Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקה במכון - טויוטה סלקט


אם-אנד-אמס
שימו לב! השרשור הזה בן 921 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם. אני מעוניין לקנות רכב מטויוטה סלקט. אין לי זמן לחרוש את יד2 ואני צריך רכב אמין שנוסע ואני מוכן לשלם פרמיה בשביל השקט/מהירות. מצאתי קורולה בטווח המחירים הרלוונטי. איש המכירות מתחייב על שלדה גיר ומנוע, אומר שייתכן שהרכב (מליסינג) עבר תיקוני פחחות/צבע קטנים ("השבחה").

שמעתי דברים טובים על סלקט, אבל קראתי גם כמה סיפורי זוועה (נזק שלדה שהוסתר וכו'). ראיתי את טופס הטיפולים של הליסינג בסוכנות (עד טיפול 90k כולל). אין רקורד לפחחות/תאונה. החלפת רפידות/מדי פעם דיסקים של בלמים פעם בחצי שנה-שנה (נהג פזיז? תחזוקה שוטפת?).

אני אקח את הרכב לבדיקה לפני קניה בכל מקרה - והנה השאלה: יש קומפיוטסט, קרוב מאד לסוכנות, והוא היחיד בעיר (ב"ש). מה הסיכוי שהם עובדים עם הסלקט ועלולים לעשות בדיקה מוטה? קראתי על מס' סיפורים כאלו. ראיתי שיש גם טכנו-טסט בעיר, קצת יותר רחוק אבל מהביקורות הם אולי קצת פחות טובים.

מה דעתכם? האם בדיקה בקומפיוטסט הקרוב לסוכנות עלולה להוות בעיה, או שמדובר בפראנויה?

תודה מראש!

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי אם-אנד-אמס
טעות כתיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, בקשר להחלפת רפידות / צלחות בלמים בדגם המדובר - המצב שתיארת רגיל. הבלמים המקוריים נשחקים יחסית מהר , במיוחד בנסיעות עירוניות, גם אצל נהגים רגועים. חשוב לוודא שהחליפו פלגים בטיפול 90 אלף - הם יחסית יקרים ( כ 500₪ לסט).

לא הייתי חושש מבדיקה בקומפיוטסט, אבל צריך לקרוא את מה שיהיה רשום בבדיקה, ולא רק להקשיב לדברי הבוחן. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בודק את הרכב במכון אחר מאיפה שהם בדקו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן זה נחמד ״ 155 פרמטרים״ אבל אחרי שהייתה כתבה על טיוטה chr שנמכרה ״ללא תאונות״ ובפועל כן היו, צריך לבדוק בעצמך.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yulianx כתב:

כן זה נחמד ״ 155 פרמטרים״ אבל אחרי שהייתה כתבה על טיוטה chr שנמכרה ״ללא תאונות״ ובפועל כן היו, צריך לבדוק בעצמך.

מסכים 100% ולכן אבדוק בעצמי. כתבתי את זה כי אני חושב שהם עושים את הבדיקה בעצמם ולא במכון (שאליו אלך)

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 921 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...