Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אדום-לבן בעמדת טעינה חשמלית, מה אני מפספס?


Haim_gds
שימו לב! השרשור הזה בן 895 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 26.10.2021 בשעה 14:10, m3x7r3m3 כתב:

 

אותה מחלקה שמתעקשת לעשות מעגלי תנועה דו נתיביים בכמות מסחרית - בהמשך לדיון שלנו משבוע שעבר

בוא....בוא.
זה שיש לנו במדינה נהגים עם רמת משכל של כפכף מאורבניקה, לא אומר שצריך להפוך כל כיכר לחד נתיבי. זה לא מתאים לכמות התנועה שעוברת ו/או צפויה לעבור בכבישים הללו. תאמין לי שאתה ממש, אבל ממש לא רוצה תשתיות כמו ב"אם המושבות".
הנושא הזה עלה כבר כמה פעמים גם בקבוצות הפנימיות בעיר, אבל הבעיה שהסתומים לא מבינים שכאשר יש כיכר דו נתיבית - 2 הנתיבים מתאימים לנסיעה ישר, הימני מתאים לפניה ימינה, והשמאלי לפניה שמאלה.
ואין  דקה שאתה לא פוגש מטומטם שפונה מהנתיב הימני שמאלה - ולהפך (מהשמאלי - ימינה). נתקלתי בזה , אגב, לא פעם גם בכבישים ישרים לגמרי, דו נתיביים, שהמטומטם\ת נוסע בנתיב השמאלי - ובלי להודיע פונה ימינה בנונשלנט.

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, itsik170 כתב:

 

טסלה כבר מתכננת לגבות כסף ממי שימשיך לחנות בעמדת טעינה אחרי שיסיים להטען את הרכב.

 

טסלה כבר מזמן עושה את זה מחוץ לישראל. בארה"ב התשלום על כל דקה שבה מחוברים לעמדה אחרי שהטעינה הסתיימה הוא $0.50 במידה ויש תפוסה של 50% לפחות באתר ו-1$ במקרה והתפוסה מלאה. אם התפוסה פחות מ-50% אין קנס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.10.2021 בשעה 13:28, shellcase כתב:

אה, זה פשוט - מחלקת התנועה ושילוט ברשות המקומית מורכבת מאנשים עם מנת משכל ממוצעת של גרביל שיכור.

 

הזכרת לי את המקרה בעיירה שבה גדלתי:

703383962_.thumb.jpg.af539e7557f9f25329260b6f3947db4d.jpg

 

בתאריך 26.10.2021 בשעה 17:44, eladts כתב:

אם לא ביקרתם בבוסטון עוד לא ראיתם כלום.
061117signscc1.jpg?w=1200

 

מה הבעיה? עומד ומדליק 4 וינקרים..

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, איציק נ. כתב:

בוא....בוא.
זה שיש לנו במדינה נהגים עם רמת משכל של כפכף מאורבניקה, לא אומר שצריך להפוך כל כיכר לחד נתיבי. זה לא מתאים לכמות התנועה שעוברת ו/או צפויה לעבור בכבישים הללו. תאמין לי שאתה ממש, אבל ממש לא רוצה תשתיות כמו ב"אם המושבות".
הנושא הזה עלה כבר כמה פעמים גם בקבוצות הפנימיות בעיר, אבל הבעיה שהסתומים לא מבינים שכאשר יש כיכר דו נתיבית - 2 הנתיבים מתאימים לנסיעה ישר, הימני מתאים לפניה ימינה, והשמאלי לפניה שמאלה.
ואין  דקה שאתה לא פוגש מטומטם שפונה מהנתיב הימני שמאלה - ולהפך (מהשמאלי - ימינה). נתקלתי בזה , אגב, לא פעם גם בכבישים ישרים לגמרי, דו נתיביים, שהמטומטם\ת נוסע בנתיב השמאלי - ובלי להודיע פונה ימינה בנונשלנט.

איציק

 

אבל איצקו, גם אתה טועה בהבנתך את המעגל תנועה הדו נתיבי.

מה שתיארת מתאים לכמה מעגלי תנועה בודדים בעיר, למשל זה שעל קיבוץ גלויות עם דרך מנחם בגין. וגם אז זה לא נכון לכל הכיוונים בה אלא רק למי שמגיע מקיבוץ גלויות וממשיך לקיבוץ גלויות.

בכל תרחיש אחר, גם אם אתה רוצה להמשיך ישר - היציאה עצמה אסורה מהנתיב הפנימי.

 

אז תשתית אחת לא מתאימה לנפח, השנייה לא מתאימה לנהגים, אולי בהגזמה 10% מהנהגים בארץ יודעים נהיגה נכונה במעגל תנועה דו נתיבי, ואפילו לא חצי ממורי הנהיגה.

אז גם לנהגים יש רמת משכל של כפכף מאורבניקה, וגם למהנדס תעבורה של העירייה שמחליט בכל זאת לדחוף תשתיות שהציבור לא יודע לאכול אין אפילו מנת משכל ממוצעת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Mr.Hybrid כתב:

 

הזכרת לי את המקרה בעיירה שבה גדלתי:

עיריית רחובות בתגובה:
Hold my beer and watch this:
image.thumb.png.9ed704dcf17c76b9cff16d4626a85a28.png

(גורודסקי פינת סירני, כמה נתיבים יש במעגל? כמה נתיבי כניסה? כמה יציאה? מה עושים פה בכלל? למי שמגיע מגורודסקי מכיוון מזרח (ימין בתמונה) יש נתיב אחד ברוחב 6.5מ' (רוחב נתיב בכביש מהיר הוא 3.6)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד הגזמת - זה מצריך חשיבה! וזה כבר מעבר ליכולות של מהנדסי התנועה העירוניים מסתבר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדמה לי שמישהו התחבר כאן לשרשור לא נכון (הדיון על מעגל התנועה הדו נתיבי התנהל לפני שבוע בשרשור הסרטונים, כאן הדיון הוא על סימון המדרכות והחניות). אבל כיוון שהנושא מעניין וחשוב אמשיך בו. 

 

הדבר הזה אינו מעגל תנועה דו נתיבי אלא איזה שעטנז. חלק מהזרועות חד נתיביות.

 

אני לא בקי בסימוני הדרכים בארה"ב, ששונים מהאירופיים. אבל, אם תסתכל זו אחת הכניסות: יש כאן הפרדה מלאה של התנועה בשני נתיבים מקבילים, אפילו סימן ה"תן זכות קדימה" קיים רק בנתיב השמאלי, 

image.thumb.png.e8779aeb1e947963d9cc0e9803fdfeb7.png

 

@eladts אאל"ט אתה תושב המקום. אולי תוכל להסביר את סימוני הכבישים וכיצד נעשה שימוש בדבר הזה? האם מותר או אסור לחצות את הקו הרצוף?

 

אם מישהו רוצה לחקור את הדבר במפות גוגל זה המיקום.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.10.2021 בשעה 13:28, shellcase כתב:

אה, זה פשוט - מחלקת התנועה ושילוט ברשות המקומית מורכבת מאנשים עם מנת משכל ממוצעת של גרביל שיכור.

למה להשמיץ את ציבור הגרבילים בהשוואה הזאת?

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, sperial כתב:

יש לנו חבר פורם תושב בוסטון אבל איני זוכר מיהו. אולי מישהו יתייג אותו כדי שיספק הסבר על השימוש במתקן הזה.

 

זה אלעד שהעלה את התמונה בדיוק הודעה אחת לפניי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, קלטתי את העניין (הוא העלה גם את ג'ונגל התמרורים), ותיקנתי את ההודעה בהתאם. פשוט יש לנו כאן כמה elad?s.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Mr.Hybrid כתב:

הזכרת לי את המקרה בעיירה שבה גדלתי:

703383962_.thumb.jpg.af539e7557f9f25329260b6f3947db4d.jpg

ראש העין?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Mr.Hybrid כתב:

מה הבעיה? עומד ומדליק 4 וינקרים..

 

4 וינקרים כבר לא עושים על אף אחד בבוסטון שום רושם. כל מה שיצא לך מזה זה שהמצבר יגמר במגרש הגרירה.

 

לפני כשעה, sperial כתב:

נדמה לי שמישהו התחבר כאן לשרשור לא נכון (הדיון על מעגל התנועה הדו נתיבי התנהל לפני שבוע בשרשור הסרטונים, כאן הדיון הוא על סימון המדרכות והחניות). אבל כיוון שהנושא מעניין וחשוב אמשיך בו. 

 

הדבר הזה אינו מעגל תנועה דו נתיבי אלא איזה שעטנז. חלק מהזרועות חד נתיביות.

 

אני לא בקי בסימוני הדרכים בארה"ב, ששונים מהאירופיים. אבל, אם תסתכל זו אחת הכניסות: יש כאן הפרדה מלאה של התנועה בשני נתיבים מקבילים, אפילו סימן ה"תן זכות קדימה" קיים רק בנתיב השמאלי, 

image.thumb.png.e8779aeb1e947963d9cc0e9803fdfeb7.png

 

@eladts אאל"ט אתה תושב המקום. אולי תוכל להסביר את סימוני הכבישים וכיצד נעשה שימוש בדבר הזה? האם מותר או אסור לחצות את הקו הרצוף?

 

אם מישהו רוצה לחקור את הדבר במפות גוגל זה המיקום.

 

אני אכן תושב האזור ונסעתי לא מעט בכיכר הזו, גם כשהיא היתה כיכר דו נתיבית רגילה שמתנהלת לפי חוקי הג'ונגל. כפי שניחשת אסור לעבור את הפס הלבן הרצוף בין הנתיבים (פרט למקרי חירום). זה סימון שמקובל בארה"ב כשרוצים למנוע מעבר נתיבים, למשל לפני צומת. הנתיב הימני הוא לפניה ימינה בלבד ולמעשה נפרד מהכיכר. בגלל הפרדת הנתיבים הזו ברוב ההיקף של הכיכר יש אפקטיבית רק נתיב אחד, מה שמפשט בהרבה את הנהיגה שם.  עם זאת לרשות שנוסעים בדרך הראשית (כביש 3) יש תמיד 2 נתיבים.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 895 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...