Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגיעת מוביל דחפור בכביש 1 בגשר נתב״ג.


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 905 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 20 שעות, ALÞћÃ כתב:

Fun fact - הידעתם שחברות האוטובוסים אינן מבטחות את המכונות שלהם בביטוח צד ג'? נהג שמכסח רכב/רכוש בגלל שלא העריך נכון את גודל המכונה בה הוא נוהג, מזדמבר ומזדמבר יפה.

לא מדויק.

יש ביטוח, של חברת האוטובוסים )כמו בביטוח חובה(, הביטוח יכול לתבוע את האשמים. אם האשם הוא הנהג, אז בעצם אין ביטוח.

ישראבלוף

מפת גבהי גשרים יש.

ברוב התאונות בסגנון הנהג או המעביד העריך לא נכונה את הגובה (טעות של מטר בחיבור פשוט בחשבון, נניח),  או שלא שם לב ששכח לקפל את המנוף/כף וכדומה, כמו התאונה בגהה שהגשר קרס

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חתיכת עבודה, בכבישים מודרניים יש הרבה גשרים ומעברים תחתיים.

 

המיפוי לא צריך להיות של גובה גשרים אלא של גובה מותר בכל קטע כביש, בדומה למיפוי העומסים של ווייז - מהצומת שלפני עד הצומת שאחרי המעבר, זה הרבה יותר אינטואיטיבי למי שמתכנן את המסלול. זה צריך לכלול גשרים, מעברים תחתיים, צנרת (כמו בכביש 5), קווי חשמל ותקשורת וכל מכשול אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

'חתיכת עבודה'?
הוא מוביל מטען חורג ומסוכן, לא חבילה מאמאזון.
אולי גם לוודא שהדחפור רתום לנגרר כמו שצריך זו 'חתיכת עבודה' ולמה המדינה לא דואגת לי?

אתה גובה כסף עבור הובלה, תשקיע ותתווה מסלול שמתאים למטען שלך.

וייז וכו' בהחלט יכולות לעשות טובה לנהגי המשאיות, אבל להגיד שהמדינה צריכה להשקיע משאבים (הכסף של כולנו כן?) ולייצר איזה מפה כדי לשרת נאנו אחוז מהנסועה היומית? 

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נסתכל על זה אחרת - המדינה תשקיע במיפוי - ואתה אומר שהוא קיים, אז זה רק לארגן אותו בפורמט מתאים - על מנת לחסוך בצד של נזקי תאונות ופקקים שהן יוצרות. אני בטוח שזה אלפית ממה שהמדינה משקיעה במחלפון בודד ויחסוך יותר נזקים.

 

יותר מזה, המדינה יכולה לתת (או למכור) את המידע לחברות שייצרו את האפליקציה המתאימה.

 

אפשר גם לזרוק את ההצעה לוייז - שתבצע מיפוי "חברתי" על ידי קהל המשתמשים, בדומה למיפוי הדרכים על ידה. או לגוגל שתמפה על סמך צילומי street view. וכמובח שתוכל להחליט למכור את השירות הזה כפרימיום בתשלום נוסף, אפילו עם שירות של בניית מסלולים אוטומטית לפי נתוני המטען. ומי שכותב כזה אלגוריתם יכול לנצל אותו בכל העולם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי אתמול בחדשות 13. שנתיבי ישראל עובדים על התראה

לנהג המשאית.

זה בבדיקה. המטרה לשים מצלמות ומבעד מועד להתריע.

 

היו גם סרטונים מחול שגם שם לא תמיד עוזר המכשול לפני הגשר.

https://13news.co.il/item/the-main-edition/episodes/mm261021-1394667/

מתחיל מ 38:21 הכתבה.

 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, shellcase כתב:

אבל להגיד שהמדינה צריכה להשקיע משאבים (הכסף של כולנו כן?) ולייצר איזה מפה כדי לשרת נאנו אחוז מהנסועה היומית? 

אי אפשר להשיג מפה כזאת ממשרד התחבורה?

כאילו הרי גם ככה כול גשר כזה אמור להיות מתועד, אז לקנות מפה של כול הגשרים/מעברים? לא אפשרי?

 

אני איתך בהלך רוח, ונגד לשים מצלמה ייעודית על כול גשר - אבל עמק השווה וזה.

עריכה אחרונה על ידי David32
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, sperial כתב:

בוא נסתכל על זה אחרת - המדינה תשקיע במיפוי - ואתה אומר שהוא קיים, אז זה רק לארגן אותו בפורמט מתאים - על מנת לחסוך בצד של נזקי תאונות ופקקים שהן יוצרות. אני בטוח שזה אלפית ממה שהמדינה משקיעה במחלפון בודד ויחסוך יותר נזקים.

 

יותר מזה, המדינה יכולה לתת (או למכור) את המידע לחברות שייצרו את האפליקציה המתאימה.

 

אפשר גם לזרוק את ההצעה לוייז - שתבצע מיפוי "חברתי" על ידי קהל המשתמשים, בדומה למיפוי הדרכים על ידה. או לגוגל שתמפה על סמך צילומי street view. וכמובח שתוכל להחליט למכור את השירות הזה כפרימיום בתשלום נוסף, אפילו עם שירות של בניית מסלולים אוטומטית לפי נתוני המטען. ומי שכותב כזה אלגוריתם יכול לנצל אותו בכל העולם.

אפשר הכל, השאלה שוב איפה האחריות האישית. כשאתה מתכנן מסלול בחו"ל אתה בודק שהדברים שאתה רוצה לראות פתוחים? בודק מזג אוויר? עלויות? או שפשוט נכנס לאוטו ואומר יהיה מה שיהיה? למה פה, כשההשלכות גבוהות פי כמה, זה שונה? כל עוד כל מה שהוצע כאן לא קיים, זה לא אומר שיש פטור מכל הבדיקות האלו. עם גישה כזו חבל באמת שלא קונסים את הנהג+המעסיק על כל השבתה כזו של ציר תנועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני מגיע למוזיאון והוא סגור - אני הפסדתי שעה ו-100 ק"מ. כשנהג משאית מוריד גשר הוא גורם נזק של עשרות מיליוני שקלים, שבאים מהכיס שלך ושלי. אז כפי שהמדינה מתקינה מעקות בטיחות כדי שלא תיפול לואדי כך היא תמפה את הדרכים ותקטין את סכנה של נזקים לתשתיות ולאזרחים שנתקעים בפקק. זה לא מוריד מהאחריות האישית של כל נהג, אבל זה מסייע לו לבצע את משימותיו ביתר בטיחות.

 

@David32 אלה לא רק גשרים, אלה קווי חשמל ותקשורת וכל מיני תשתיות אחרות, שלא תמיד מסומנות בשלטי הגבלת גובה. ולא תמיד הנראות שלהם מספקת. אז, נכון שרובם אינם מהווים מכשול - אבל, עדיין, פגיעה בהם יכולה לגרום נזקים. חוץ מזה, אתה לא רוצה בכלל שרכב גבוה ייכנס לקטע עם הגבלת גובה - אתה רוצה להסיט את אותו רכב קודם לכן למסלול פחות בעייתי. כמובן שכל זה נכון לגובה של כלי רכב שנעים בדרכים דרך שגרה - מטענים חריגים באמת, גם מבחינת גובה, גם רוחב, גם אורך וגם רדיוסי פניה מצריכים תכנון מיוחד. אבל אלה, ממילא, עוברים בדרכים אחרי תכנון מדוקדק ועם ליווי כבד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו רגע נעשה סדר. קודם כל לא מדובר בשופל (יעה אופני) אלא בדחפור מסוג D10T, הגדול בדחפורים שיש בארץ וגובהו הבסיסי 4.40מ'.

שנית, לשינוע כלי כזה ישנם מס' נהלים בגלל הרוחב שלו, רכב פותח ציר, המוביל עצמו ורכב סוג שמזהיר. לא ידוע אם היה. שלישית, לפני נסיעה עם פריט כזה מחויב בדיקה מקדימה בנושא של 1)גשרים ו 2) תשתיות עליונות כמו בזק, ח"ח ועוד. 

4) מניסוני בצבא כאשר היה מתקיים שינוע של כלי צמ"ה לרוב D9 (קטן קצת מזה) היה צריך אישור אל"מ ידני והוא היה חותם על מסלול הנסיעה, איך נוסע, איפה יעבור והיו כבישיים ברורים שהם המוביל היה יכול לנסוע גם אם זה היה שינוע מהחרמון עד לנמל אילת, היו כבישים אדומים והיו כבישים ירוקים (לרוב היו צירים קבועים) ולבסוף נהג המוביל היה צריך צריך לבצע בדיקת גובה לכלי כאשר הוא על הנגרר טרם היציאה, בדיקת גובה מתקיימת באמצעות מכשיר והדבר לוקח שניות.

לא ניתן להבין למה הדחפור פגע בגשר מלבד בעית גובה ונסיעה בכביש אסור לכלי כזה. ככל הנראה מדובר פה בגובה סופי של כ 5.50 לפחות... הנהג צריך להסביר  והחברה צריכה לפתות גם את בעל הדחפור וגם את המדינה.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ac cobra כתב:

בואו רגע נעשה סדר. קודם כל לא מדובר בשופל (יעה אופני) אלא בדחפור מסוג D10T, הגדול בדחפורים שיש בארץ וגובהו הבסיסי 4.40מ'.

שנית, לשינוע כלי כזה ישנם מס' נהלים בגלל הרוחב שלו, רכב פותח ציר, המוביל עצמו ורכב סוג שמזהיר. לא ידוע אם היה. שלישית, לפני נסיעה עם פריט כזה מחויב בדיקה מקדימה בנושא של 1)גשרים ו 2) תשתיות עליונות כמו בזק, ח"ח ועוד. 

שמח שהצטרפת לשרשור, סוף סוף תגובה מפורטת ומנומקת ממישהו שמכיר את התחום. 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 905 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...