועים ל-108, 208, 308, 3008 ו-5008. תכפיל בכמות היחידות שנמכרו בין השנים 2012 - 2018. 

 

כל הליין של פיג'ו מבוסס על מנועי PureTech בנפח 1.2. זה מספיק בשביל להביא את היבואן לפשיטת רגל. 

עריכה אחרונה על ידי Hari
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 310 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...