Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 310 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם יש אפשרות לשים מנוע מפירוק?

 

גם ככה לא תרצה להמשיך עם הרכב, וגם ככה תרצה למכור אותו, וגם ככה יהיה צריך להוריד הרבה כדי למכור רכב בן 5 שעבר החלפת מנוע (למרות שהמצב של היום - לך תדע), אז לפחות לחסוך על ההחלפה עצמה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעתיים, alex321 כתב:

מבין אותך לגמרי

אני חוויתי אירוע כזה בעצמי.

גם אני חשבתי לתומי שבאחזקה נכונה הרכב הזה יחזיק מעמד.

הייתי גדול חובבי הצרפתיות ומאוד התחברתי למותג ולרכב.

עד כדי כך שבעקבותי עזרתי לקנות לחבר 208 עם מנוע המדובר וחבר אחר בהמלצתי הוציא 5008 עם אותו מנוע מהחברה.

הרכב שלי טופל בהתחלה במורשה ואחרי שקניתי ביצעתי יישור קו ושגרת טיפולים מחמירה אצל גבע(כל 8 אלף,רק שמן בתקן שלהם ורק חלפים מקוריים).

החלפתי את הרצועה באופן יזום(הגיעה לגיל 6) לא התפוררה ולא כלום

אחרי חודשיים הרכב התחיל לצרוך שמן בצורה מוגזמת עד כדי כך שכבר פחדתי לסוע עליו.

המשמועויות היו או להחליף מנוע או לזרוק את הרכב לים.

אותו כנל אצל חבר שקנה 28 כזאת(2017,יד ראשונה טופלה במרכזי כל 15 קמ )

וגם חבר שהוציא טת ה5008 אחרי חצי שנה נדלקה לו מנורת שמן מנוע.

לא יעזןר בית דין וגדוד מגני psa.

זה רכב מזעזע מבחינת אמינות, לא משנה איך תטפל ואיך תשקיעו בו לו תתחמק מהגורל המר ונזק בכיס.

אחרי שבכל הזדמנות שיבחתי את היצרן הזה היום אני חושב שהסטיגמה הישראלית מוצדקת.

אין להם זכות קיום בשוק המשומשות ויש להתרחק מהם כמו מאש, אני מכרתי את שלי בנזיד עדשים ולצערי זאת גם המלצתי לפות״ש.

אין טעם להכנס להשקעה רצינית ברכב הזה כי זה יהיה מעגל שלא ייגמר.

במקביל החזקתי גם 208 1.6 ושם האמת מנוע לא עשה לי בעיות, אך הגיר הטיפש הזה גם כן לא ראוי לשום הערכה.

החלפתי את הרכב במאזדה 2 שישנה ממנו ב4 שנים ומתעלה ממנו בכל פרמטר אפשרי.

כל ההתעסקות הזאת והנזק הכספי לקחו ממני הרבה מאוד עצבים/זמן/תסכול.

בחיים לא חוזר ליצרן הזה יותר.

אחרי הכוויה מהרכב הנ״ל קניתי הונדה סיוויק ומאזדה 2.

 

 

מאזדה 2 שמטופלת סביר(כניסה של פעם ב10-20 אלף קמ למוסך להחלפת פלטר ושמן כלשהו) תגיע גם לרבע מיליון בלי בעיה מיוחדת. 

 

אני כבר עם כמה מאזדות ואחת שעשיתי עליה 50-60 אלף קמ בנהיגה שלא תבייש נהיגה בקצב של מסלול. 

חוץ ממשולשים ובולמים הרכב והמנוע שרדו טוב מאוד. 

מי שרוצה שקט אין מה לחפש בצרפתיות. 

 

מי שרוצה רכב אמין זה יפני וזה באמת לא סטיגמה. מאוד אוהב את הרכבים הספורטביים של הצרפתים אבל יש מספיק סיפורי אימה. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, vadim6385 כתב:

האם יש אפשרות לשים מנוע מפירוק?

 

אפשר להציע יותר בקלות, שיביא לי עשירייה ואני אראה לו איך מבזבזים אותה טוב מאוד. גם חוסך עצבים וגם זמן. 

את הרכב אני כבר אדאג לצבוע בכחול ואזרוק לים או שולחן מנוע. 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, DareDevil כתב:

 למרות שאפשר ליפול על כל רכב מיצרן אחר וגם לחוות כאלו חוויות. 

 

אצל יצרנים אחרים זה יוצא מן הכלל. עם הפיורטק זאת ממש מחלה, כמעט כל מי שלא החליף רצועה או החליף אותה לא מזמן מגיע לאכילת שמן או מוות של המנוע.

בנוסף חוסר לקיחת האחריות של לובינקסי בהשוואה ליבואנים האחרים פשוט מחפיר.

 שמעתי לא פעם על כך שבפורד מחליפים לאנשים מנועים בחינם אחרי שאלו נהרסו בגלל מחלה של סדק בצילינדר וחדירת מים גם מחוץ למסגרת האחריות. מצד שני אם אתה הולך למוסכים של לובינסקי ומבקש לבדוק את הרצועה שולחים אותך הביתה כל עוד "לא נדלקה לך נורת מנוע אז הכל בסדר" ולאחר מכן כשכבר מאוחר מידי לך חפש אותם.

 

לפות"ש גם אני הייתי מבין הממליצים על הרכב ולהיות כנה דיי מתייסר מהמחשבה שאדם הלך לרכוש רכב בהמלצתי והגיע למצב כזה. באותו זמן חשבתי שאם לא נדלקה נורה ומחליפים רצועה אז הכל בסדר. כיום אני פחות ממליץ על הרכבים האלו ולכל מי ששוקל רכב כזה אני ממליץ לפסול כל רכב שעבר החלפת רצועה לא מזמן או שעוד לא עבר החלפת רצועה. אחרת לך תדע אם נגרם נזק למנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, ניצן א כתב:

אם בעל הרכב גר בצפון למה לקחת את הרכב לתיקון בתל אביב?

קומדיית טעויות? 

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Gavrik כתב:

 

אצל יצרנים אחרים זה יוצא מן הכלל. עם הפיורטק זאת ממש מחלה, כמעט כל מי שלא החליף רצועה או החליף אותה לא מזמן מגיע לאכילת שמן או מוות של המנוע.

בנוסף חוסר לקיחת האחריות של לובינקסי בהשוואה ליבואנים האחרים פשוט מחפיר.

 שמעתי לא פעם על כך שבפורד מחליפים לאנשים מנועים בחינם אחרי שאלו נהרסו בגלל מחלה של סדק בצילינדר וחדירת מים גם מחוץ למסגרת האחריות. מצד שני אם אתה הולך למוסכים של לובינסקי ומבקש לבדוק את הרצועה שולחים אותך הביתה כל עוד "לא נדלקה לך נורת מנוע אז הכל בסדר" ולאחר מכן כשכבר מאוחר מידי לך חפש אותם.

 

לפות"ש גם אני הייתי מבין הממליצים על הרכב ולהיות כנה דיי מתייסר מהמחשבה שאדם הלך לרכוש רכב בהמלצתי והגיע למצב כזה. באותו זמן חשבתי שאם לא נדלקה נורה ומחליפים רצועה אז הכל בסדר. כיום אני פחות ממליץ על הרכבים האלו ולכל מי ששוקל רכב כזה אני ממליץ לפסול כל רכב שעבר החלפת רצועה לא מזמן או שעוד לא עבר החלפת רצועה. אחרת לך תדע אם נגרם נזק למנוע.

לי החליפו מנוע פיורטק חצי שנה לאחר תום האחריות מוסך ביצע מעקב של חודש על אכילת השמן ואושרה לי החלפת מנוע לחדש. 

עריכה אחרונה על ידי ניצן א
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, ניצן א כתב:

אם בעל הרכב גר בצפון למה לקחת את הרכב לתיקון בתל אביב? יש מוסך מורשה מצויין בעכו שנותן סיוע מול היבואן באופן יוצא דופן. 

כי הוא לא הכיר אותו ועכשיו זה כנראה כבר מאוחר מידי.

אולי בפיג'ו הבאה שלו

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi
  • מצחיק 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, mcshmupi כתב:

אולי בפיג'ו הבאה שלו

אאוץ'.

 

אני רק זוכר את ההתלבטות שלי בנוגע לרכישת הקקטוס לפני 3 שנים וחצי. בעצם, חוסר ההתלבטות. פשוט התכווננתי ספציפית על הדיזל. בנזין? אפילו לא סיקרן אותי כמה המחירון. למה? כי במנוע של הברלינגו, כמה שהצרפתים לא ינסו, הם לא יצליחו לחרב הכל לקיבינימט. למרות שעם מיכל אוראה מתפגר, הם ניסו.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, ניצן א כתב:

לי החליפו מנוע פיורטק חצי שנה לאחר תום האחריות מוסך ביצע מעקב של חודש על אכילת השמן ואושרה לי החלפת מנוע לחדש. 

 

אתה הראשון בפורום שזה קרה לו. (הכוונה לא לכך שהמנוע מת אלא לכך שהיבואן החליף לך מנוע גם לרכב שמחוץ למסגרת האחריות)

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספר רכב או שזה לא קרה

אני כמובן צוחק..אתה לא חייב לפרסם

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את כל מה שרשום כאן. יש לי 208 1.2T 2016 עוד שניה 100K ק״מ. אצלי בדיוק 3 שנים, לשמחתי קניתי מיד1 פרטי בהרבה מתחת למחירון.

לפני שנתיים החלפתי רצועה מתפוררת אצל גבע אחרי מאבקים עם לובינסקי שרק בזבזו לי זמן ועצבים. לפחות הצלחתי לקבל מהם איזה זיכוי.

יש תקלה מוזרה של רעידות כמו misfire כשנותנים גז בעומס, שנתיים של ניסיונות לאתר אותה (כולל ניקוי פיח משסתומים) לא צלחו ואני חי עם זה. 

בנוסף החלפתי לפני כחצי שנה מדחס מזגן לאחר שהמקורי התפרק.

והשיא שעכשיו אני חושד בצריכת שמן לא הגיונית. כנראה שהגיע זמנו של הרכב הזה לחפש בית (פראייר) אחר.

 

אגב, אני גם מגיע לגבע מחיפה אחרי ניסיונות עלובים עם אחד מהמוסכים בחיפה והמוסך בחדרה. בעכו לא יצא לי להיות. 

 

אם אשקלל את העלויות וכמות הזמן המבוזבז במוסכים והעצבים של כל מה שרשום כאן לא בטוח שזה כזה VFM אפילו שעלה בזול וכנראה יתעופף בזול מאוד.

 

אני סיימתי עם אירופאיות יד שניה. 

 

עריכה אחרונה על ידי galbh
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים לשעבר של סיטרואן C4 עם מנוע 1.2 שנמכרה לחבר פורום אחר אך ורק בגלל קבלת רכב חברה ,העסק פה מטריד אותי.

משהו לא מסתדר לי.

מכוניות שעברו החלפת טיימינג מזמן עקב תקלה, האם הן בסדר?

האם עושים משהו שונה בהחלפת הטיימינג כיום?

כי אם אני מחזיר את הרכב, אני שוקל לקנות כזאת שוב...

 

לגבי הבעיה פה בשרשור, אולי יש בעיה באיזה אטם ונכנס יוצר מדי אוויר? מכסה שסתומים אולי?

אבל בעצם חזרו על הטיימינג, לא?

 

שלי היתה בסדר עד שנמכרה, עברה החלפת טיימינג ב75k,  כשבוע שבועיים אחרי טיפול שוטף. אצלי לא נרשמה צריכת שמן למיטב זכרוני.

 

ומה זה צריכת שמן מטורפת? זה מדיד שבקושי אפשר לראות בו משהו והבנתי שאם חסרים שני ריבועי שמן נדלקת נורת אזהרה, יענו בשלב מאוד מוקדם, כשזה עוד לא מחסור רציני.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 310 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...