Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 284 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 2 דקות, מלטבשי כתב:

 

אתה צריך לרכב על זה שהם החזירו לך את הכסף על הטיפול. זה כמעט הודאה בכשל שהחל לגזור דינו של המנוע. חובה עלייך לפנות ליצרן ולציין כי היבואן "נשא" באחריות בכך שזיכה אותך בעלות החלפת הרצועה בזמן (שלא הוחלפה במסגרת אחריות מורחבת). 

אתה יודע איך אפשר למצוא פרטי קשר של מישהו רלוונטי? מכיר מישהו שעשה את זה ויצא לו מזה משהו?

לפני 1 דקה, DareDevil כתב:

או להצטרף לאחד מהמשפטים שמתנהלים כעת ואולי לזכות בהחלפת מנוע. כי רצועה לא תחזיק עד אז.. 

זה לא עובד ככה.. אולי אם אחליף מנוע ואשמור את החשבונית אוכל לקבל פיצוי יום אחד..

כנראה שאעדיף להפטר מהרכב ולא לבדוק את זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 13 דקות, galbh כתב:

אתה יודע איך אפשר למצוא פרטי קשר של מישהו רלוונטי?

אין לי איש קשר בצרפת בשליפה. אבל, מחר אני אתמקד בלמצוא לך כתובת מייל לפניה. בין אם זה של בעל תפקיד או לשירות הלקוחות של היצרן עצמו. 

לפני 15 דקות, galbh כתב:

מכיר מישהו שעשה את זה ויצא לו מזה משהו?

ב-2002 קרוב משפחה קנה מהם רכב חדש. היו בו כמה בעיות לאחר כחצי שנה (צמיגים התפוררו, סמלים התקלפו, רדיו לא היה תקין, סימני נימים בפנסים ועוד. לפחות לא במנוע).. כל הטענות נדחו עד לפניה באנגלית לשירות לקוחות בצרפת. לאחר מכן, הכל הוחלף לחדש

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, avargel כתב:

 

הי, מה שלומך?

 

אז כן

הגם שהרכב שמכרת לי עבר טיימינג סביב ה75, ואני מאמין לך שלא צרך שמן בתקופה בה החזקת בו

 

כיום צורך סביב 2.5-3 ליטר ל10,000 ק"מ

הצריכה התחילה די מוקדם (קניתי ממך ב98K, כיום על 119)

 

מקווה לזכור לעדכן בהמשך

ומקווה שזה יעצר בצריכה הזאת ולא יותר גרוע, כי כרגע זה עוד נסבל לדעתי

 

חוץ מצריכת השמן, אחת המכוניות הכי טובות שהיו לי ב20 שנה האחרונות

אהלן, למיטב זכרוני טיפלתי כשרכשתי ואז אחרי שנה. כשהתחילה הקורונה דווקא הרכב התחיל לנסוע אצלי יותר ואז נמכר בצער כי עם הקמ שעשיתי לא היה הגיוני לא לקחת רכב חברה וזה הרכב עם השווי הגבוה יותר במשפחה , ולמכור את היונדאי סטיישן החבוטה היה נראה לא מציאותי. 

 

מעולם לא קניתי שמן... ולא היה חסר שמן למיטב זכרוני. אאלט הרכב נמכר מספר חודשים אחרי טפול בשורק ואחריו נסעתי עליו שוטף וללא הוספת שמן.

3 ליטר זה רוב השמן שנכנס שם...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא 3 ליטר בבת אחת (-:

 

כל 1000 ק"מ צריך להוסיף קצת

במצטבר מאז הטיפול הקודם (109,000) הוספתי בין 2.5 ל3

 

מבחינת טיפולים

אתה עשית ב96,000

את הרכב קניתי ב98,000

את הטיפול האחרון עשיתי ב109,000

וכרגע האוטו על 119,000

 

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספציפית אצלי הנורה נדלקת מאוד מוקדם, כשהמפלס די גבוה (זאת נורת מפלס לא לחץ)

אז אני ממלא קצת זמן לאחר שהנורה נדלקת  כשהחוסר על המדיד ברור יותר

 

כך יותר קל לוודא שאני לא מוסיף מעל מפלס המקסימום

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון

וזה למה הצטרפתי לייצוגית

 

רק בשביל הרפרנס, הקסארה (שהוחלפה בC4) עם מנוע NFU 1.6 לא אכלה גרם שמן גם ב300K.

 

 

תכלס, אפשר "למשוך" עד שהמפלס יגיע למינימום (כ3000 ק"מ) ואז להוסיף כליטר

אבל ממומחים הבנתי שהמנועים האלה אוהבים לחיות על הצד הגבוה במפלס,  אז אני מוסיף מעט כל פעם כדי להשלים.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקרונית, המנוע שחוק. הוא ימשיך להשחק כי נוצרו חופשים. זה לא ישמור על מצב נתון בגלל שממלאים שמן כל בוקר למקסימום.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נגזים זה לא כל בוקר, בערך פעם בחודש.

 

2.5-3 ליטר ל10,000 ק"מ זה עוד נסבל בעיני

 

אם המצב ימשך ככה זה סביר

 

אם יחמיר - אלך ישירות לתביעה, בלי לחכות ליצוגית

ננסה, מקסימום נצליח 😀

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הדיעה לגבי שיפוץ מנוע במקרה כזה? לובינסקי מוכנים לתת לי הנחה כלשהי לשיפוץ או למנוע חדש, מה שיהיה הרבה יותר יקר ממה שאני מתכוון להוציא על הרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפוץ מנוע זאת הגדרה מאוד רחבה להרבה דברים.

שיפוץ יכול לכלול הונינג (שיוף) של הצילינדרים והחלפה של רינגים בלבד או שיכול לכלול החלפה של כל הרכיבים הנשחקים במנוע (כל המייסבים וכו...).

 

בכל מקרה שיפוץ מצריך פירוק של המנוע ובדיקה של רמת השחיקה של כל הרכיבים וזה משהו שעדיף לתת למומחים לעשות אני בספק שיש בלובינסקי אנשים שיודעים לשפץ מנוע כמו שצריך.

 

לכן במקרה שלך הייתי ממליץ על החלפה בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 284 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...